wtorek, 24 listopada 2015

Od Matkasa!

W zeszlym tygodniu mama zrobila mi kolczyki:) Sliczne! Sama wymyslila i sama zrobila. Zdolniacha!


Zawieszki drewniane z Lidla, bigle z Hameryki:P


DSC00229


I nie umiem sie zdecydowac, ktore beda moje ulubione? Chyba wszystkie 4 pary :D


DSC00232


DSC00233


DSC00236


DSC00238


Mama, dziekuje bardzo! :*


A Matkas juz od kilku lat podbiera mi zapasy i narzedzia i sobie dlubie:P Zwykle wisiorki i korale dla siebie, ale tym razem i ja cos dostalam. Ale wyposazylam ja w tyle przydasi :) Sorry, ale Tadzio sam sie pchal na zdjecia:P


DSC00240


W pudelku z Ramy sa narzedzia, ktore jeszcze przed wylotem do Stanow kupilam na allegro. Hmmm, chyba mama uzywala ich wiecej razy niz ja :P


DSC00242


A w kuferku od damar5 (Dana, dzieki!) mamy bigle, zapiecia, druciki, wstazki, etc. Do wyboru, do koloru :D


DSC00245


W Stanach za chwile Swieto Dziekczynienia i Czarny Piatek, a mnie tam nie ma! Co prawda w tesco i naszym spozywczaku na osiedlu tez ma byc Black Friday, ale nic robotkowego nie kupie tam, nie? Takze na pocieszenie poszlam na "zakupy" garazowe w niedziele i po 10 minutach wyszlam z czyms takim :D


DSC00213


Wszystkie zestawy to Dimki i wszystkie z plastikowa kanwa. Mam teraz i czas i ochote na hafty to sobie dawkuje zestawy przywiezione z Hameryki:P Na zmiane zestaw z kanwa i zestaw z plastikiem. Ten na dole juz zaczelam, jak widac stare zestawy nie maja organizerow to stosuje sorter od DMC :) Ciekawe czy ktos domysli sie jakie to zestawy:P


W domu mam tez zestawy z podmalowanym passe. Nie zmiescily mi sie do pudelek plastikowych po lakierach od taty, a w garazu wiadomo, ze wilgoc. Nie bede Wam pokazywac jakie dokladnie, bo nie wiem czy wyhaftuje je w najblizszym czasie czy dopiero za kilka lat, a nie lubie zdradzac swoich planow xxx, bo pozniej jakies SALe sie pojawiaja i przechodzi mi ochota:( Wszystkie DIMki. Pewnie taka jedna Dana i jej mama i tak sie co nieco domysla:D


DSC00215


To tyle na dzis, wracam do mojego niebiesko-zoltego hafciku na plastiku:)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


Safrin - Teraz mnie dobilas:( No nic, pudelka byly juz w Biedronce i Pepco, teraz czas na KIK, Lidla, Aldiego albo Netto :D


bebezet - Od sierpnia bylam az 3 razy. Ale nie byly to wyjazdy dla przyjemnosci, czasem z dnia na dzien. Zreszta widze, ze jakos mnie z duzym opoznieniem czytasz, a nie komentujesz prawie wcale, wiec...


edytag - Dzieki za ostrzezenie. Cos mi to z opisu brzmi jak tkanina do hardangera, brrr :(


 

1 komentarz:

  1. iss-ola
    2015/11/25 00:09:20
    Black Friday co to jest? bo chyba mi umknęło


    drugi.maurycjusz
    2015/11/25 00:11:41
    Zdolniacha z Matkasa !!! ;-) jestem pod wrazeniem! Widzialam wczoraj te zawieszki w Lidlu i przyznaje, ze nawet nie pomyslalam, żeby je wykorzystać, wyszłam z całym workiem karm dla ptakow ;-) musze jeszcze przemyslec czy tam nie wroce, bo mi się pewien pomysl urodzil w związku z tymi zawieszkami. Pozdrowionka dla Was ! ;-)


    taminacodzien
    2015/11/25 00:55:01
    Kolczyki są prześliczne, zazdroszczę Ci ich ogromnie. A zapasy masz spore, oj fajne te zestawy masz, u mnie takich z plastikiem albo podmalowanym tłem lub kanwą jak na lekarstwo a ceny z kosmosu.
    Pozdrawiam gorąco
    PS
    Mam wrażenie, że z tym Sal-em to pisalas o mnie :-(


    Gość: Safrin, 217.153.149.*
    2015/11/25 07:39:32
    Absolutnie nie miałam na celu Cię załamywać i dobijać :)
    Mnie się podobają te czerwone śnieżynki :) meeeega!


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/25 09:59:19
    Mnie się najbardziej podobają te białe śnieżyki, ekstra :) Mamuśka ma talent, zresztą po kimś go musisz mieć ;P nie?


    damar5
    2015/11/25 11:07:43
    To sie bedziesz teraz nosic :) Brawa dla Mamy za pomysl i za wykonanie :)
    Ciesze sie ,ze pudelko wykorzystane ,wszystko w jednym miejscu ulatwia tworzenie :)
    Tak,tak beda piekne Dimki ale fajnie bedziemy mialy uczte dla oczu :)
    Poz.Dana


    iwonan_1
    2015/11/25 11:12:49
    Brawo dla Mamy ! Świąteczne kolczyki są śliczne ! Zazdroszczeń wypraw do garażu, oby to były pełen skarbów jak najdłużej... :)


    Gość: donka66, *.internetdsl.tpnet.pl
    2015/11/25 12:39:47
    Zdolniacha z Twojej Mamy :) Podziwiam, bo to dla mnie czarna magia! Zestawów zazdraszczam :) Szczególnie tych z malowanym passe. Widziałam tego typu cuda w necie, ślicznie to wygląda :)


    gosiazoltek
    2015/11/25 15:26:47
    Gwiazdeczki znajome- w wersji kolczykowej wygladają ciekawie. Fajne rzeczy mają na wyprzedażach garażowych. Ja tylko raz trafiłam na zestaw do haftu.


    raeszka
    2015/11/25 18:25:27
    O jacie ale Ci mama sprawiła super niespodziankę :).
    Powiem Ci, że też miałabym problem z wyborem, które zostały by ulubionymi :).

    Ja nie mam zielonego pojęcia co tam znowu wyczarowałaś ze swoich czeluści garażowych ale patrząc na kolorki mulin i ramki, to na pewno będą jakieś cudeńka :).


    raeszka
    2015/11/25 18:27:30
    Haha teraz przeczytałam jak nazwałaś wachlarz, który mi się spodobała haha.


    Gość: Katarzyna G, *.bas512.cwt.btireland.net
    2015/11/25 21:45:47
    Masz złota Mamę! Tez bym miała dylemat co nosić ;)


    xgalaktyka
    2015/11/26 12:28:58
    Kapitalne kolczyki...Twoja Mamcia, ma złote ręce...to fakt !
    Ostatnio widziałam gdzieś guziki...z dokładnie takimi samymi motywami ,jak na kolczykach :)
    Pozdrowienia dla Mamy ;) :D


    vr1974vr
    2015/11/26 18:23:46
    Świetne kolczyki Ci mama zrobiła :) Te zakupy też bardzo udane.
    Aha - Panama nie ma nic wspólnego z Unifilem, czy inną tkaniną do hardangera.


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/26 20:30:28
    Śliczne te zawieszki, w życiu bym nie wpadła na taki pomysł.
    Ja akurat nie przepadam za malowaniem, zdecydowanie wolę haft xxx ale jak ktoś zrobi to bardzo mi się podoba. Zdolna mama :)
    Zestawów jestem bardzo ciekawa. Jeszcze nigdy nie kupiłam zestawu. Tyle co miałam z numerem zagranicznej gazety a tak to nigdy. W pasmanterii nieraz widziałam ale nic mi się nie spodobało.


    cornelka2
    2015/11/27 09:43:57
    Ale fajne kolczyki pomysł superowy .No i noś je z dumą bo to zrobione rękami mamy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń