sobota, 7 listopada 2015

3 na 2, czyli zawiana i banan na dyni replay!

Sa pewne minusy mojego powrotu do Polski, czyli brak bezposredniego dostepu do sklepow robotkowych w Hameryce i zestawow Dimensions:( Ale o tym bedzie kiedy indziej. Poslinimy sie razem:P


Sa jednak pewne plusy, ze jestem juz w Polsce, a wszystko co nagromadzilam i przywiozlam mam w jednym miescie:P Czesc rzeczy mam w domu, a czesc w garazu, ale to tylko 5 minut na piechote, wiec jest dobrze! I dzieki temu ostatnio wpadlam w lekki szal wykanczania i oprawiania.


Dzis bedzie o dwoch pracach w mojej ulubionej tematyce. Prace wyxxx w Michigan i czekajace na oprawienie w Polsce.


Od 2012 roku czeka zawiana dziewczynka, bardzo popularna na wielu blogach:) O mojej pisalam tu.


DSC06757


A tylko rok krocej, bo od 2013 czeka banan na dyni, czyli halloweenek:)


DSC03202


Z guzikami, ktore wyjasniaja banana na dyni, a caly wpis tu.


DSC03219


A ramek do tych dwoch obrazkow mam 3! Dwie z Hameryki, a trzecia z Polski. Jedna kupilam specjalnie z mysla o jednym z tych dwoch obrazkow, choc obrazek byl juz w Polsce, a ramke kupowalam w Michigan:P Druga ramka mi sie po prostu bardzo podobala i jak odpowiednio przecenili to kupilam, a trzecia mama kupila na przecenie we Flo, jak jeszcze bylo w Silesii:) Wszystkie ramki drewniane:)


Pytac sie Was o zdanie nie bede, bo juz sama wybralam, ale zobaczymy kto trafi w moj gust i zgadnie co do czego wybralam:P


To zaczynamy od zawianej! Ramka z Michaelsa.


DSC09835


Ramka z Home Goods.


DSC09837


Ramka z Flo.


DSC09840


A teraz banan na dyni:D Dynki dokleje niedlugo:P Ramka z Flo.


DSC09842


Ramka z Home Goods.


DSC09844


I ramka z Michaelsa.


DSC09846


I co Wam do czego pasuje? Jak dla mnie jest tylko jedna mozliwa kombinacja, inne sie gryza. Ale jestem ciekawa czy wyjdzie Wam co mi? :) W przyszlym tygodniu wezme sie i je oprawie i poprzyklejam guziki.


 


Dziekuje za odwiedziny!


 


Terenia - Kanwy w czerwona kratke, ale i wisienki, kropki czy serca byly nowoscia w roku 2011. Mama kupila mi jedna na wystawie DMC, jak jeszcze byla w Spodku, a pozniej sama zamawialam na ebay.co.uk. Przez pewien czas byly tez w sprzedazy w nadodatek.pl. Teraz to juz chyba ciezko trafic. Moje skarby pokazywalam tu.


Tesa - Oj, tylko ostroznie, bo pozniej czytam w komentarzach albo na innych blogach, ze ktos cos musial przeze mnie kupic:P


Basia - Ostatni kwiatek sie robi, pozniej pomecze tate o lakier matowy i wtedy wszystko oprawie i pokaze w calosci:)


Marta - Herbata boska, wlasnie zaparzam dzbanek :)


damar5 - I ja mam tego nietoperza na liscie do wyxxx :D


fejferek - Moze mi nieco zejsc, jak widac powyzej:P


 

1 komentarz:

  1. emilya5
    2015/11/07 23:17:10
    Dynki we flo, dziewczynka w home - tak bym obstawiała :) przynajmniej tak mi się widzi ^^ Fajne hafciki :)


    damar5
    2015/11/07 23:23:39
    Ciezko wybrac ,kazda ramka klimatyczna i oba hafty sie inaczej prezentuja.
    Mnie najbardziej podoba sie ramka z Home Goods i podobaja mi sie oba w niej :D
    Do Halloweenowego moglaby byc tez ta z Michaelsa:)
    Fajne wszystkie te ramy do tej z Flo taki na czarno ,straszny haft bylby fajny:D
    Pewnie calkiem co innego wybralas ale zabawe fajna nam wymyslilas:)
    Poz.Dana


    Gość: maggy7911, *.31-79-r.retail.telecomitalia.it
    2015/11/08 05:12:57
    Dla dziewczynki te paski z Hpme goods, dla haloweenka ta z michaelsa w kwadraty. Tk ja widze je oprawione :) Dziewczynke ostatnio wyhafcilam, fakt, ze popularna. Ten dynki na haloweenku super. Pozdrawiam.


    mpgoga1983
    2015/11/08 09:38:41
    Dziewczynka zdecydowanie w Home, a dyńki w ramce z Flo. Tak mi się to widzi :)


    aeljot
    2015/11/08 09:40:21
    Ramki ciekawe. Co do czego wybrać...to chyba zawsze najgorsza decyzja. Chyba i ja nie pomogę ;)


    Gość: , *.centertel.pl
    2015/11/08 10:30:13
    Ja wybralam dynki w ramce Michaelisa a dziwwvze wFlo tak mi sie podoba pozdrawiam cornelka2


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/08 13:29:19
    A ja zawianą wsadziłabym w ramkę Home a dynie we Flo ;)


    gosiazoltek
    2015/11/08 13:36:43
    Ciekawe ramki. Halloweenka widzę w Home Goods - rozmiarem najbardziej pasuje. Jesienną dziewczynkę w ramce z Michaelsa.


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/08 15:01:36
    Rzeczywiście tą dziewczynkę widziałam wiele razy już, natomiast drugiego obrazka jeszcze nie widziałam. Ale za to widziałam te guziczki :) i nawet jeden z nich mam.
    Ramki podobają mi się dwie, dwie pierwsze na hafcie z dziewczynką. Wiadomo, każdy ma swój gust. Jestem bardzo ciekawa Twojego wyboru.


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/11/08 18:46:17
    A ja bym dziewczynkę dała do Home Goods, a dyńki chyba do Michaelsa ;)


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/09 09:18:17
    Świetne te ramki!!!


    Gość: Katarzyna G, *.bas511.cwt.btireland.net
    2015/11/09 21:58:47
    Ja bym wybrała w obydwóch przypadkach opcje nr 3. W trzeciej zawianej te białe plamy tak sie rozlaly jakby na prawdę wiatr wiał ;)


    vr1974vr
    2015/11/10 11:04:16
    Mi pasuje tak: Dynie +Flo i Zawiana + HomeGood :)


    xgalaktyka
    2015/11/10 13:44:29
    A mnie tam wszystko jedno...oba obrazki tak fajne,że w co je nie włozysz ,to i tak będzie super efekt:)
    Pozdrówki z zagłębia :)

    OdpowiedzUsuń