środa, 21 września 2011

Ufffffffff.......

Kolejny kot za mną! Ulżyło mi:) Agata, miałaś rację! Jeszcze tylko 9 + napis i kalendarz będzie gotowy:P Kotka skończyłam w połowie zeszłego tygodnia, ale jakoś nie było kiedy go pokazać. Ogólnie to nic specjalnego z tego hafciku:( Pomyłam się nie wiem ile razy, bo przestałam liczyć i poprawiać, prucie by się mogło wscieklizną skończyć:P Wiele krzyżyków mogłoby być równiejszych, ale cóż, półkrzyżyki pionowe i poziome dwoma nitkami na 18ct i taki efekt:P Backstitche też nie są piękne, bo jakoś drewniane części leżaka nie wiedziałam jak okreskować, próbowałam krótszymi nitkami, próbowałam też dłuższymi, aż stwierdziłam, że trzeci raz nie będę ich poprawiać. Przecież to tylko haft, a nie moja rozprawa doktorska:P Najważniejsze, że sierpień zakończony! I tym razem o dziwo nie kot, ale leżak był najbardziej masakryczny:(


Na następne zdjęcia proszę spoglądać z jednym zamkniętym okiem, to może nie zobaczycie tych wszystkich niedoskonałości:P


DSC08446


Wiecie, że nawet w tak prostym słońcu się pomyliłam?:P A ręce wcale mi się nie trzęsły:P


DSC08449


DSC08451


DSC08448


I wszystkie koty razem. Przynajmniej one są zadowolone z siebie:P Mnie najbardziej cieszy, że moja osobista „płachta na byka” się zapełnia:D


DSC08455


A dziś coś przyjemniejszego pohaftuję niż koty:D


Relacja fotograficzna z Chicago na pewno będzie na blogu, ale nie wiem kiedy, bo mnie ostatnio bardziej ciągnie do xxx niż do kompa:P


alexls – Olu, ale ja nie mam aż tak złego zdania o wszystkich wypiekach amerykańskich! Mufinki to mają tu chyba najlepsze na świecie:) A i inne „egzotyczne” wypieki mi pasują, np. ciasto marchwiowe, dyniowe, czy ze słodkich ziemniaków. Pycha! Lubię takie niesłodkie wypieki:) Mnie tylko nie smakują wszelkie ciasta i torty typu napompowane do granic możliwości i pokryte czy przełożone cukrowym kremem. Bleee:( Kiedyś z ciekawości spróbowałam Red Velvet, bo wizualnie mi się podobało, ale po jednym kawałku mi przeszło na wieki:P


alexls, damar – Pierścionek nie drapie. Nawet specjalnie pojechałam nim po policzku i nie wyglądam jakbym się z kimś biła:P


Pagatek – No! To tak trzymać! W życiu trzeba być twardym a nie miękkim:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/09/21 07:01:23
    Musze zapuscic duzego kompa ,zeby zobaczyc niby te niedoskonalosci hehe
    Nic nie widac ,znaczy widac fantastycznego kocika zadowolonego z zycia ,oj tez bym tak polezala na lezaczku w ciepelku :)
    Jedno tylko stwierdzam ,skoro Ty sie tak z nimi meczysz to ja ich na pewno nie wyszyje :( chowie zatem wydrukowany juz dawnoooo schemat na dno teczki hehe
    Tobie jednak bede kibicowac do samego konca:)
    Poz.Dana


    Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/09/21 07:49:24
    Ja też męczę kalendarz ale na styczniu się zawiesiłam i poszły w ruch inne robótki. Przyznam tez,ze ciezkie te polkrzyzyki w pionie i poziomie-czasem mnie trafia, bo nie wiem czy dobrze-ale widze ze efekty sa super!


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/09/21 08:05:14
    Pięknie prezentuje się kalendarz! Te kociaki wyglądają tak słodko. Szkoda że są takie kłopotliwe. W innym przypadku może bym się skusiła ;)
    Pozdrawiam
    E.


    barbaratoja
    2011/09/21 08:16:57
    Kociak na leżaku ma tak słodką minkę, że od razu widać że nic nie robi sobie z twoich rozterek


    renataa25
    2011/09/21 09:32:06
    Trzymam kciuki za te nieznośne kociaki:)))


    lideczka102
    2011/09/21 09:59:43
    To co ,że się pomyliłaś,najważniejsze,że kolejny kot wyszyty.One są słodkie,na pewno całość będzie super :)


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/09/21 12:18:29
    O rany,jakie sliczne kociaki!
    Tradycyjnie wszystkie braki i ewentualne niedoskonalosci widzi TYLKO ten co dzielo stworzyl,hehehe,tak to juz bylo jest i bedzie zawsze.Wedlug mnie to nic mu nie brakuje,poza tym naprawde sa sliczne te kociaki a i wzorek nie jest az tak popularny wsrod robotkujacych,jka np A Dictionary Of....ktore juz chyba na kazdym blogu mozna zobaczyc (sama z duma przerabialam dwa RR :P).
    Pozdrawiam cieplutko z wielkim bolem glowy,u mnie caly tydzien maks 11 stopni i wichura,deszcz i rozpacz:] Glowa mi peka.
    xoxo
    Barbaron:]


    drugi.maurycjusz
    2011/09/21 13:39:22
    kociska fantastyczne,ale te kontury Margaret ....zabić ją można za to:) dziękuję Ci gorąco za schemacik, jeszcze nie wydrukowałam, bo toner zdechł w pracy, a kasy szpital nie ma:) postaram się odwdzięczyc!!!!


    ann_margaret
    2011/09/21 14:01:12
    Czyli teraz będzie kot wrześniowy - to znaczy jesteś na bieżąco:D Żadnych zaległości:)))
    Tak trzymać:D

    A sierpniowy kotek cudny, aż się rozmarzyłam za wakacjami:)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/09/21 14:31:21
    Juz blizej konca niz dalej. Gratuluje kolejnego kocura :)

    Pozdrawiam


    arabeska291
    2011/09/21 16:49:58
    kocurki są fajniutki. A o niedoskonałościach i pomyłkach wie tylko twórca.Ja nic nie zauważyłam :P


    zakreconamysia
    2011/09/21 20:25:54
    Nie gadaj głupot, jest cudny ;o) Mój dalej tylko w części ruszony i leży i miauczy do mnie o skończenie ;o)


    1_iwonan
    2011/09/22 15:27:36
    Kot jest piękny - bo każdy kot jest piękny! A kot wyhaftowany, to już szczególnie!
    Pozdrawiam!!!


    domisia20
    2011/09/22 17:22:09
    A gdzie przepraszam Ty widzisz jakies niedociagniecia?Kot jest przesliczny,zrelaksowany:)A Ty znow o jednego do przodu:)oby tak dalej:) pozdrawiam


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/09/22 17:22:25
    Szacuneczek Aniu :) ja właśnie zaczęłam pracę nad pierwszym z kociaków - padło na październik - kto wie, może się uda :)


    beatrix73
    2011/09/22 21:14:58
    Kotki naprawdę ładne.
    Na zdjęcia cierpliwie czekam oczywiście.
    I serdecznie, serdecznie dziękuję za wzorki. :)

    OdpowiedzUsuń