piątek, 30 lipca 2010

Od największej fanki:)

Żeby nie było, że moja największa fanka czyli mama jest wielką egoistką, bo nie chce się dzielić moimi pracami xxx, chciałam Wam dziś pokazać jakie śliczne kolczyki (i nie tylko) mama kupowała mi przez cały rok:) W czasie naszych wspólnych wakacji mogłam je pomacać, bo pojechały na gapę do Grecji, a teraz mam je tu, w Stanach i codziennie mogę chodzić w innych:) A jak zobaczycie kolczyki są najróżniejsze! Niektóre są nawet wymyślone przez mamę, a zrealizowane przez dziewczynę, która sprzedaje w Katowicach korale oraz inne materiały do wyrobu kolczyków. I na pewno inne niż dostępne w tutejszych sklepach, bo ze Stanów to głównie przywożę metalowe (widać w takich specjalizują się Chińczycy:). A moi znajomi już są przyzwyczajeni, że lubię nosić różne kolczyki. Nawet szef mi mówił, że mu się podobają moje kolczyki, jak w tygodniu halloweenowym miałam codzienie inne kolczyki – z dyniami, czarnymi kotami, heksami, duchami, etc :D


No to zaczynamy! Zdjęcia zrobione już jakiś czas temu, po pracy, przy ostatnich promieniach słońca wpadających do mojego apartamentu.


Najbardziej lubię kolczyki z millefiori czyli szkłem weneckim. Mama zawsze boi się, czy mi uszu nie urwie od ciężaru, ale ja wolę jak mam ciężkie kolczyki niż takie lekkie, że ich nie czuję, bo wtedy boję się czy ich nie zgubię i często sprawdzam czy jeszcze są. Zresztą poza pierścionkami, to jedyna biżuteria jaką mogę nosić w labie, bo wisiorki, korale i bransoletki bardzo przeszkadzają w pracy i dlatego noszę je tylko jak pracujęna laptopie.


DSC02680


I nikt się tu nie pomylił, jedno szkło jest specjalnie do góry nogami:P


DSC02682


Tu mam jeszcze millefiori, z których sama mogę zrobić kolczyki. Są też dwie śliwkowe kuleczki z filcu.


DSC02678


I już gotowe “filcówki”.


DSC02679


Bardzo lubię też drewniane kolczyki:) Uwielbiam zapach drewna!


 DSC02683


DSC02685


DSC02687


DSC02688


Te czerwone chyba najbardziej mi się podobają, bo nigdzie jeszcze takich z koralikami nie widziałam:)


DSC02691


A ostatnio coraz więcej ciekawych kolczyków się pojawia. Już nie tylko na bazie kółek.


DSC02689


Tu muszę jeszce dodać bigle:P


DSC02692


Tymi kolczykami mama mnie zszokowała – wściekły róż, to mój “ulubiony” kolor:P Ale w kolczykach kolory mi nie przeszkadzają, więc noszę każde, które nie są badziewne, hihi:D


DSC02693


Metalowe kolczyki są jakby na zamówienie dla mnie zrobione, bo z heksami!


DSC02696


I takie bardzo dziewczece, bo z sukienkami! Te drugie mama nazwała „mniej niż zero” i od razu wiadomo, jakiego zespołu kiedyś słuchała:P


DSC02694


Nie obyło się też bez szkieletów w szafie:P


DSC02697


UFO! Pomysł ciekawy, ale chyba je przerobię, bo wolałabym, żeby wisiały w drugą stronę. Niemniej jednak, turkusy jak najbardziej lubię:)


DSC02698


DSC02699


Tutaj tez widać inwencję mamy:) Ceramika w dwóch różnych kolorach w jednej parze. Te chyba najbardziej mi się podobają ze wszystkich. I słodkie aniołki!


DSC02690


Dostałam też czerwone korale.


DSC02702


A także coś patriotycznego! Zamierzam te breloczki przywiesić do torebek, bo do kluczy już od roku noszę breloczek z napisem Poland.


DSC02700


Dostałam też trzy znaczki. Jeden z Krakowa, a dwa z Siemianowic Śląskich, gdzie się urodziłam. I te dwa są od koleżanki mojego brata. Aniu, bardzo Ci dziękuję:)


DSC02701


Ta „skromna” kolekcja na pewno się powiekszy, bo już w poniedziałek, na moje imieniny „dostałam”, a właściwie zobaczyłam na skypie, kolejne kolczyki:)


Mamok, dzięki! Koś, koś:)


 


barbaratoja – Mnie to ręka świerzbi do wszystkich xxx:) Szkoda, że nie można haftować całymi dniami:(


kinia_1979 – Akurat w tym numerze były fajne wzory:) I jak tu się nie skusić na takie gazetki? Chyba dobrze, że nie ma jej w mojej okolicy.


damar5 – Przykro mi, ale widzisz jaką mam fankę:P A kolczyki na pewno fajne Ci wyjdą, bo to wcale nie jest takie straszne:)


anek73 – A ja myślałam, że pierwsza wpadłam na pomysł z takimi kolczykami:( Bo nigdzie nie widziałam kolczyków xxx. Jakbyś kiedyś trafiła jeszcze raz na takie kolczyki, to podeślij mi linka, bo jestem ciekawa jakie robią inne hafciarki:)

1 komentarz:

  1. anek-73
    2010/07/30 10:11:38
    Na pewno będę szukać teraz tych kolczyków!
    A w ogóle czuję się pocieszona, że ilość moich nie jest wcale tak oszałamiająca, jak myśli rodzina :P Liczyłaś swoje? Ja przestałam po 50 parach :P No i wtedy sama zaczęłam tez robić, więc nie wiem, jak traktować te na sprzedaż - liczyć czy nie ? :P Ale fajnie wiedzieć, ze nie jest się osamotnionym :P


    malgorzata-p17
    2010/07/30 12:00:44
    fajne kolczyki - jedyne y niepowtarzalne:)


    damar5
    2010/07/30 13:16:58
    Ale kolekcja!!! Kiedys tez tak szalalam, mialam najrozniejsze ,dziennie inne zakladalam a teraz zapominam sie ,ze wogole nic w uszach nie dynda :(
    Bardzo podobaja mi sie aniolki i te drewniane,niebieskie kolka ,wpadly mi zaraz w oko :) co nie znaczy ,ze inne sa niefajne wrecz przeciwnie :)
    No i odgadlas powod mojej meczarni :) Tak sie dalam nabrac w sklepie ,stara a glupia hihihi i gdzie mam slac niespodziewajke??? Do Hameryki czy Katowic? :)
    Poz.Dana


    aeljot
    2010/07/30 16:22:16
    Piękna kolekcja. Spodobały mi się zwłaszcza czerwone, drewniane z motywem kwiatu. Oj taką Mamę co tyle kupuje to tylko chwalić :)


    mamidana
    2010/07/30 20:07:48
    Super kolekcja, tyle kolczyków to chyba tylko w sklepie widziałam :) Ja mam biedne dwie pary i na dodatek nawet ich nie noszę, haha. Ale te malutkie, haftowane gwiazdki to mnie zupełnie rozbroiły, piękne są :D


    chica111
    2010/07/31 09:28:27
    Hej Aniu !
    Zaglądam do Ciebie ale jak pewnie wiesz mało czasu jest na wakacjach na robótkowanie.
    Ja też jestem fanką kolczyków. Z Twojej ostatniej "kolekcji" spodobały mi się najbardziej te drewniane - koła niebieskie, czerwone w kwiatki i żółte ażurowe. Ja ostatnio szukał czegoś czerwonego i nic ciekawego nie znalazłam. Pozdrawiam Iza N-P.

    OdpowiedzUsuń