niedziela, 4 września 2011

Czas na przewijanie:D

Nowe wstążki kupione, teraz czas je poprzewijać, żeby zmniejszyć ich wagę i objętość do podróży samolotem:)


Zakupy zrobione od przyjazdu do Stanów w różnych sklepach.


A oto cała kupka moich nowości:)


DSC08094


Po pierwsze halloweenowe wstążki Marthy Stewart!


DSC08102


DSC08106


I cieniutkie wstążeczki, idealne do mojego rozmiaru haftów:P


DSC08103


Te paczuszki znalazłam w bajzlu w Tuesday Morning:P


DSC08111


DSC08112


A tu clearance z Hobby Lobby, ostatnia sztuka:D


DSC08114


Wstążkę z liną chyba wykorzystam do powieszenia małych morskich obrazków z gotowych zestawów z ramkami w kształcie koła ratunkowego. Pamiętacie które? Pokazywałam je tu i tu.


DSC08116


To były jedne z moich pierwszych zakupów w JoAnn i Hobby Lobby! Normalnie nie mogłam bez nich wyjść:) Wstążek z dyniami i liśćmi nigdy za wiele:P


DSC08118


Kilka maluszków, które niedawno pojawiły się w JoAnn i skradły moje serce!


DSC08120


Oraz kolejna wstążka z clearance. Kosztowała mnie „aż” 97 centów:D


DSC08124


Jak byłam ostatnio w Walmarcie kupiłam takie dwa słodziaki:) Kiedyś przecież będę miała okazję popełnić jakąś metryczkę czy dziecięcy hafcik:)


DSC08127


I jeszcze coś, co mnie mile zdziwiło:) Takie niepozorne duże rolki z wstążkami, a po uważnych przyjrzeniu się okazało się, że jest to kanwa!!!!!!!!!!!!


Tą kupiłam w Michalesie i ma „tylko” 9 m :D


DSC08128


A ta była w JoAnn i ma jakieś 15 m :P


DSC08131


W Michaelsie widziałam jeszcze inne kanwowe wstążki. I nadal zastanawiam się czy kupić, czy nie? Bo niestety mają jedną, jak dla mnie wadę - są usztywnione drucikami na brzegach.


Te są nieco węższe.


DSC07729


DSC07730


A inne nawet we wzorki:)


DSC07731


DSC07736


Na koniec jeszcze zakup spowodowany wyhaftowaniem mojego drugiego września!


DSC08135


Ciekawe czy ktoś zgadnie, którą wstążkę zamierzam do niego przyszyć?


DSC08109


A dzisiejsze zdjęcia zrobiłam na nowej tkaninie, którą dziś kupiłam. Bardzo herbaciana, więc może czas na herbaciany pinkeep?


DSC08097


To tyle jeśli chodzi o zakupy wstążkowe. Muszę omijać szerokim łukiem wszelkie wstążki przez najbliższy czas:( No chyba, że jakieś nowe świąteczne się pojawią:P


Dobranoc:)


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie sierptembera:P Ten drugi kalendarz Lizzie Kate jest jednak ładniejszy:)


 


alexls – Wiem, pamietam materiały w Michaelsie. W zeszłym roku je u mnie zlikwidowali:( Ale nic straconego, w JoAnn i Hobby Lobby mam ich pod dostatkiem:D


renataa25 – W paczuszkach z guzikami często znajdują się tzw. flatbacks i to właśnie przez nie zdecydowałam się na przyklejanie „guzików” do pinkeepów. Stwierdziłam, że tylko w ten sposób je wykorzystam, bo kartek ani innych skrapków nie robię, a wyrzucania nie uskuteczniam. Czasem jednak muszę jakiś guzik skrócić i wtedy żeby się nie pociachać, bo imadła nie mam, chwytam taki gucik w klucz szwedzki i ciacham go nożem do tapet. A przyklejam zwykłym najtańszym chińskim superglue. Bez przesady, żeby jakieś wymyślne kleje tu stosować:P

1 komentarz:

  1. Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/09/04 09:20:17
    W jabłuszka?
    Świetne są te kanwy na rolkach! No i cały zestaw zakupowy baaardzo udany ;)
    Pozdrawiam
    E.


    labores_pariunt_honores
    2011/09/04 09:37:09
    Ile wstążek! A jak długie są takie wstążki?
    Może I love school użyjesz? hehe, taki guess..
    a herbaciany wpis byłby chętnie oczekiwany! :))))


    aeljot
    2011/09/04 10:27:40
    Bardzo fajne zakupy. Zwłaszcza zazdroszczę tej kanwy-wstążki. A może zrobisz z nich haftowane zakładki?


    anenia-vladona
    2011/09/04 11:05:15
    był raj guziczkowy a teraz jest raj tasiemkowy :-) Aniu Twoje zakupy są niesamowite - wybierasz takie śliczności że aż oczy bolą a zazdrość zżera że u nas takich sklepów nie ma :-)
    ciekawe te wstążki kanwowe .... a materiał herbaciany super !!!
    pozdrawiam
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/09/04 12:38:07
    Ale wysyp wstazek,o ja Ciez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cudne sa wszystkie,ale Halloweenowych to zazdraszczam najbardziej!!Do pinkeepa czy jak tam sie go zwie na moje oko to wykorzystasz jabluszkowa wstazke;jest mega sliczna i cudnie sie skomponuje z caloscia (plus kojarzy mi sie z poczatkiem polskiej,zlotej jesieni:).

    Ale sie oblowilas,o ja!Podejrzewam,ze zgromadzonych przez Ciebie dobr craftowych niejeden zazdraszcza nie sypiajac po nocach:]
    xoxo


    Gość: Lucyna, *.aster.pl
    2011/09/04 12:55:58
    Zaszalałaś kobieto, zaszalałaś...Ale takie to wszystko sweet , a ja sobie zakaz wstępu do takich miejsc narzuciłam, tylko nie wiem jak długo wytrzymam .Narazie pasę oczy tym co ty kupiłaś:))


    renataa25
    2011/09/04 17:42:37
    U mnie już drugi hafcik ukończony i obciełam tył guziczków i przykleiłam je na klej na gorąco:))) Napisałam już od kogo mam takie piękne wzory kalendarzy:)) Wstążeczki jak marzenie, poprostu cudne zbiory poczyniłaś!!!


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/09/04 18:47:18
    ale cudowne wstążeczki masz...jak ja Tobie zazdraszczam...u nas tego niet...buuu ;-)
    a jeżeli chodzi o wstążeczkę to podejrzewam że użyjesz jabłuszek...a ja bym użyła z napisem SCHOOL...wiadomo, szkoła...;-)
    buziaczki :-)))


    renataa25
    2011/09/04 20:16:00
    Czekam na Twoją drugą oprawę!!! Specjalnie napisałam od kogo i wiedziałam, że żartowałaś:))) Pozdrawiam ciepło:))


    fagusia
    2011/09/04 21:59:19
    jejku jaki wstążeczkowy zawrót głowy - u nas próżno takich szukać , więc tym bardziej przyjemnie sie ogląda ..:)


    kinia_1979
    2011/09/05 00:12:19
    Zakochałam się w babeczkowych i motylowych wstążkach :O)
    A te kanwowe wyglądają niezwykle ciekawie.


    ann_margaret
    2011/09/05 14:27:28
    Ale zdobycze!! A te taśmy z drucikiem można kupić - nie wiadomo, kiedy się przydadzą:))
    A do września pasuje wstążka z jabłuszkami - prawda?:D

    OdpowiedzUsuń