sobota, 31 października 2015

Dla Matkasa :D

Dzis pewnie czesc z Was przezyje szok, ale coz na to poradze, ze taka jest moja mala dziewczynka:) Bo Matkas to nie jest taka zwykla mama:P Otoz mama poza pewnymi lagodnymi milosciami do krateczek, serduszek, biedronek, etc lubi czachy! Tak, tak! Halloweenki tez lubi, kolor czarny ubostwia, a ostatnio i czachy:) Na dowod jej dzisiejsze bransoletki :) Jak widac i piegi po mamie odziedziczylam:D


DSC09718


Ode mnie rownie usmiechnieta czacha:D Wzor znaleziony na stronie skull-a-day, do darmowego sciagniecia tu. Widzialam juz dawno, ale dopiero jak dorwalam pewna kanwe to zabralam sie za haftowanie. A czacha usmiechnieta, wiec chyba bardzo zadowolona z "zycia" :P


DSC09700


Dzis wisi u mnie na scianie, bo tata nie pala miloscia do czach, ale nie szkodzi. Czacha jest Matkasa i nikogo innego.


DSC09702


Haftowalam ja jeszcze w Stanach, jakos na przelomie marca i kwietnia, jako odstresowanie przed obrona doktoratu. Pomoglo :)


DSC09703


Kanwa 18ct, dwie nitki czarnej muliny DMC, zeby zniwelowac przeswity. Troche ich jest, ale trzema nitkami nie odwazylabym sie xxx na 18ct:P


DSC09704


DSC09713


Jak widac oprawilam ja w tamborek - bambusowy z Michaelsa, malowany czarna farba do tarasow z Joann. Srednica tamborka 8 cm.


DSC09710


DSC09715


DSC09706


Oprawiona tak jak w moim kursiku (tu).


DSC09708


A co w tej kanwie takiego specjalnego? A to ze swieci w ciemnosci! Juz kilka lat temu czytalam o takiej kanwie w ktorejs z angielskich gazetek xxx, a w tym roku znalazlam taka na bonanza.com! Musialam kupic kawalek. Jest dosyc droga, wiec zamowilam najmniejszy dostepny kawalek w tylko jednym rozmiarze (18ct), choc mialam ochote na wszystkie dostepne (14ct i 16ct). To byly moje ostatnie robotkowe zakupy w Stanach :( Firma produkujaca taka kanwe to Fabric Flair. Troche sie wczoraj w nocy meczylam ze zdjeciami, bo taka kanwe jak i muline od DMC trzeba najpierw naswietlic a pozniej dosyc delikatnie swieci w ciemnosci. Delikatniej niz w przypadku wspomnianej muliny. Dla przypomnienia moj duszek wyxxx juz kilka lat temu. Mulina DMC E940.


DSC02632


DSC02651


Oto i czacha noca!


DSC09653


DSC09655


DSC09656


DSC09657


DSC09666


I jak Wam sie podoba? Mysle, ze prostszy sposob na fosforescence w hafcie krzyzykowym niz mulina od DMC. Haftowanie nia to koszmar, a haftowanie zwykla czarna bawelniana na takiej kanwie niczym sie nie rozni od zwyklej kanwy:)


Halloween juz jutro:) Obie siedzimy z Matkasem juz w odpowiednich kolczykach, obie mialysmy inne pary na dzien, a inne na wieczor:) I mama stwierdzila, ze powinnam zrobic zdjecie z wszystkimi kolczykami jakie mamy:P Hmmm, chyba sie zastanowie, bo teraz wszystkie swoje mam w jednej puszce, a mama ma swoje w swoim pudelku. Tylko czy bylby ktos chetny do ogladania? :P


Wyjelam sobie ostatnio kilka dyniek, ktore stoja dumnie na mojej polce nad lozkiem:) Pamietacie je z zeszlego roku, co? Tu pokazywalam dynki, a tu kursik na nie.


DSC09695  


A tu taka mala dynka plastikowa:) Malutka, bo miesci sie na miarce z gazetki xxx :D


DSC09698


Na koniec jeszcze inspiracja z kalendarza, ktory przyslalam Rodzince w styczniu. Mnie zainspirowalo to zdjecie i mam pomysla na cos ciekawego, ale nie do jedzenia:P


DSC09691


Wpis halloweenowy juz teraz, bo nie mam co liczyc na moj tradycyjny spacer przed polnoca po osiedlu na kampusie. Ale wracam do tradycji sprzed wyjazdu do Michigan i w Swieto Zmarlych ide na cmentarz na spacer:) Bo takie sa uroki mieszkania obok cmentarza. A widoki z okna kuchennego zapieraja dech w piersiach! Caly cmentarz plonie od zniczy.


 


To happy halloween dla tych co nie marudza:P


A wszystkim zycze bezpiecznego Wszystkich Swietych. Oby jak najmniej wypadkow bylo na drogach.


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


myszkowato - No popatrz, a zwykle to ja wypominam sobie wszelkie pomylki i niedorobki, a w sercu nie zauwazylam. Chyba slepne, ale dzieki:P Oby nastepnym razem bylo lepiej:)


 


 

1 komentarz:

  1. Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/10/31 00:29:45
    Fajne te czachy :) Szczególnie te na bransoletkach :) A za dyńkami widzę Córki McLeoda :) Mój ukochany serial, bardzo za nim tęsknię... Nawet wszystkie powtórki oglądałam na dawnym Hallmarku (obecnie 13 Ulina).


    damar5
    2015/10/31 07:59:37
    Czacha strasznie straszna:D Szczerze nie podejrzewalam pani Iwony o taka"niegrzecznosc" :D ale to dobrze bo dzieki temu mamy niesamowite wrazenia ogladalnicze. Wiem jak trudno uchwycic ta swietlistosc ale calkiem niezle Ci sie to udalo jednak na zywo musi byc cudnie znaczy strasznie :D
    Ja chce widziec wszystkie kolczyki jestem chetnym chapisiem ogladalniczym a Twoich dyn nie zapomnialam bo mi sie marza od czasu jak je pokazalas.
    Poz.Dana


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/31 08:12:20
    Nie jestem fanką czach ale bransoletka jest genialna. Lubię takie koraliki tylko ciężko spotkać jakieś "figurki" z koralików jak np. te czachy.
    Ta kanwa jest super, nie wiedziałam że taka jest w ogóle. Wiedziałam tylko o mulinie świecącej. Piszesz, że źle się nią wyszywa, dlaczego?
    Te dynie są piękne :)


    xgalaktyka
    2015/10/31 10:26:29
    Kapitalna ta czacha....ma klimat skubana :)
    Fajnie to wymyśliłaś ,no i ozdoba halloweenowa ,jak znalazła :)
    Zdjęcie kolczyków...jak najbardziej wklejaj...co prawda ja dydadełek ,nie oglądam ale chętnie pooglądam Twoją wytwórczość a wiem, że przerób masz spory ;) :D
    Wesołego Halloween ! ;) :D


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/10/31 12:14:59
    Happy halloween !!! Czekamy na przebierańców pukających do naszych drzwi - jesteśmy przygotowani / mamy słodkości !!!!/. Pierwszy raz byli rok temu . Pozdrawiam wszystkich radośnie - mama


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/10/31 12:33:24
    Fajna ta świecąca w ciemnościach kanwa. Nie wiedziałam, że taka istnieje:)


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/10/31 13:23:08
    Czachy mnie fascynują.... więc i Twoja mi się podoba. Widok z okna musisz mieć dziś i jutro nieziemski, pamiętam, że kiedyś wrzucałaś, może riplej jakiś?


    titania_yng_nghymru
    2015/10/31 17:18:26
    ale świetne dyńki! skorzystam z kursiku, dzięki!
    muszę tylko sprawić sobie takie fajne pomarańczone płótno
    tylko gdzie ja takie dostanę? jaki to producent?


    mpgoga1983
    2015/10/31 19:05:20
    Ale czad z tą świecącą kanwą! :D Ciekawy hafcik.
    Dyńki pamiętam, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/11/01 08:13:29
    Niesamowity efekt daje taka mulina i kanwa.


    1_iwonan
    2015/11/01 13:14:12
    Brawo dla Mamy !!! A czacha przepięknie świeci w ciemności... Fajnie, że pokazałaś znowu dyńki, są perfekcyjne !


    gosiazoltek
    2015/11/02 01:13:03
    Świetne te Twoje dyńki. Ja nigdzie nie mogę zdobyć pomarańczowej kanwy. Efekt fluo bardzo ciekawy chociaż za czachami nie przepadam.


    Gość: Myśli pisane, 92.59.43.*
    2015/11/03 16:15:00
    Czacha wymiata ;)


    cornelka2
    2015/11/03 17:07:33
    Czacha super bransoletka odlotowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń