czwartek, 1 września 2011

Moje typy!

Dzięki Izie (chica111) dowiedziałam się dziś, że Dimensions wypuścił kolejne nowości! Iza swoje typy już pokazała, ale wśród nich tylko jeden mi się podoba. O taki morski na podmalowanej kanwie:)


70-35278


Ale na stronce spodobały mi się jeszcze dwa inne. Stempelkowy zestaw, który znowu mi przypomina o moich wymarzonych podróżach do Kanady i na Alaskę:)


70-03244


I jeszcze takie kolorowe xxx :)


72-73704


Resztę nowości, choć już nie tak ładnych:P, można zabaczyć na oficjalnej stronce Dimensions:)


 


Semestr niestety zaczął się nerwowo:( „Dostałam w łeb” za zły humor jednej osoby i olewajstwo drugiej:( W takie dni odechciewa mi się nawet robótkować, więc nie wiem czy skończę dziś kalendarz. I nawet zakupy nie sprawiają radości:(


 


alexls – Olu, żadnego bigosu nie narobiłaś:) Nie martw się:) Chyba będę musiała umieścić gdzieś u góry napis, że blog piszę nie bardzo na serio i że trzeba się przygotować na specyficzne poczucie humoru autorki:P A jak jeszcze znajdziesz jakiś błąd u mnie, to pisz śmiało:) Zawsze jestem wdzięczna za takie uwagi i zaraz je poprawiam:) Matkas czasem mi z kartką w ręce mówi co poprawić:P


Stempelki uniwersalne typu handmade, stitched by, etc. już mam, więc bardzo się ucieszyłam na takie świąteczne, bo uwielbiam Boże Narodzenie:) Odnośnie dziurkaczy, taka ze mnie skraperka, żete trzy maluszki pewnie nigdy nie zbliżą się nawet do grubego papieru a co dopiero myśleć o ciachaniu:P


Jaemigrantka – Oj, dobrze pamiętam te Twoje segregatory ze stemplami:D Ja mam zdecydowanie mniej i w wakacje głównie ich używałam do stemplowania kopert, w których wysyłałam paczki do koleżanek blogowych:) U mnie clearance jest cały rok! W JoAnn jest specjalny regał, zaraz obok kibelka:P, zawsze pełny (regał, nie kibelek:P) i ciągle coś dokładają! Przed wakacjami udało mi się tam znaleźć zestaw do xxx, przeceniony z 40$ na 5$!!!!!!!! O ten!


damar5 – Oj, nieładnie:P Już mam pewien hafciarski pomysł na dziurkacze:) Ale nie powiem:P Tylko jednego jestem pewna, skraperką nie zostanę:P


fagusia – To koniecznie musisz się pochwalić:)


nuriko – Wpis wstążeczkowy czeka na jeszcze jeden zaplanowany zakup, a także na więcej czasu na zdjęcia:( Bo trochę ich będzie!

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/09/01 05:19:18
    Skoro o podrozach dzis mowa;) Jak tam plany zwiedzania Hameryki? Zbliza sie Labor Day. Jak myslisz swietowac?

    Pierwszy obrazek i drugi obrazek rowniez mi sie podobaja:)

    Z napisem niezly pomysl, ale Ty moglabys miec przez to mniej zabawy!


    chica111
    2011/09/01 08:08:27
    Hej !
    Widać, że się "podglądamy". Bardzo ładne stempelki kupiłaś. A teraz będę trochę marudzić (choć sama mam w tej kwestii zaległości) - jestem ciekawa co będziesz teraz wyszywać ? Pozdrawiam Iza N-P.


    renataa25
    2011/09/01 08:14:52
    Cudne te hafciki!!! Mam nadzieję, że kolejne dni będą dużo lepsze i wróci chęć do krzyżykowania!!!


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/09/01 12:29:30
    O ja pier....nicze;ten morski jest bajeczny!Ja raczej nie kupuje zestawow,bo u nas nawet po przecenach itp jest sporo,sprawa ma sie zupelnie inaczej np w Boxing Day i chyba w tym roku oleje wszystkie zakupy ciuchowe i caly ten dzien przesiedze w Hobby Craft jako ze wtedy wyprzedawany po zanizonych cenach asortyment jest bogatszy niz normalnie (normalne,prawda? :P).W Hobby Craft tez sa zawsze jakies obnizki i czasem wiecej tego,czasem mniej a innym razem zupelnie malo ale cos tam zawsze mozna wyhaczyc (jak moje ostatnie nabytki,niestety poodklejalam w wiekszosci ceny zaslaniajace caly przod opakowania:),wiadomym jest tez ze najkorzystniejsze sa wyprzedaze wyprzedazy najlepiej poprzedniej wyprzedazy tak jak to widac na Twocih kardynalkach.Sa tak cudowne,ze cala sie oslinilam!Nawet nie wiesz jak kocham klimat swiat!!!!!Chyba zaczne przegladac co tam mozna na naszym ebayu wyhaczyc (hyhyhy) jak sie odliczy koszt zakupu kanwy i mulin cena nieraz bywa bardzo korzystna;trzeba tylko szukac,grzebac i byc na biezaco a ja staram sie z wiadomych powodow (zakupoholizm:D) na Ebay za czesto nie wlazic:)
    Aktualnie krzyzykuje (papiery odlogiem leza choc nie powinny:) wiec chyba te zestawy przejrze......
    xoxo B


    damar5
    2011/09/01 13:17:01
    Oje ten pierwszy jest rewelacjny!! Ide zerknac co tam jeszcze nowego maja :)
    Poz.Dana


    zakreconamysia
    2011/09/01 14:17:48
    Dziś także natchnęłam się na te nowości, jestem zakochana w tych dwóch pierwszych hafcikach ;o)


    ann_margaret
    2011/09/01 14:30:18
    Dzięki za linka, pooglądałam sobie te cudne nowości - niestety:D podoba mi się znacznie więcej wzorów niż Tobie:D
    Na szczęście (dla mojego portfela), jeszcze tego u nas nie ma:)))

    Przykro, że miałaś taki dzień, trzeba niestety jakoś przeżyć i liczyć, że jutro będzie lepiej. Czego Ci bardzo życzę!


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/09/01 21:07:33
    3 :) Obejrzałam też stronkę i te świąteczne są rewelacyjne... muszę takie mieć :D !! Ale lista długa a mój konik nie chce się skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń