sobota, 20 sierpnia 2011

Co dziś nowego? :D

Przyznaję się bez bicia, dziś też mnie wywiało do sklepów robótkowych:P


Najpierw byłam w Hobby Lobby, bo otwarte tylko do 20. A tu na ścianie z kanwami pojawiły się pluszaki!!!!!! Tylko trzy zwierzaki, ale to już jakiś postęp. A produkuje je firma Charles Craft.


DSC07791


Później dotarłam do JoAnn i Michaelsa, bo one są otwarte codziennie do 21. I w tym drugim znalazłam nowy Dimek! Cudny:)


DSC07793


No i miałam rację, jak ostatnio pisałam, że przy każdej kolejnej wizycie będę coś nowego znajdować:P I kolejne rzeczy trafiają na moją listę zakupów:D Dobrze, że czasem coś z niej skreślam bez kupowania, bo inaczej zbankrutowałabym:P


Na koniec, bo dziś chcę trochę pohaftować przy moim ulubionym serialu Haven, pokażę na co natknęłam się na ebayu. Ostatnio oglądam sobie na ebayu i ogólnie na necie, jakie różne półeczki na naparstki są dostępne. Wiekszość jest cudnych, jak np. ta biała! Nie lubię białego, ale taką półeczkę mogłabym mieć:) Może kiedyś namówię tatę, żeby mi jakąś półeczkę przemalował na biało? Tą półeczkę narożną też chętnie bym przygarnęła:) Szkoda tylko, że znalazłam je na angielskim blogu jako zakupy z targu staroci:(


100_2556


Właśnie przed chwilą natknęłam się na maszkarę straszną:( Nie wiem jak można aż tak „skrzywdzić” taki fajny domek na naparstki? Normalnie płakać się chce;( A ktoś jeszcze sobie życzy za to „cudo” 10$!!!!!!


$(KGrHqUOKjUE2zHLPqkGBN18lJrdvQ~~1_12


Mykam do Grecji Powella! Udanego weekendu!


 


mamuska73, kinia_1979 – Dziękuję za Wasze opinie nt stamped cross stitch. Jak już pisałam, długo się zastanawiałam nad zakupem takiego zestawu, więc nie jest to jakiś nagły zawrót głowy, ale świadomy wybór:P Co do xxx, to jak dla mnie nie muszą być idealnie równo jak od linijki:P Mnie to akurat nie przeszkadza:) Ten „mój” obrazek to jest na płótnie a nie na kanwie.  A jak nie załapałyście o czym pisałam, to mam pytanie – jak się u Was taki haft nazywa?


damar5 – Jak chcesz, to chętnie odstąpię trochę energii za darmo:) Częstuj się śmiało:D A jeśli chodzi o stemplowanego dimka, to haftowałaś już coś takiego?


labores – Ja właśnie nic nie robię, po prostu biorę kanwę w łapki i haftuję, bez tamborków, bez mazaków, etc. Nawet nie bardzo mi się kanwa gniecie - wczorajsze zdjęcie było zrobione bez prasowania, a po tygodniowym haftowaniu. O strzępieniu też nie ma mowy. Więc może teraz mnie zrozumiecie, że nie widzę potrzeby prania moich prac:P Ja się właśnie tak zawsze zastanawiam, jak to się dzieje, że dziewczyny mają takie pogniecione czy postrzępione kanwy?


jojcia – Sklepów robótkowcyh w mojej okolicy jest tylko 3 – JoAnn, Michaels i Hobby Lobby. Jak leciałam do Michigan pierwszy raz to nawet nie wiedziałam, że w odległości 15 minut na rowerze od mojego apartamentu będę miała takie sklepy:P


Barboorka – A ja już zacieram łapki na kino kampusowe! Rusza 8 września:) I znowu będę mogła oglądać filmy po 2$ w akademiku oddalonym od mojego apartamentu o 5 minut na rowerze!

1 komentarz:

  1. mamuska73
    2011/08/20 08:30:54
    ja pojecia nie mam jak sie u nas takie cos nazywa,bo zestawy kupuje na "hamerykanskim" e-bayu.jedno wiem,ze mi osobiscie ciezko sie toto haftuje;tymbardziej,ze musze wtedy korzystac z krosna lub tamborka a nie przepadam za tymi ustrojstwami;czekam niecierpliwie na twoj hafcik i twoje odczucia


    pakma
    2011/08/20 09:43:19
    Bardzo fajne te pluszaki :) Zawsze mialam ochote kupic, ale te u mnie w sklepie sa takie zwyczajne, szare.... a tu prosze, jakie kolorki !!!


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/08/20 12:27:16
    wzorek dimensions przepiękny :) zresztą jak prawie wszystkie, marzy mi się , żeby kiedys takie popełnić :)


    Gość: jojcia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/20 13:16:25
    Podziwiam, że potrafisz haftować bez zaznaczania i Twój haft wygląda tak schludnie. U mnie to w dużym stopniu zależy od kanwy (tak sądzę). Mam niestety jedną pasmanterię w której materiał sprzedają na metry, nie mam pojęcia co to za rozmiary, jednak kanwa bez usztywnienia pruje się strasznie, natomiast usztywniana ma wielkie dziury.
    Może kiedyś będę tak zaawansowana w xxx. Jak długo Ty haftujesz xxx?
    Pozdrawiam


    miekkie.kapcie
    2011/08/20 13:36:46
    Aniu - gazetki wysłane ;)
    Miłego weekendu :D


    kinia_1979
    2011/08/20 15:22:06
    Te pluszaczki są przesłodkie.
    A półeczka naparstkowa ma jest brązowa, bo tak mi pasowało do pokoju ;O)
    Ale za rok będzie remont to i pewnie półka doczeka się białego koloru, bo też mi się taka marzy :O)


    kinia_1979
    2011/08/20 15:24:11
    A zapomniałam doda, że te moje obrusy są na płótnie. Może kiedyś, jak uzbroję się w cierpliwośc, zabiorę się za nie, na razie - nie chce mi się męczyc ;O)


    damar5
    2011/08/20 18:15:03
    Fajne pluszaki:)
    Tak ,haftowalam raz ,brrrr :P Nie byla to jednak jakas firmowa kanwa ,w szafie lezy jeszcze piesek i obrus :) tez niefirmowy .Mimo wszystko chcialabym zebyszetaw zakupilai podzielila sie wrazeniami:)Moja Mama mowi: dla chcacego nic trudnego :P
    Poz.Dana


    robotkoweroznosci
    2011/08/20 19:30:59
    To i ja wrzucę swoje 3 grosze. To czy kanwa się strzępi czy nie, zalezy w gównej mierze od producenta i po częsci od tego jak jest usztywniona :) Polska kanwa sprzedawana na metry strzępi sie okrutnie, natomiast nie zdarzyło mi się jeszcze aby np. ZWEIGART się sypał w rękach, nawet po rocznym obracaniu w łapkach . O dmc się nie wypowiem, bo zwyczajnie nie miałam jeszcze w rękach. Piegucha zazdraszczam Ci tych wspanialych sklepów, planów i .......... kuponów zniżkowych!


    ann_margaret
    2011/08/21 18:33:13
    Cudne te półeczki - i ja się muszę za taką rozejrzeć:)))


    Gość: barboorka, *.devs.futuro.pl
    2011/08/21 21:27:57
    Kurczę, kiedy takie piękności będą u nas za jakieś normalne pieniądze :( Chociaż nawet, jakby były, to mam zakaz przydasiowy ostatnio - nie mieszczę się już we własnym domu. Na szczęście wracam do pracy i będę mogła znowu wykorzystywać swoje zasoby.

    OdpowiedzUsuń