wtorek, 20 września 2011

Krótko i na temat:D

Wiem, rzadko jest to spotykane w Pieguchowie:P


Zeszły tydzień był pracowity, ten zapowiada się jeszcze „lepiej”. Jest już po 20 a ja niedawno wróciłam do domu. Miałam dziś pierwsze laboratorium ze studentami, nowy przedmiot dla mnie – plastiki czyli polimery, ale całkiem fajny! :)Natomiast w sobotę zgodnie z planem byłam w Chicago! Wycieczka bardzo udana, bo pogoda super, wiec nogi i stopy do dziś mnie bolą:D Aż sama się zdziwiłam, jak sprawdziłam, że ostatnio pisałam aż tydzień temu:( Robótkowo też się dzieje, bo kot skończony, czeka tylko na zdjęcia. A po nim zabrałam się za coś dla pewnej bardzo uczynnej dziewczyny:P Ale zanim Agata nie dostanie przesyłki, nie puszczę pary z ust:P Powiem tylko, że Matkas powiedziała, że ona też chce takie:D Także nowe wpisy się szykują, tylko czasu i sił czasem brak:(


A dziś, żeby nie było bezzdjęciowo, pokażę małą pocieszajkę, którą sobie kupiłam po ciężkim dniu na wydziale ostatniego dnia sierpnia. Taki oto mały „pierdzionek”:P 5 minutowa wizyta w Searsie, 2,99$ a radość wielka:)


DSC08246


DSC08249


DSC08252


No to mykam, bo trzeba trochę pohaftować zanim zasnę na kanapie:P A jutro na 8:30 na wykład:P


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie UFOka! Niestety dla mnie to nie jest powód do dumy, bo ja nie lubię mieć napoczętych prac. Jak coś zaczynam to muszę skończyć, więc ten haft NA PEWNO skończę! Piegucha tak łatwo się nie poddaje:)


 


Pagatek - Agata, wiem, że masz rację z tym poczuciem ulgi:) Mam go po każdym skończonym kocie:)


Safrin – Też już myślałam nad obejściem tych cudacznych krzyżyków, niby jak haftuję nie robi to żadnej różnicy, ale jak już patrzę na gotowy obrazek po dodaniu backstitchy, to wyraźnie widać, że te wszystkie malutkie krzyżyki czynią te obrazki wyjątkowymi:)

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/09/20 05:19:15
    Witaj Aniu! Super ze wycieczka sie udala. Czy tym razem podzielisz sie z nami fotkami?
    A pierscionek jest niesamowity. Juz kilku pracom z zamkow sie przygadalam.... Ciekawa tylko jestem czy nie "drapie"...
    Dziekuje za wizyte i komentarz. Pewnie trudno Ci bedzie uwierzyc ze to moje pierwsze ciasto od prawie dwoch lat! Z jednej strony nie mam sprawnego piekarnika, a z drugiej mam namiar na dobra cukiernie;) Mam nadzieje kiedys Cie tam zabrac, abys zmienila zdanie o wyrobach cukierniczych w Ameryce;)

    Pozdrowienia!


    cornelka2
    2011/09/20 07:27:06
    Super ,że wycieczka się udała .Pierścionek zajebisty pozdrawiam


    pakma
    2011/09/20 11:30:30
    Swietny pierscionek :)


    ann_margaret
    2011/09/20 13:59:06
    Pierścionek konkretny:)))
    A za ufoka kciuki trzymam - jestem pewna, że go szybko ukończysz!


    edytadzik24
    2011/09/20 14:12:41
    Pierścionek nieziemski :)
    I życzę udanego tygodnia.
    Pozdrawiam


    Gość: Pagatek, *.anonymouse.org
    2011/09/20 16:23:56
    Pierscionek jest super i jaki "malutki":P. Ja juz sie na nasza wymianke doczekac nie moge, chorobsko mnie rozlozylo totalnie, nawet nie wiem jakim cudem dzis udalo mi sie Ole do szkoly zawiezc bez zadnej stluczki :(. Ale ja twarda jestem i sie nie poddaje :P
    Ciesze sie ze wyprawa sie udala :)
    Pozdrawiam
    Pagatek


    myszszeczkunia
    2011/09/20 16:24:04
    Niespodzianka-pocieszajka dla siebie samej samej nie jest zła, bo w końcu zna nas tak dobrze jak my same:) Pozdrawiam


    damar5
    2011/09/20 16:54:11
    Ojej ale fantastyczny!!! Zamki gora :) swietne z nich ozdoby :)I dolaczam do pytania:czy drapie?
    Na fotorelacje z wycieczki oczywiscie jestem chetna :)
    Poz.Dana


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/09/20 23:32:31
    superaśny pierścionek :-))
    czekam na foty z wycieczki sobotniej...:-)))


    malgorzata-p17
    2011/09/21 15:26:24
    robię broszki suwakowe- ale pierścionek?
    super!

    OdpowiedzUsuń