piątek, 23 lipca 2010

Skusiłam się:]

A jednak kupiłam gazetkę krzyżykową:) Amerykańską! Ale cóż miałam zrobić jak zobaczyłam wydanie na Halloween? Poprzedni numer Cross-Stitch & Needlework kupiłam rok temu, też na Halloween:P Ogólnie amerykańskie gazetki xxx plasują się dla mnie między angielskimi a polskimi, bo włoskie są poza konkurencją! W tutejszych gazetkach brak dodatków, a wzory są różne – jedne fajne, inne nie. Ale najważniejsze, że nie są zafoliowane i można je sobie dokładnie obejrzeć. A i ceny nie są takie złe. Cross-Stitch & Needlework kosztuje 5,95$. A jak się ma kupony to jeszcze mniej:)


Na okładce wyjątkowo „urodziwa” Wanda:P


front page


A w środku ciekawe rzeczy.


outline


Moje typy są głównie halloweenowe.


domek


dynia


Bardzo spodobały mi się przypinki haftowane na plastikowej kanwie:)


znaczki


A także kwiatki na odblaskowych kanwach!


kolorowe_0002


I coś użytecznego czyli pochewka na okulary


pochewka


oraz ciekawy naszyjnik!


naszyjnik


Na końcu można znaleźć skarpetę świąteczną:)


balwanek


Rok temu skusiłam się jeszcze na inną amerykańską gazetkę z wzorami jesiennymi i coś czuję, że w tym roku może być podobnie:]


 


kamala86, kinia_1979 – Chyba tak źle nie jest w Polsce z zakupami. Jak tak patrzę co pojawia się na „polskich” blogach, to często zazdroszczę. A w Warszawie liczę głównie na mulinę Anchor, a może też jakieś maciupcie zestawy DMC do haftu, bo tego akurat u mnie nie ma. I taśmy aidowe! Bo tu tylko w małych kawałkach występują i w bardzo małym wyborze (białe z kolorem tylko na brzegu), a ja lubię jak zakładka jest długa i na kolorowej kanwie:)


isana_haft – Jeszcze nie wiem do czego wykorzystam guziki, ale będę pamiętać o pomyśle z kolczykami:)


damar5 – Ojej, tak słodko do mnie? Potworku:P Czym sobie na to zasłużyłam?:) Na uczelni w lecie mało się dzieje, bo nie uczę ani nie biorę żadnych przedmiotów, więc codziennie to samo – czytanie artykułów, obrabianie wyników i od czasu do czasu praca na laserze, bo nagle wszyscy do niego zapałali miłością:( Jeśli nie będzie padało w sobotę, to planuję wyprawę do miasta obok w celu odwiedzenia paru sklepów, w tym dwóch robótkowych. Zwłaszcza, że mam już gotowe kupony:P Dziś miałam iść do kina pod chmurką, ale zaczęło lać:(


ewkaka19 – Dzięki:)


paga-tek – Ale Ty masz lepszy klimat! U mnie są zimy stulecia:( I do tego bardzo długie! A wszyscy tu mówią, że mamy dwie pory roku – lato i zimę, więc nie polecam przeprowadzki. Sklepy jednak nieźle to rekompensują:) Więc nawet nie przeszkadza mi jak w zimie idę albo jadę autobusem do sklepów robótkowych i „trochę” marznę.

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/07/23 08:12:42
    Gazetka mnie się bardzo podoba w porównaniu z naszymi Haftami Polskimi to poprostu bajka :)
    Na blogach pojawiają się rożne rzeczy bo dziewczyny robią zakupy za granicą, ewentualnie w pasmanteriach internetowych, stacjonarne niestety nie najlepiej zaopatrzone :(


    malgorzata-p17
    2010/07/23 09:53:28
    gazetka fajna ale mnie najbardziej spodobał się naszyjnik-tego jeszcze nie robiłam:) no i kawna odblaskowa? zawsze nas czymś nowym zaskoczysz:)


    damar5
    2010/07/23 09:55:09
    No sama napisalas u mnie ,ze zrobilam z z Ciebie prawie Potwora hihihi a wcale nie takie bylo moje zamierzenie hihihi
    No calkiem fajne rzeczy w tej gazetce a szczegolnie ten wisior cuuuuudny......
    Poz.Dana


    barbaratoja
    2010/07/23 10:10:30
    Bardzo spodobał mi sie obrazek z duszkami;-)


    ewkaka19
    2010/07/23 13:33:25
    Bardzo fajna gazetka. Zaciekawiła mnie kanwa odblaskowa. Już skarpeta świąteczna, ale oni są do przodu


    paga-tek
    2010/07/23 18:10:24
    Gazeta jest super, gdzie ja kupilas? U mnie w sklepach takich nigdy nie widzialam tylko jakies typowe ksiazki do haftu. Nie wiem moze zawsze pojawiam sie zbyt pozno...



    ulikop
    2010/07/23 18:19:44
    ło matko, gdzie tak tanio?

    OdpowiedzUsuń