czwartek, 8 września 2011

Ellada, tu chrono!

Z „małym” poślizgiem, bo miał być gotowy na 18 sierpnia na 33 rocznicę ślubu rodzicków:( Ale najważniejsze, że na nasze czerwcowe spotkanie jest już gotowy:) Matkas się cieszy, a ramka już czeka w Katowicach! A chodzi oczywiście o Grecję Powella:) Pierwszy obrazek z tej serii wyhaftowałam na wigilię, a pokazywałam go tu.


24 sierpnia obrazek prezentował się tak.


DSC07884


W poniedziałek wzięłam się za backstitche robione podwójną nitką, a wczoraj dokończyłam kamyki, które robi się pojedyńczą nitką. I voila!!!!!! Ellada jak żywa:)


DSC08300


I kilka zbliżeń. Kamiołki to już była moja lekka wariacja na temat:P


DSC08302


DSC08304


DSC08305


DSC08306


Najbardziej jak zwykle męczyłam się z półkrzyżykowym niebem:( Niby są to tylko półkrzyżyki i powinny zająć mi mniej czasu niż krzyżyki, ale męczyłam się z nimi jakby to były podwójne krzyżyki:( Niemniej jednak efekt końcowy był wart wszelkich trudów:)


DSC08307


Może nie wszystkie krzyżyki są idealne i jakieś pomyłki we wzorze się pojawiły, ale Matkasowi się podoba i to najważniejsze! Ja też jestem całkiem zadowolona:) A najbardziej, że już skończyłam:P


DSC08301


“Nowy” hafcik już się robi:P Nie jest to nowa praca, ale mój jedyny i niechlubny UFOk:( Kto czyta mojego bloga od dawna będzie wiedział o co mi chodzi. A kto nie, musi poczekać aż skończę:P


Na koniec chciałam przedstawić mojego nowego kolegę! Pulpecik, bo tak go nazwałam, jest dzisiejszym nabytkiem z Tuesday Morning:) Leżał sobie samotnie wsórd innych maskotek i patrzył na mnie swoimi słodkimi oczkami:) No jak nie mogłam przygarnąć tego malutkiego kardynałka?


Oto Pulpecik:)


DSC08310


DSC08309


 


Dziewczyny, nie wiem co Was napadło, ale tak jak ostatnio to mi nikt nie słodził:P I po co ja kupowałam niedawno cukier?:D Dziękuję, bardzo miło czytać takie komentarze!


 


renataa25 – Super, że zdecydowałaś się na drugi kalendarz:) Przynajmniej częściowo:P A pinkeepów ja też nie lubię robić, za bardzo mnie łapki bolą po zszywaniu i wbijaniu szpil:(


labores – Nowości na razie nie będzie:P Ufok czeka na roczną normę xxx:P


damar5 – Oj, kujonem to mnie już nikt nie nazwał od czasów podstawówki:P


Aishas – Wzory do makatek są z różnych źródeł, ale najczęściej z chińskiego forum hi-joy (link w zakładkach).

1 komentarz:

  1. odonata
    2011/09/08 01:38:51
    Cudny haft. Ostatnio wpadłam na spory zbiór wzorków obrazków Powella i spodobał mi się jego lekko pogięty styl :P Może za jakiś milion lat sama sobie dziabnę jeden :)
    Pulpet wypas ;D


    misia-be
    2011/09/08 04:46:52
    I po raz kolejny widać jak obrazek nabiera uroku dzięki takim zwykłym kreseczkom. Super wyszło :)


    alexls
    2011/09/08 05:14:12
    Aniu! Bez slodzenia musze zlozyc poklon za ten piekny obrazek! Osobiscie wariacji dostaje juz przy haftach z uzyciem 3 kolorow....
    A Kardynalek uroczy! Az by sie chcialo go wyprzytulac i potarmosic te czerwone piorka!

    Pozdrowienia!


    cornelka2
    2011/09/08 07:22:01
    Pięknie wyszło jednak okreskowanie daje dużo . Podoba mi się i to bardzoKardynałek przeuroczy pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2011/09/08 08:26:54
    ulala! jaki majstersztyk!!!!!:))) wyszło znakomicie:)))


    renataa25
    2011/09/08 10:17:00
    Piękny ten hafcik, bez słodzenia:))) Ja mam ochotę na Zakładki Powella, ale jakoś zawsze odkładam, może w końcu się skuszę, choc już mam zaplanowane pare hafcików:)
    Pulpecik jest boski i świetnie go nazwałaś:))
    Jesli chodzi o drugi kalendarz to się zdecydowałam i będe wyszywać wszystkie miesiące, Stary kalendarz skończę w styczniu, a ten drugi będe dalej kontynuować. Choć jeszcze nie wiem jak go do końca wykorzystam:)
    Pozdrawiam:)


    morsia
    2011/09/08 10:25:01
    Świetny efekt w zastosowaniu backstitchy różną ilością nitek. Chyba gdzieś w jakichś wzorach widziałam takie opisy, ale nigdy nie wyszywałam. Muszę to zmienić, bo mi się wynik bardzo podoba. :D
    A Pulpet, hm, chyba bym wciąż głodna była, gdybym tak do niego mówiła. :P Niech Ci towarzyszy przy jedzonku, żeby nie schudł. :P:P


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/09/08 10:35:33
    Obrazek przepiękny, sama mam parę wzorków Powella i mam nadzieję, że kiedyś zacznę je haftować :). Ptasiek przesłodki !!!


    Gość: kamala, *.bb.sky.com
    2011/09/08 11:07:42
    Uwielbiam hafty Powella. cudownie wygląda. A kardynałek uroczy, slodki jak kilo cukru :P


    ann_margaret
    2011/09/08 11:59:04
    Super obrazek, jak zawsze wzdycham do powelków:)))
    Pulpet boski, ma słodkie te oczyska:D


    Gość: mamasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/09/08 12:52:26
    Super wzorek wyszedł. Też muszę się kiedyś skusić na Powella.
    Pozdrawiam


    Gość: Safrin, *.dynamic.chello.pl
    2011/09/08 15:44:36
    Swietny ten Powell :) a i rocznicy rodzicom pozazdroscic!


    myszszeczkunia
    2011/09/08 15:55:28
    Widzę, że się "odrobinkę" namęczyłaś z kreseczkami. Widoczek śliczny:)


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/09/08 18:15:17
    Grecja to chyba najbardziej urokliwy obrazek Powella - najlepsza seria. :) Bardzo mi się podobają wzory Powella .. hm.. może i ja się na coś skuszę ;) A co teraz będziesz haftować ? Pozdr


    damar5
    2011/09/08 20:36:04
    Cudowny!! Piekne kolory :) :) sliczne kreseczkowe wykonczenie ,zazdroszcze Rodzicom ,ze go beda miec :)
    Kardynalek pasuje do Czerwonki hehe
    Poz.Dana


    Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/09/09 09:20:14
    Hejka, no obrazeczek wyszedł super:)

    OdpowiedzUsuń