wtorek, 2 sierpnia 2011

Ja też, ja też :D:D:D

A dlaczego mam być gorsza niż Wy?:P Koniec oglądania na Waszych blogach:P Ja też zamówiłam sobie kilka rzeczy przez neta, z Hobby Studio! I właśnie dziś przyniósł mi listonosz wielką paczuchę:D


Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zamówieniem i akurat na ostatni tydzień pobytu w Polsce zrobiłam sobie prezent:)


Kupiłam pozostałe 8 mulin multikolorowych Madeira, bo te dwie kupione w Sosnowcu były smutne:P


DSC07354


Teraz mam już wszystkie multikolorki z Madeiry:) Są cudniaste:)


DSC07356


Z Madeiry kupiłam też sorter do mulinek oraz nożyk:)


DSC07357


Teraz mam już mały komplet z Madeiry, bo kiedyś kupiłam na brytyjskim ebayu kwiatka do przecinania i nawlekania muliny:)


DSC07361


Dokupiłam też brakujące mulinki Anchor do dwóch misiów Forever Friends! Już myślę na jakich kanwach je wyszyć, bo na pewno nie na białej:P


DSC07353


Z wielkiej ciekawości zakupiłam komplet z małymi kawałkami kanw opalizujących! I muszę powiedzieć, że tak mi się podobają, że kiedyś kupię sobie po większym kawałku z każdej! Na pewno! Na te małe kawałki (po 10x14cm) Matkas ma już plan! Mam zrobić kolczyki:P


DSC07359


Mam też śliczny wieszak z reniferem!!!!!!


DSC07358


W paczce znalazły się też katalogi i lista nitek i mulin Madeira. Szkoda tylko, że wzory w nich są kijowe, ale przynajmniej mój portfel już nie ucierpi:P Bo jedyny zestaw Lanarte jaki mi się podoba jest już w moim posiadaniu:D A tak poza tym, to mogliby dać jakiś gratis za takie zakupki:(


DSC07360


No i tyle mojej wielkiej rozpusty:P Będzie co macać dziś wieczorem:D


 


Dziewczyny, dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze nt moich kalendarzy! Aż wracają mi chęci do wyhaftowania pozostałych 4 miesięcy:P


 


 


labores – Jest kilka powodów, dla których do Chorwacji już nigdy nie chcę wracać, ale cieszę się, że Tobie się tam podoba:) Na Krecie nigdy nie byłam, ani na żadnej wyspie, choć co roku przepływamy promem obok Korfu. Od 10 lat spędzamy wakacje w jednym miejscu, właściwie prawie pod tą samą oliwką:P Epir, czyli północno-zachodnia część Grecji bardzo nam się podoba:) Choć i Chalkidiki, a właściwie to Kasandra (pierwszy „palec”) bardzo mi się podobała:) Szkoda tylko, że tak dużo Jugosłowian tam spędza wakacje:( Nie wspominam ich miło, bo wiele lat temu chcieli nas zabić:( W Grecji jeśli chodzi o kuchnię to dużo jest pozostałości po Turkach, choć żaden Grek tego nie przyzna:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/08/02 21:44:27
    Niemozliwa :) ale podobaja mi sie Twoje zakupy ,szczegolnie kanwa i wieszaczek :)
    Poz.Dana


    Gość: nuriko, *.azoty.pulawy.pl
    2011/08/03 07:36:43
    I jaki teraz kalendarz będziesz haftować ? Widziałam kiedyś taki (chyba dimensions) z 12 motywami świątecznymi, np. klapki , koniczynka ... :) Haftowałaś już taki ?


    edytadzik24
    2011/08/03 10:20:52
    Zakupki super :) ja też zamawiałam juz kilka razy z hobby studio niestety nigdy nie dostałam od nich żadnego gratisu a szkoda, bo zawsze to inaczej jak coś się dostanie chociażby małą rzecz to chętniej się do takiego sklepu wraca. Dlatego ja często zamawiam z ArtAdnHobby nawet jak czegoś nie mają wystawionego na allegro pytam :) jest tam miła babeczka, którą notorycznie zamęczam :P pytaniam ale zawsze odpowiada i zawsze dostaje od nich jakiś gratis :) mały ale cieszy:)
    Miłego dnia :)


    labores_pariunt_honores
    2011/08/03 12:58:50
    zaszalałaś kobieto z zakupami, ale tak się widać nakręcamy na blogach, że i innym ślinka cieknie :D:D:D piękne te muliny, ja mam dwie niebieskozielone i nadal ich nie użyłam, choć kupione chyba w marcu, czy kwietniu (wstyd!)
    to macie takie swoje miejsce na ziemi, super! ale też przygody was nie omijają, rety, takie mrożące krew w żyłach - oby omijały nas z daleka, oj tak!
    dużo serdeczności! :))))))


    morsia
    2011/08/03 15:04:09
    Taaaak, ja też byłam zawiedziona brakiem gratisu. :D Ale zakupy super, najbardziej mi się kanwy podobają, bo jak tak ciągle czytam, że nie lubisz białej, to i ja zaczynam na nią krytyczniej patrzeć. :P:P:P


    prawdziwadoris
    2011/08/03 16:59:06
    Może i ja się skuszę tak zachęcająco wyglądają twoje zakupki
    Pozdrawiam


    Gość: jojcia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/03 20:54:14
    Właśnie dzisiaj się zastanawiałam, gdzie mogłabym kupić takie kolorowe nici. Dobrze, że zamiast szukać w necie zajrzałam najpierw do Ciebie. Piękna ta mulina.


    marinaduch
    2011/08/04 00:44:59
    Nie mogę się doczekać kolejnych mini kolczyków na nowo nabytych kanwach! Odgapiłam jedne z Twego pozwolenia i często gęsto je zakładam;)
    marinaduch.blogspot.com/2011/06/zapraszam.html


    Gość: lideczka102, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/08/04 16:35:45
    Zakupy super.A co do Hobby Studio i braku gratisów,to faktycznie można poczuć się trochę zawiedzionym.Kupuje u nich często,są to czasem zakupy za około 200 zł i nigdy nic gratis nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń