środa, 28 lipca 2010

Stoney Creek

Stoney Creek Cross Stitch Collection to kolejna amerykańska gazetka xxx. Widziałam ją w księgarni dopiero drugi raz w życiu, bo w mojej okolicy jej nie ma. Kupiłam ją podczas mojej wielkiej wyprawy zakupowej w zeszłą sobotę, między wizytą w Joann a Hobby Lobby:) Tym razem się na nią skusiłam, oczywiście ze względu na halloweenowe oraz świąteczne wzory:P Zakupiona w Barnes & Noble, za jedyne 4,99$. Jak już pisałam amerykańskie gazetki mają dobre ceny!


Clipboard01


Spis treści


Clipboard02


Clipboard03


I moje typy:)


Clipboard04


Clipboard05


Clipboard06


Clipboard07


 


damar5 – Czy ja już czegoś nie pisałam na temat Twojego rozbisurmanienia? I na kolejny komentarz muszę odpowiadać! :P Cieszę się, że Ci się spodobały moje nowe kolczyki:) Bardzo lubię takie małe prace i nawet te moje narzekania w czasie pracy są szybko rekompensowane efektem końcowym. Co do sprzedaży moich prac, niestety nie masz na co liczyć. Mama dziś powiedziała, że moje prace nie są na sprzedaż! Taka egoistka:P A ja jestem grzeczne dziecko i słucham się mamy:P


kinia_1979 – Pierwsza część zakupowego szaleństwa za nami, ale masz rację, bój się dalej:P Bigle i inne duperele do robienia kolczyków są też w innych kolorach i właśnie jestem w momencie ich kompletowania. Wreszcie moje kolczyki będą ciekawsze i już nie takie nudne:) Cierpliwosci to ja nie mam, dlatego tworzę małe prace:P A jak jest dobry serial w tv, to mi nawet kłopotliwe zszywanie nie przeszkadza:) A przedwczoraj leciało Leverage, Army wives oraz Drop dead diva, więc nie miałam kłopotów ze zszywaniem!


anek-73 – No to do roboty z kolczykami! Widziałam motylkowe, bardzo mi sie podobały, tylko nieładnie, że nie wspomniałaś skąd była inspiracja:P


magda.madziula – Eeeee, przesadzasz z tą „miszczynią”:P Dziękuję za życzenia. Choć u nas na Śląsku nie obchodzimy imienin, to i tak dostałam kartkę od rodzinki już tydzień temu, a w niedzielę prezenty na skypie:) Bo w naszej rodzinie każda okazja jest dobra do obdarowania się prezentami:)


ann_margaret – Ze zszywaniem kolczyków nie było tak źle. Forma jest nowa, bo tylko jedną taką poduszeczkę widziałam w necie, ale jakoś nie mam problemów z wyobrażnią przestrzenną i mi wystarczyło. Największym problemem był rozmiar kwadracików, ale jak się ma dobrą nitkę, która się nie rwie, to można naciągać ile wlezie. Chciałabym zrobić jeszcze przynajmniej raz taką poduszeczkę, tym razem jednak z przeznaczeniem na choinkę, więc jeśli „chwilę” poczekasz, to przygotuję mini kursik zszywania:) Najgorsze było wypychanie, ale dzięki moim ulubionym nożyczkom chirurgicznym (zwiniętym w tajemnicy z domu w Katowicach:) wszystko się udaje!


isana_haft – Dzięki:) Pokazywałam te kolczyki  już wczoraj mamie na skypie, ale dopiero po obejrzeniu zdjęć na blogu je doceniła:)


brzydula13 – Cieszę się, że przekonałaś się do xxx kolczyków:) Ja mam małe łapki, więc małe kawałki kanwy są oki:P A tak na poważnie, to chyba po prostu wprawa i zaparcie! Jak juz wielokrotnie pisałam, ja zawsze przycinam kanwę na wymiar końcowy obrazka, bo nie lubię marnować kanwy, więc nauczyłam się uważać na brzegi i ich prucie, niezależnie czy praca jest tak mała jak kolczyki czy duża jak grecki obrazek. I właśnie przy wszystkich kolczykach, poduszeczkach czy biscornu zostawiam zapasu 2-3 rzędy już podczas haftowania wzoru i tyle samo zostaje jak je zszywam. Obiecuję jednak, że przy kolejnych kolczykach nie zapomnę zrobić zdjęć i zobaczycie jak to robię. Nie jest to takie straszne:)


ulikop – Po cenach wnioskuję, że w Twojej okolicy są tylko angielskie gazetki, ich cena u mnie to też od 10$ wzwyż (bez podatku, a będąc teraz w Europie nie mogłam się przyzwyczaić do braku podatku:P). Zniżek w księgarniach też nie mam, dlatego kupuję w Joann (w Michaelsie ani w Hobby Lobby nie ma gazet xxx), bo wykorzystuję do nich kupony, które dostaję w sklepie lub pocztą. I wtedy nawet angielska gazetka kosztuje mnie ok. 6$. Dodatki są fajne, ale nie wszystkie. Jak dodają mały zestaw do haftu czy duży schemat, to mnie to nie rusza. A inne ostatnie dodatki to były badziewne, jak np. miarka – takich „kwiotków” to nie lubię. AC Moore u mnie nie ma niestety.


Co do kanw odblaskowych – kupiłam je w Hobby Lobby i Joann. Też za kupony. Choć zdarzyło mi się już zamawiać produkty Charles Craft online (http://charlescraft.com/). Przesyłka w znośnej cenie, UPSem do rąk własnych w kilka dni od zamówienia. Ja też nie kupuję czegoś, żeby tylko oko nacieszyć. Zawsze mam już pewien pomysł na wykorzystanie. Nie widać tego jednak, bo nie biorę się za wszystko od razu. Ty pewnie dłużej zostaniesz w Stanach niż ja (zwiewam stąd jak najszybciej się będzie dało:P), więc kupuję na zapas, na „ciężkie” czasy w Polsce:) Gdzie, z komentarzy wiem, że nie ma w pasmenteriach za dużo. Odnośnie wykorzystania odblaskowych kanw. W każdej paczce jest ciekawy wzór, więc część osób pewnie je wykorzystuje. Dla mnie są one jednak za duże. Na pewno z każdej powstanie w swoim czasie biscornu, takie zwykłe. A jak dokupię jeszcze „lawendowy odblask” to mam już upatrzony bardziej skomplikowany wzór, gdzie z 5-6 różnych kanw będzie spożytkowanych:) Pomarańczową kupiłam specjalnie do obrazka z Meg & Mog (z którejś gazetki angielskiej). A mam też teraz te śliczne kwiatki z Cross Stitch & Needlework, które właśnie są haftowane na takich żywych kolorkach. Na koniec, mam jeszcze własną wyobrażnię, więc sama nie wiem co jeszcze wymyślę:P


A takie właśnie wzory były dodane do odblaskowych kanw:)


DSC02791


Bardzo mnie dziwi, że tylko u mnie (ani u Ciebie ani u pagatka) nie ma amerykańskich gazetek? U mnie sprzedają je nawet w hipermarkecie meijer! Więc może też poszukaj w jakimś hipermarkecie? A zawsze myślałam, że to moja miejscowość jest mała (bo właściwie to głównie mój uniwersytet):)


aeljot – U mnie podstawa to dobry serial w tv:) Przy nich nic nie wydaje się za trudne! Polecam! Dziś w tv nowe odcinki White Collar, Warehouse 13 oraz Covert Affairs, więc jeśli nie zasnę na kanapie to za coś nowego się wezmę:)


ewaiwiki – Dzięki:)


paga-tek – A ja nie miałabym cierpliwości do 9 kartek:P Dzienks (jakby powiedziała pewna Ola:)

1 komentarz:

  1. barbaratoja
    2010/07/28 07:48:34
    Aż ręka świerzbi, chciałoby się zaraz wziąć igłę do ręki i wyszywać np. zakładki, lub Mikołaja z esami floresami na brodzie;-)


    kinia_1979
    2010/07/28 08:39:50
    Gazetkę z takimi wzorkami też chętnie bym nabyła. Super są, zwłaszcza zimowe, bo ja nie jestem fanką hallowen ;) choć ta zakładeczka z kocurem wygląda całkiem fajnie :)


    damar5
    2010/07/28 08:44:18
    Tak myslalam ,ze nie mam co liczyc na Twoje "wyroby" :) ,czekam na kurs zatem i se sama zrobie o! Juz wczoraj nawet za biglami sie rozgladalam i znalazlam:) ino drucika nie bylo ale mam czas ,znajde.
    Ja juz wzor wybralam do odblaskowej kanwy z tych trzech pokazanych przez Ciebie :)
    W gazetce same "pysznosci" :)
    Poz.Dana


    anek-73
    2010/07/28 09:56:14
    Nie napisałam o inspiracji, ponieważ podobne kolczyki znalazłam jeszcze chyba na dwóch blogach :P A ciężko mi było dotrzeć do linków, ponieważ aktualnie mam w czytniku około 700 blogów :P :P :P Ale oddaję honor - Twoje są najbardziej oryginalne i wykonane z ogromną dbałością o szczegóły :) I chyba najbardziej miniaturowe :P


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/08/24 22:03:57
    Kuuurczę, zakochałam się w haloweenowych zakładkach. Powiedz mi gdzie mogłabym je zdobyć - w sensie wzór?
    Nie wściekaj się, bardzo bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń