czwartek, 25 sierpnia 2011

Prawie robi różnicę:P

Prawie skończony Powellek prezentuje się tak.


DSC07884


Stan na wczoraj i dziś, bo przedwczoraj skończyłam wszystkie krzyżyki i półkrzyżyki, a wczoraj od niego odpoczywałam:D Za to wzięłam się za coś „nowego” :D Chyba po ośmiu miesiącach nie muszę tłumaczyć co to jest:P


DSC07949


I na dziś tylko tyle zdjęć będzie! Obraziłam się i już:P Nie, żartuję:P Napiszę tylko tak – nie uważam moich zdjęć za koszmarne. Wczorajszym wpisem musiałam odreagować komentarz, który otrzymałam od pewnej obrażonej osoby, która chyba nie umiała się przyczepić do niczego innego:( Wiem, że moje zdjęcia sklepowe pozostawiają wiele do życzenia, ale robię je z zaskoczenia i i tak cieszę się, że nikt mi jeszcze nie zwrócił uwagi:P Natomiast wszystkie inne zdjęcia staram się ładnie i porządnie robić:) Choć nie lubię tego słowa – starać się. Maciek wie dlaczego:P Zwykle ładną tkaninę dobieram pod kolor albo tematykę głównej zawartości zjęcia:) Zawsze myślałam, że moje zdjęcia są oki, takie nie najlepsze, ale i nie najgorsze, po prostu takie jakie na wielu innych blogach się pojawiają. Dlatego widzę, że mogę na Was liczyć, dziewczyny i jak będę się chciała zdołować, to wiem gdzie się kierować:P Tylko Dana mnie lubi:) Dlatego choć dziś mogłoby być więcej zdjęć, to nie będzie! Może jutro się poprawicie, to dostaniecie coś więcej:P


Aaaaa i jeszcze jedna sprawa! Widzę, że jednak ktoś przeczytał poprzedni wstęp:P Napisałam to specjalnie, bo ostatnio zauważyłam, że w komentarzach pojawiają się pytania, na które odpowiedzi znajdują się w komentowanym właśnie wpisie. Rozumiem, że są osoby, które wchodzą tylko pooglądać zdjęcia i zupełnie mi to nie przeszkadza, ale jak już ktoś ma pytania, to może najpierw warto byłoby przeczytać cały wpis, bo może właśnie odpowiedz już tu jest:P


 


Mykam haftować, choć upalnie jest cały dzień! Jak wyszłam dziś z wydziału to mnie normalnie „uderzyło” w pysk to ciepło, że wolę nawet nie wiedzieć, ile dokładnie było i nadal jest stopni C.


 


barboorka – Dzięki za wyjaśnienie dziurek w pierścionku. Ja jednak zaczynam mieć na niego inny pomysł niż koraliki:)


renataa25 – Ja tak samo robię, często wysyłam mamie zdjęcia nie tylko robótkowych rzeczy, np. sukienek, torebek:)


beatrix73 – Dzięki za wyjaśnienie! Widziałam ten sklep u jaemigrantki na blogu. U mnie ogólnie to nie ma sklepów piętrowych, wszystko jednopoziomowe:P Dlatego Kapitol już z daleka widać:P I koniecznie pokaż swoje pozostałe zakupy z Anglii, niech ja też od czasu do czasu zaślinię lapka:D Amerykańskie gazetki widziałam tylko w Warszawie, na Śląsku też tylko brytyjskie i włoskie:( No, ale widzę, że sobie fajną prenumeratę sprawiłaś. Ja jak już miałabym coś prenumerować to byłaby to Susanna! Brytyjskie gazetki ostatnio coraz mniej mi się podobają:( Chyba zbyt wybredna się robię! Te wszystkie zestawy Dimensions w sklepach mnie rozbestwiły!


odonata – Odnośnie „dummies” to coś więcej napiszę innym razem:) W Tuesday Morning te farby olejne to chyba w zeszłym roku rzucili i do dziś leżą. Większym powodzeniem cieszyły się farby akrylowe, pastele i ołówki do szkicowania, bo ich już nie ma. Ale mnie podoba się bardzo ta skrzynka drewniana! Może jeszcze kiedyś je przecenią, teraz kosztują chyba z 15$, to sobie kupię:P


damar5 – Dana, Ty wiesz, że ja Ci sporo mogę wybaczyć, więc już się tak nie biczuj:P I pisz na maila co Ci się podoba, bo inaczej rzeczywiście za rok Ci kupię róż i fiolet z brokatem!

3 komentarze:

  1. alexls
    2011/08/25 04:48:14
    Wlasnie deczko zbaranialam! Komu przyszlo do glowy kwestionowac Twoje zdjecia? Nie jeden raz podziwialam z jaka prezycja pokazujesz detale fotografowanych obiektow. Jak z profesjonalnymi soczewkami makro! (sama o takich marze)
    A tak w ogole to mnie smiesza jakiekolwiek krytyczne komentarze na blogach. To chyba masochisci. Skoro mi sie nie podoba, to tam nie zagladam, a tymbardziej nie marnuje czasu na pisanie komentarzy. Ech!

    Ja podziwiam Cie za niesamowite tempo i precyzje z jaka haftujesz. Juz zacieram lapki na kolejnego pinkeepa;)

    I na koniec pytanie. Czy nie zauwazylas ze teraz z tym programem lojalnosciowym w Michaelsie jakos tak mniej korzystnie z tymi kuponami jest? Ja otrzymuje tylko na jakies ramki, albo konkretne rzeczy z konkretnej firmy. Sporadycznie sa na cale, a czasem tylko na 1 rzecz ....Generalnie nic ciekawego. Z moja czestotliwoscia odwiedzin to normalnie tragedia;)

    Pozdrawiam i przesylam troszke chlodnej bryzy. Dzis bylo wspaniale, choc nalezalo sie nam za wczorajsze wstrzasy!


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/08/25 08:11:48
    Ja tam nie uważam, żeby Twoje zdjęcia były jakieś koszmarne. Ktoś chyba się uwziął, bo moje zdjęcia są gorsze, a nikt jeszcze o tym nie napisał :) Może jest zazdrosny o te ekstra zaopatrzone sklepy :P


    anenia-vladona
    2011/08/25 08:36:46
    no powellkowi brakuje tylko kosmetyki i będzie cieszył oczy swoją ślicznością :-)
    i widzę że będzie kolejny pinkeep - super już jestem ciekawa jakie dodatki dobierzesz do niego :-)
    ja tam uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia i czytać te super dłuuuugaśne wpisy - nic nie zmieniaj i w żadnym razie nie rezygnuj z wstawiania zdjęć (dodam że ze mnie też fotograf marny) a jak ktoś chce się przyczepić to zawsze coś się znajdzie
    pozdrawiam
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/25 09:16:18
    Aniu, jak mogłaś przejąć się jednym jakimś głupim komentarzem pod adresem Twoich zdjęć? Nie rozumiem tego. My tu wszystkie czekamy na zdjęcia jakiś nowości, ciekawostek zza oceanu, dla nas poza zasięgiem nawet naszej wyobraźni. Jesteś naszymi oczami i za to dziękujemy Ci ogromnie. Dla mnie jakość zdjęć jest ok.Bardziej interesuje mnie co na nich jest niż jak są zrobione.
    Gorąco pozdrawiam z upalnego Śląska!


    odonata
    2011/08/25 09:32:04
    Nie martw się tym, że komuś nie podobają się zdjęcia. Zdjęcia nie są najważniejsze, tylko to co na nich jest. Zresztą ten ktoś musi mieć strasznie duże wymagania, bo Twoje zdjęcia są jak najbardziej w porządku!
    Skrzynka od dummies byłaby idealna do zdekupażowania :D


    robotkoweroznosci
    2011/08/25 09:55:28
    Ty sie naprawde przejmujesz tym, że komus sie zdjecia nie podobaja ? Jest na to prosty sposob, niech poprostu tu nie wchodzi i nie oglada! A nas wszystkich odwiedzających masz dalej upajać super rzeczami chociażby na fotkach! Przychodziłam i przychodzic tu ogladac będę ! Amen!


    OdpowiedzUsuń
  3. labores_pariunt_honores
    2011/08/25 10:00:41
    ja myślałam, że żartujesz w związku z fotkami, no bez przesady, podpisuję się pod tym, co napisała axels! nie podoba się - to po co ktoś wchodzi i komentuje?... :/
    w każdym razie uważam że robisz kawał dobrej roboty z fotkami, bo inaczej jak ci, co nie mieszkają w Stanach mogliby popatrzeć co w wielkim świecie piszczy...?!
    pozdrawiam i nie przejmuj się!


    aeljot
    2011/08/25 10:22:28
    Jak ja bym się przejmowała jakością zdjęć na swoim blogu to bym pewnie robiła jedną notkę na rok zanim zrobiłabym w końcu porządne zdjęcie.
    Co do zdjęć sklepowych - i tak podziwiam, że masz odwagę je robić i że Cię jeszcze nie złapali np za krzyżykowy terroryzm ;)


    Gość: kasiaparkview, *.tau.pl
    2011/08/25 10:22:41
    Aniu, jakiś pojedyńczy komentarz Cię stresuje? niemożliwe. Zdjęcia wg mnie są OK. Nie jest to blog fotograficzny, a ja z chęcią u Ciebie oglądam zdjęcia. Teksty też zazwyczaj czytam, a jak nie mam czasu to wracam do nieprzeczytanych przy drugich odwiedzinach. Zdjęcia osobnych prac są rzeczywiście u Ciebie takie "dopieszczone".
    To fakt, że prace Powella nabierają odpowiedniego wyglądu dopiero po skończonych backstitchach. Czekam na kolejne zdjęcia!


    misia-be
    2011/08/25 12:10:02
    Kobieto!! A co ty sie przejmujesz?!?!?! i po co?!?!?! Widziałaś moje zdjęcia blogowe? To jest koszmar ale zawsze mówie, że fotograf ze mnie żaden i tyle :P Twoje zdjęcia to w porównaniu do moich duuużo wyższa półka więc olej złośliwe komentarze i tyle :)


    renataa25
    2011/08/25 14:24:44
    Ja również jestem zaskoczona, że ktoś Cię tam zdenerował. Jestem fanką Twoich zdjęć zakupowych i nie wiem co komuś się nie podoba. Jak dla mnie zdjecia są super i nie wiem czego można się czepiac. Nie bierz poprostu takich komentarzy do siebie. Jak się komuś nie podoba to niech nie patrzy!!!!Ja proszęęęę o więcej zdjęć:))))


    ann_margaret
    2011/08/25 14:45:51
    Super są te powelki:)))

    Chciałam zauważyć, że ja i czytam Twoje teksty, i oglądam zdjęcia, z reguły więcej niż jeden raz. A tych zakupowych (lub przedzakupowych) to nigdy za wiele!

    Tak więc proszę się poprawić w następnym poście i wrzucić podwójną dawkę zdjęć:D


    Gość: Safrin, *.dynamic.chello.pl
    2011/08/25 17:29:33
    A i ja rowniez przeczytalam poprzedni wstep ;) dlugi ale ja lubie czytac :) a Twoje zdjecia sa najfajniejsze bo pokazuja taaaaaaaaaaaaaaaaaakie cudownosci. Jedyne co moze sie w nich nie podobac to to ze czlowiek nabiera ochoty zeby to wszystko miec :P
    Powellek wyszedl calkiem calkiem... czekam na kontury :) ja jakos nie umiem sie za powellowskie wzory zabrac... nie wiem.... mam ich sporo na komputerze, i tak ogladam, ogladam ale odwagi jakos nie mam


    magda.madziula
    2011/08/25 18:47:52
    mhhh ja nie wiem czy tylko Dana wiesz ...
    generalnie zawsze oprócz tego że mnie to obrzydliwie wkurza to jeszcze na swój sposób fascynuje zachowanie typu - zwracanie komuś uwagi że coś tam ma nie halo na blogu, bo to tak jakby ktoś obcy przyszedł do mnie do domu i powiedział że mam nieodpowiedni dywan albo nieładne talerze - a co to k... kogoś obchodzi ja się pytam? To jest Twój blog, Twoje podwórko i możesz na nim robić co tylko chcesz przecież. I już tyle razy było powtarzane - jak komuś coś przeszkadza to przecież nie ma przymusu zaglądania, czytania patrzenia na "kiepskie" zdjęcia. Howk (czy jak to się pisze hihi).
    Pozdrawiam :)


    damar5
    2011/08/25 22:55:45
    Dzis przeczytalam kilka komentarzy i widze ,ze Dziewczyny sie bardziej przejely niz Ty hehehe
    Tos nas ukarala dwa zdjecia ale i tak fajniutkie bo z superowa zapowiedzia :) Powell bedzie piekny juz jest prawie :P a pinkeep pewnie bedzie znowu ciekawie wykonczony ,czekam niecierpliwie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń