sobota, 7 listopada 2015

Od fejferka :)

W zeszlym tygodniu dostalam super pake od fejferka! Znamy sie juz kilka lat, komentujemy u siebie nieco mniej regularnie i nigdy nie udalo nam sie umowic na wymianke, ale przez moja slabosc do bambusowych zestawow DMC nieco sie zmienilo:P Aga zaproponowala mi zalegajacy u niej zestaw z bambusowa ramka, ale nie zdradzila sie, ze w paczce bedzie o wiele wiecej! A bylo tego az tyle! Patrzcie, podziwiajcie i zazdrosccie :P


DSC09861


Bylo tez dlugie "wypracowanie" z wyjasnieniami i objasnieniami do wszystkiego. Aga wszystko porzadnie przemyslala i nic nieprzymyslanego nie znalazlo sie w paczce do mnie! Aga, uwielbiam takie przesylki:)


A oto i sprawca calej afery - bambusowy zestaw:P W towarzystwie naklejek na kubek , bo juz wszyscy wiedza, ze moj nektar to mleko i bez niego nie ma zycia:P A takze ulubione herbatki fejferka, ktore sa tez moimi ulubionymi :D Matkas mi nie podpije, bo ona ich nie lubi:P


DSC09868


Dostalam tez dwa kawalki kanwy! Cudne krateczki od DMC, ktore juz mam, ale krateczkami nigdy nie pogardze:D I kanwe Zweigart naturalna oraz kilka szpatulek do kolekcji:P Oj, przypomina mi sie, ze jeszcze mulin satynowych nie wlozylam do segregatorow:(


DSC09866


I cos co na mnie dlugo czekalo, a dowiedzialam sie z listu - male rameczki na hafciki:) Tez mam juz kilka, od Dany i Matkasa, ale lodowke kiedys znowu bede miec glownie dla siebie to bedzie co zagracac:P I mulinki do przerobienia:) U mnie zadna kanwa ani mulina sie nie zmarnuje:D


DSC09863


I na koniec najciekawszy prezent! Pan Dyn! Recznie xxx na recznie farbowanej evenweave. Podwojne halloweenki - motyw i kolor - to jest to!


DSC09870


Jeszcze nie wiem jak wykorzystam hafcik, ale cos czuje, ze jakis skrawek materialu mi zostanie:P Moze jakies kolczyki sobie zrobie z niego? Strasznie podoba mi sie kolor!


DSC09872


I tyle! A moze az tyle?


Aga, dzieki wielkie za pake! Dziekuje, ze sobie tyle trudu zadalas zebraniem tego wszystkiego, ale trafilas ze wszystkim w moj wybredny gust:D Mam nadzieje, ze bede umiala sie odpowiednio odwdzieczyc:) Daj mi tylko czas do namyslu!


 


A Wam dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Moje karpuziki juz gotowe, takie dzialanie ma na mnie blogowanie:P Mam zdjecia z robienia i wzor rozrysowany, bo tym razem poszlo szybciej, wiec chyba cos wrzuce na blog jakby ktos mial ochote sobie samemu zrobic albo jakby mnie wzielo na kolejne sztuki. Matkas cos wspomina o melonach:P


U mnie ostatnio sporo sie dzieje, bo wykanczam hafciki, wiec na blogowanie mam mniejsze checi, ale zdjec w folderze "do napisania" przybywa ekspresowo, wiec bojcie sie:P


 


Tesa - Bardzo mi milo:) Widze, ze jestes z Jasla, jak dziewczyna z mojej grupy z Polibudy:)


Marta - O szydelku wiem tylko jak wyglada, ale nic wiecej:P


karoliczak - Dzieki za namiar, ale juz wszystko mam dzieki Ani M.:)


Safrin - Witam ponownie i mam nadzieje, ze na dluzej :)

1 komentarz:

  1. Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/11/07 01:18:25
    Gratuluję - prezent wspaniały. Mnie najbardziej zainteresowała kanwa w kratkę. Muszę się rozejrzeć, bo jakoś do tej pory nie zwróciłam uwagi na takie cudo.
    Wszystko bardzo ładne i bardzo przydatne.
    Pozdrawiam serdecznie.


    Gość: Tesa, *.sigma.jaslo.pl
    2015/11/07 08:48:38
    dziękuję, że o mnie wspomniałaś, muszę tu wchodzić bo dowiaduję się nowych rzeczy , jak choćby zestaw bambusowy , czy rameczki do malutkich hafcików, wymianki, prezenciki , któż ich nie lubi


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/07 08:59:29
    Już się doczekać nie mogę kiedy zobaczę te bambusowe kwiatki oprawione. Super pakę dostałaś, choć nie przepadam jakoś specjalnie za hallowen to ta dynia mi się podoba i te herbatki i te naklejki na kubek i jeszcze inne rzeczy... Super


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/07 09:53:43
    Fajne prezenciki :) a herbaty nie próbowałam, aż muszę poszukać na półkach i spróbować :)
    Dyńka fajna, ciekawe jak ją wykorzystasz.


    gosiazoltek
    2015/11/07 13:32:01
    Świetna paka. Fajnie wyglada ta kanwa w krateczkę. Ciekawe jak ją wykorzystasz. Rameczki magnesiki bomba. Oczywiście dyńka też w moim guście.


    damar5
    2015/11/07 13:36:35
    Oj Ty juz znakomicie wykorzystasz Dyńka :) Ten kolor tkaniny kojarzy mi sie z pewnym wzorem od FR fabyreilly.com/portfolio/batty-buddybug/ mnie sie ten diobełek bardzo podoba :)
    Reszta niespodzianki tez fajna szczegolnie kanwy:D
    Poz.Dana
    P.S. Ja jestem chetna na arbuzowego tutka:)


    vr1974vr
    2015/11/07 13:54:20
    Bardzo przyjemna zawartość przesyłki. Koleżanka ze wszystkim trafiła, a to cieszy podwójnie :)


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2015/11/07 14:57:07
    hłe hłe hłe :P u mnie zawsze się dobrze na niespodziankach wychodzi ;) magnesików mam jeszcze trochę, ale już ci nie oddam, bo musze sobie cos do nich sama wreszcie zmajstrować (znalezione w szafie po kilku latach muszę je wreszcie wykorzystać ;)
    czekam na ponowną publikację oprawionego pana dynia :) wiem, że wyjdzie ci to fajnie, więc już przebieram nóżkami :)
    do usłyszenia
    aga


    mpgoga1983
    2015/11/07 17:37:50
    Cudowna niespodzianka :) Same wspaniałości!


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/11/07 18:29:26
    Cud miod i orzeszki...Wszystko wspaniale, a pan D - czarujacy!!!!! mama


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/11/07 20:49:33
    Wiem, jak cieszą takie trafione prezenty :) Super paka Ci się trafiła.

    OdpowiedzUsuń