środa, 31 sierpnia 2011

Zawsze przygotowana!

To moje życiowe motto:) I to przez nie mam zawsze za ciężką torbę:P A ostatnio przygotowałam się już na święta! Kupiłam cudowne stempleki w Hobby Lobby! Tak mi się w lecie spodobało stempelkowanie (a wiedzą o tym najlepiej wymiankowe koleżanki blogowe:P), że nie miałam wątpliwości, iż nowy zakup nie będzie się kurzył w szafie:)


DSC08043


I nie wiem, który stempel lepszy:D


DSC08045


DSC08047


DSC08050


Ponieważ stemple w US są bardzo tanie, to sobie jeszcze kilka dokupiłam:)


Te niby należą do wiedźm, ale sama mam podobne pasiaste podkolanówki i zakolanówki w szafie:P W Michigan bardzo się przydają w zimie:(


DSC08039


Liści chyba nie muszę wyjaśniać:D


DSC08041


I z miłości do podróży oraz na wspomnienie mojego stargo paszportu, zapieczątkowanego na amen:]


DSC08037


I jeszcze 3 małe dziurkacze! Wy miałyście swoje łowy w Biedronkach, a ja w JoAnn. Są malutkie, czyli takie jak lubię. Nawet pani w kasie stwierdziła, że mniejszych w życiu nie widziała:P


DSC08073


Były jeszcze dwa inne, z czachą oraz pająkiem, ale nie podobały mi się.


DSC08070


Jutro pierwszy dzień semestru. Ciekawe jaki będzie? Byle dobry i żeby szybko minął:)


 


fagusia – No i jak? Udało Ci się kupić gazetkę?:)


ella1101 – Nie, nie pomyliłam się w pierwszej odpowiedzi:P Każda moja odpowiedź jest na konkretny komentarz, więc wyjaśnienie znajdziesz w komentarzu alexls.


andulencja, damar5 – Ups, rzeczywiście to tukan:P Dziękuję, już poprawiłam! Chyba nie powinnam pisać na blogu, jak jestem wykończona, bo zawsze byka walnę:(


beatrix73 – Impreza integracyjna bardzo udana, już pisałam tu - http://pieguchowo.blox.pl/html/1310721,262146,20.html?28


Jesiennych zdjęć z Michigan na razie się nie spodziewaj, bo lato trwa w najlepsze:) Już kiedyś pisałam, że mamy tu dwie pory roku – lato i zimę, więc jeszcze trochę tego lata nam zostało:)

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/08/31 04:12:20
    Swietne stemple upolowalas. Najbardziej podoba mi sie ten pierwszy z lewej na pierwszym zdjeciu. Podobny do mojego ostatniego nabytku;) i raczej uniwersalny.
    Takie mini dziurkacze sa super, ale maja jedna wade:( Nie chca ciachac grubszego papieru.

    Oj chyba narobilam bigosu z tym sierptemberem;)


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/08/31 06:22:20
    Ale cuda,a ja tak kocham stemple...!
    Wiem,wiele rzeczy kocham,ale prawda jest taka ze stmpli mam w ..... i troche a czesc jedynie wyjeta z opakowania i wymacana ( nie uzyta wcale...:) Te swiateczne sa cudne,wczoraj bylam w Hobby Craft i sie slinilam troszku do nowych cudeniek Papermanii swiatecznych wlasnie ale w koncu sie oparlam :/ Te Twoje beda idealne zawieszki do grudniowych prezentow,a podroznicze...!!!!!!!!!!!!!!osliniona jestem!Do albumow wakacyjno-podrozniczych po prostu ideal! U nas jednak tak az dobrze nie ma zeby byl clearance jednym ciegiem wiec zazdraszczam :D
    Ide sobie powzdychac jeszcze do tych Twoich zakupow:)
    xoxo


    damar5
    2011/08/31 07:44:01
    Fajne zakupy :) Dziurkacze sa super, tylko do czego Ty to bedziesz uzywac??hmmmm .....:) :)
    Poz.Dana


    Gość: joasia2000, *.zax.pl
    2011/08/31 09:32:04
    Świetne są te stempelki , szkoda że w Polsce takich nie ma :(


    fagusia
    2011/08/31 09:59:14
    no niestety nie :/ ale za to wpadłam na poprawę humoru , na małe zakupy do netu :)


    morsia
    2011/08/31 13:24:27
    Właśnie! Przypomniałaś mi, że się jeszcze nie chwaliłam biedronkowymi dziurkaczami. :P:P:P Z Twoich najbardziej mi się podoba kotek, bo ja halloweenowych motywów nie lubię, trudno. :D


    ann_margaret
    2011/08/31 14:49:51
    Piękne zdobycze!
    Ale te podkolanówki... cuuuudowne:D


    cornelka2
    2011/08/31 15:24:14
    stempelki fajniste ,a co do Września to napewno wymyślisz coś cudownego czekam na finał pozdrowienia


    miekkie.kapcie
    2011/08/31 16:25:24
    Oooo rajusiu.. królestwo za takie stempelki świąteczne bym oddała!! będą mi się teraz śniły po nocach! Bankowo! Kobito, Ty to masz richtich fajnie z takimi zakupowymi możliwościami :)


    Gość: jojcia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/31 16:49:03
    Też chcę takie nogi :D. Dopiero koniec września a Ty już jesteś przygotowana na święta. Jak na razie wsiąkłam w haft. Tyle bym chciała zrobić. Duszki czekają w kolejce, kusi mnie mulina DMC, ale odstrasza jej cena. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jakie wybrałaś guziki do kalendarzowego haftu.
    Pozdrawiam


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/08/31 17:00:59
    wszystkie stemple są świetne, choć mi najbardziej spodobały się te świąteczne :D takie unikatowe ;) Pozdrawiam Ps. czekam na wpis ze wstążeczkami ;)

    OdpowiedzUsuń