wtorek, 13 września 2011

W co wcisnąć haft? :P

Najpierw haftuję, później prasuję, a na koniec mogę wcisnąć w najróżniejsze rzeczy:P Takie właśnie dziwaki, z przyszłym zastosowaniem na haft, kupiłam jeszcze w sierpniu!


Plastikowe pudełka z magnesikami.


DSC08180


DSC08183


Na górze hafcik, na dole magnes, a w środku co dusza zapragnie:) A najlepsze, że były tańsze niż cena z nalepki:P


DSC08185


Dwie poniższe puszki znalazłam w moim hipermarkecie:)


DSC08186


DSC08189


Cena już była ta z nalepki, czyli $1,74:P A hafcik będę wciskać między dwie metalowe części pokrywki.


DSC08187


Mogę też zacząć sadzić kwiatki w taką małą i przecenioną doniczkę:)


DSC08191


Hafcik będzie zabezpieczony przed podlewaniem między zewnętrznym a wewnętrznym plastikiem.


DSC08193


Mogę też wyhaftować własny zegarek:D W bonusie macie obiektyw mojego aparatu:P


DSC08194


Albo stworzyć haftowane witrażyki w rameczkach z Walmarta!


DSC08196


W tym towarzystkie zwykła ramka wypada blado:P Ale ja uwielbiam krateczki, więc musiałam ją kupić:)


DSC08179


 


Dziś miałam pierwsze spotkanie z moimi nowymi studentami:) Szkoda tylko, że w poniedziałki bedę uczyć od 17 do 19:(


A poza tym to pierwszy raz w życiu biorę przedmiot online! Normalnie zaczynam się staro czuć, bo nigdy nie myślałam, że coś takiego będę robić:P Pisanie quizu online jest strasznie stresujące! Ten licznik u góry ekranu, który tak chamsko miga! Brrrr....... Już zaczynam się bać egzaminów:P


No i oby ten tydzień szybko minął, bo w sobotę jadę na coroczną wycieczkę do CHICAGO!!!!!!!!!!!!! Jupi!!!!!!!!!!


 


Jaemigrantka – Tylko kawałek świątecznej alejki? Hihihi, u mnie już całe raje są świąteczne:P A zaczęli już w sierpniu. Nawet ostatnio „Let it snow” słyszałam w JoAnn:) Mnie to nie przeszkadza, bo Boże Narodzenie to moje ulubione święta w roku:)


Safrin – Bo widzisz ja nie haftuję stosownie do sezonu, ale do mojego natchnienia:) W zeszłym roku właśnie przed świętami haftowałam halloweenowe przywieszki:) O te dwie:) A na Wielkanoc wyhaftowałam kaczuchę z bombką (taką):P Ja tam nie rozumiem, jak wszyscy inni mogą się tak trzymać sezonów? Niezrozumiałe dla mnie:P


ann_margaret – Niekoniecznie:P

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2011/09/13 07:11:13
    Ciekawe zakupy zrobiłaś doniczka fantastyczna,zegarek też.Fajnie Ze jadziesz do Chicago mam kartkę z tego miasta była tam moja znajoma w zeszłym roku u siostry pozdrawiam


    dendrobium
    2011/09/13 09:32:31
    Świetne zakupy i pomysłowe "opakowania" dla hafcików. Wstyd, ale zazdroszczę, no zwyczajnie zazdroszczę Ci tych i nie tylko tych zakupów:(((
    i pozdrawiam bardzo serdecznie!!!!


    malgorzata-p17
    2011/09/13 17:42:48
    super zakupy zrobiłas-dlaczego u nas tego nie ma -buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:(((((((((((((((((((((((((((((


    beatrix73
    2011/09/13 18:38:31
    O! Może będą zdjęcia???
    :)


    ann_margaret
    2011/09/15 13:58:19
    Świetne pomysły na oprawę:)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/09/16 18:57:28
    Ale cuda, uwielbiam takie ramki itp. Jakos nigdy sie za takimi nie rozgladalam u mnie, ale to pewnie dla tego ze ja zawsze jestem w "przelocie". Nie pamietam kiedy ostatnio bladzilam w spokoju miedzy polkami sklepowymi :). Ty masz zawsze duzo szczescia i dobra reke do wszystkiego :)

    Pagatek

    OdpowiedzUsuń