wtorek, 6 września 2011

Którą wybrałam?

Wczoraj skończyłam makatkę wrześniową! Od dziś już wisi dumnie na ścianie i się do mnie uśmiecha:)


DSC08279


Jak widać zdecydowałam się na wstążkę I love school:) Kilka z Was zgadło! Wstążkę z jabłkami rozważałam tylko w sklepie, jak tylko przyjechałam do domu, wiedziałam, że odpada. W końcu całkiem spore jabłko jest na hafciki i byłoby za dużo tych jabłek:P


Z guziczkami też nie miałam zbyt wielu problemów. A niebieski filc Matkas zaproponowała i chyba nieźle pasuje?


DSC08289


DSC08283


Niby taki mały hafcik, a miałam z nim porblemy od poczatku! Wiecie, że zawsze wyszywam na kanwie podciętej już do oprawy czy wykończenia. No i niestety machnęłam się o 2 krzyżyki i za nisko zaczęłam wyszywać:( A zorientowałam się jak miałam już całe „S” i brałam się za ołówek:( Oj, trzeba było pruć:(


DSC08287


Minimalnie też wydłużyłam rysik w ołówku, o jeden czarny krzyżyk, bo moje ołówki są zawsze zaostrzone maksymalnie:D


DSC08288


Ogólnie hafcik bardzo mi się podoba, ale już nie mogę się doczekać na kolejne, bo październikowe i listopadowe motywy to moje ulubione:)


 


DSC08286


A dzisiejsze zdjęcia robiłam na tkaninie, którą rozważałam jako opcję na tył wafelka sierptemberowego. Może jeszcze kiedyś się przyda?


DSC08292


 


Dziękuję za wszystkie komentarze! Miło mi jak zostawiacie po sobie pamiątkę:) Zawsze to motywuje do kolejnych wpisów:]


 


renataa25 – Kolejny pinkeep dopiero za miesiąc:P

1 komentarz:

  1. Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/09/06 06:53:17
    wow ! ale śliczny...cieszę się, że wybrałaś tę wstążeczkę, ona cudownie dodaje uroku całości...to taka "kropka nad i" .... :-)))


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/09/06 08:43:21
    Jestem pod głębokim wrażeniem jak dopieszczasz kalendarze - guziczki, wstążeczki, "plecki" wafelków - jak dla mnie w tej kwestii jesteś absolutną mistrzynią!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Kasia


    drugi.maurycjusz
    2011/09/06 09:35:59
    perfekcja, Aniu:))) pokłon i hołd!- przepięknie to zaprojektowałaś!


    renataa25
    2011/09/06 09:55:35
    Fajnie wszystko razem wygląda:)) Z kwiatuszków nie będzie pinkeepów, bo nie za bardzo lubie je robić, więc raz w miesiącu zupełnie wystarczy. Z kiwatuszków mam zamiar zrobić karteczki na różne okazje w zależności od potrzeb:)))
    Wiem jedno, że w kolejnym miesiącu też będę krzyżykować dwa październiki:))


    labores_pariunt_honores
    2011/09/06 10:09:54
    extra wszystko pasuje!
    co nowego zamierzasz wyszyć? może coś 3-wymiarowego? czekam niecierpliwie na nowości :))))


    damar5
    2011/09/06 10:28:30
    Fantastyczna makatka,kujonku ;-) :P Wszystko dobrane ze smakiem ,sliczna calosc :)
    Poz.Dana


    zakreconamysia
    2011/09/06 11:51:34
    Kochana uwielbiam oglądać twoje guziczkowe wykończenia ;o) Cudnie zawsze dobierasz guziki jakby były od początku akurat do danego haftu wyprodukowane ;o)


    Gość: Aishas, *.superkabel.de
    2011/09/06 12:17:49
    Uwielbiam Twoje makatki! Jeśli mogę wiedzieć, gdzie znajdujesz wzory na nie?

    Pozdrawiam serdecznie! :-)


    cornelka2
    2011/09/07 07:50:28
    SUPER Ci to wyszło .Bardzo mi się podoba fantastycznie dobrane wszystko Jesteś niesamowita czekam na następne miesiące pozdrawiam


    anenia-vladona
    2011/09/07 18:05:59
    no nie mogło być inaczej kolejny piękny i przemyślany w każdym detalu miesiąc :-) napatrzeć się nie mogę na te Twoje zawieszki, pinkeepy i wszystko inne co wychodzi spod Twoich łapek Aniu :-)
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    ann_margaret
    2011/09/08 12:03:08
    Jak zawsze wszystko do siebie idealnie pasuje!!
    Niedługo już będzie cały komplecik:)

    OdpowiedzUsuń