czwartek, 12 listopada 2015

Połamani - połatani

Remoncik w toku, rury juz nowe, licznik na korytarzu, dziura w suficie juz zalatana, a dziury w scianach beda latane jutro. Moze przezyjemy! Maciek tez polamany, tzn. kulawy po wpadnieciu pod samochod. Na szczescie nic nie jest zlamane, ale jak Maciek chory to jest ciezko. Ale i to musimy przezyc! I kilka innych rzeczy. Ale jak my nie damy rady to kto? :D


A dla relaksu xxx. Jak fachowcy sie krecili w prawie calym mieszkaniu to ja cichutko czuwalam przy kulawym i haftowalam cos nowego:) A wlasciwie starego, bo zestaw Dimensions z roku 2001.


No i przypomniala mi sie taka jedna mala heksa, co tez jest polatana. Bardzo sympatyczna, nieco Pippi przypomina. Wzory tylko dwa, znam i wypatruje od jakiegos czasu, ale nigdzie nie ma. Jakby ktos gdzies znalazl to dzielcie sie:) Oto i Minx i jej przyjaciele:)


little-minx-stitched


Prawda, ze sympatyczna? :)


Nie wiem o co chodzi z koniem, ale to chyba ta inspiracja Pippi :D


l118-little-minx-and-friends


I ostatni, chyba najcudniejszy wzor! Kolor kanwy bosko dobrany!


cl121-a-night-flight


Jak nie znajde wzorow to bede haftowac ze zdjec. A zdjecia stad, autorka wzorow jest Genny Haines.


 


Z wyjsciem do kina na Listy do M2 tez musimy poczekac, az lamaga przestanie kulec:( Narazie tylko teledysk mi zostaje:P Kto tez sie wybiera do kina? A piosenka boska! Nie wiem skad sie Sound'N'Grace wzielo, ale bede sledzic co nagrywaja:)


[youtube https://www.youtube.com/watch?v=uqvb0lUZ9MI&w=560&h=315]


 


Trzymajcie sie w kupie! A ja sobie jakis nowy swiateczny film z Hallmarku puszcze i pohaftuje ze 2 godziny nowy hafcik:) Amerykanie juz dawno zaczeli sezon swiatecznych nowosci:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


chwilotrwaj - Tez bym sie bala, ale mieszkajac na parterze, na 9 pietrze jakos juz nie. Co prawda kazdego moze podkusic, zeby zamknac doplyw gazu:(


gosiazoltek - U nas bylo dosc blisko sciany. Ale rury wszedzie:( Nie bedzie mi ich brakowac!


mpgoga1983 - Mam juz jedna hekse z fioletowymi wlosami (tu), wiec jak znajde z niebieskimi to moze tez sie skusze:P


Basia - Podaj maila.


 

1 komentarz:

  1. Gość: Aszka, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2015/11/12 23:31:43
    Chyba każdy chory facet zachowuje się tak samo - jak umierający :) A wzory rzeczywiście bardzo ładne, ale konia bym sobie darowała. Nie dość, że średnio pasuje, to jeszcze jakiś taki nieproporcjonalny.
    Pozdrawiam


    Gość: Safrin, 217.153.149.*
    2015/11/13 07:21:44
    Wydaje mi się, że Sound'n'Grace są pokłosiem jakiegoś talent show których sporo u nas było w czasie kiedy byłaś za oceanem. Ja się wybieram z moim M. na listy do M. ;) jakbyś chciała nam towarzyszyć to zapraszam :P
    Połatane czarownice są mega sympatyczne- nie widziałam wcześniej tych wzorków.
    A Maćkowi dużo zdrówka!


    damar5
    2015/11/13 08:36:53
    Wyjatkowo slodka Czarowniczka :) Ta na niebieskiej kanwie przesliczna :)
    Szybkiego powrotu do sprawnosci dla Lamagi :D
    Zdaj relacje jak juz obejrzysz ten film :)
    Poz.Dana


    vr1974vr
    2015/11/13 11:49:05
    Wzorów nie widziałam wcześniej. Całkiem słodka ta mała ruda, z kotem okay, konik sam w sobie też w porządku, ale osobno byłoby mu ładniej :)
    ps. pozdrowienia dla poobijanego.


    xgalaktyka
    2015/11/13 14:40:55
    Fajna czarowniczka...zwłaszcza ta na niebieskiej kanwie.
    Można taką gdzieś... w ogóle dostać ? :)
    Listy do M...przyznaję, to jedna z nielicznych polskich komedii , jaką byłam w stanie przełknąć ;)
    Mam nadzieję,ze druga częśś nie będzie gorsza :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/11/13 14:56:02
    Mała czarownica przesympatyczna!!!! Wyjaśniam w sprawie łamagi - został potrącony przez samochód na pasach / sprawca po prostu zwiał..../ Słyszałam gdzieś , że ZŁO wraca.... Więc.... A my damy radę , jak zawsze !!!!! mama


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/11/13 16:34:45
    Tą małą heksę widzę pierwszy raz. Całkiem fajna!
    Szybkiego powrotu do zdrowia dla Maćka !!!


    gosiazoltek
    2015/11/13 17:45:11
    Jaka słodka ta czarownica :)


    Gość: Basia, *.centertel.pl
    2015/11/13 18:35:24
    Przyznam, że pierwszy raz widzę te hafty. Bardzo mi się podoba ta mała czarodziejka. Jedyne co mi się nie podoba to ten koń. Ten drugi natomiast z tym kotem jest uroczy.

    Mój mail: basia9120@interia.pl


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/13 20:40:02
    po 1. Zdrówka dla Maćka, niech szybko dojdzie do siebie ;)
    po 2. też się muszę wybrać do kina na ten film
    po 3 Ten rudzielec jest przesłodki!!! Dla mnie w obu zaprezentowanych przez ciebie wydaniach, no istne cudoooooooooo :)


    renataa25
    2015/11/14 10:03:48
    Bardzo fajne hafciki. Życzę połamanemu dużo zdrówka. Ja też choruje angina, powiększone węzły chłonne i ledwo mówię. Już dawno tak nie chorowałam, chyba ostatnio przy ospie w styczniu.
    Pozdrawiam:)


    Gość: , *.centertel.pl
    2015/11/14 18:45:31
    Ale milusie sa te Heksy bardzo mi sie podobaja Mackowi zycze szybkiej sprawnosci a lamaga nie jest jak to sie stalo na pasach piraci sa i juz pozdrawiam wszystkich cornelka2


    1_iwonan
    2015/11/15 11:00:02
    Dla mnie heksa na miotle z kotkiem to też zdecydowany nr 1 ! Niecierpliwie czekam jak ją wyhaftujesz !

    OdpowiedzUsuń