sobota, 24 lipca 2010

Odblaskowe!

Czyli kanwy, które zainteresowały kilka osób. Nie działają one jak prawdziwe odblaski, ale dla mnie są w takich właśnie odblaskowych odcieniach:) Pierwsze trzy kupiłam już dawno, ponad rok temu. Produkuje je firma Charles Craft, a seria nazywa się Bright Ideas. W skład wchodzą: żółta (lemon twist), zielona (grasshopper) oraz niebieska (polar ice). Właśnie zauważyłam, że na zdjęciu żółta i zielona mają zamienione kartoniki z nazwami. Widać za bardzo je macałam:P


Trójka w komplecie. Do każdej kanwy dołączony jest darmowy schemat:)


DSC02752


I zbliżenie na kolory.


DSC02753


W tutejszych sklepach robótkowych kanwy sprzedawane są tylko w kawałkach. Taki najpopularniejszy skrawek to 15” x 18”, ale jak większość produktów w tutejszych sklepach poza tymi ich dziwnymi jednostkami są też nasze normalne:), więc nie muszę nic przeliczać i wiem, że kanwa ma wymiar 38.1 x 45,7 cm:P W labie też mam wygodnie, bo w przedmiotach ścisłych obowiązują „normalne” jednostki – metry, gramy, mililitry:) I to studenci, a nie ja muszą się przestawiać:P


DSC02754


Na ebayu kupiłam też dwa inne odblaskowe kawałki kanwy – różowy oraz pomarańczowy. Jedna jest firmy Flamingo Mills a druga to jakaś „podróbka”, bo nie ma metki:P


DSC02756


I zbliżenie na kolorki (róż trochę słabo widać, ale nie chcę jej rozpakowywać dopóki na niej nie haftuję).


DSC02757


W internecine widziałam jeszcze lawendowy odblask oraz wściekły róż. Jak będą w dobrej cenie, to też je przygarnę:]


A na koniec coś na ochłodę czyli herbatka mrożona! W zeszłym roku odkryłam herbatki „zaparzane” na zimno. Wystarczy zalać torebkę zimną wodą i po kilku minutach herbata gotowa:) Przezornie zakupiłam w zeszłym roku kilka paczek, połową podzieliłam się z mamą, ale i tak nie wiem czy nam starczy, bo tak dobrze smakuje w takie upały jak obecnie mamy w Polsce oraz u mnie, w Michigan! W tym roku jednak nie ma takiej herbatki w sklepach, a ja chodzę i szukam:( Może znowu się pojawi?


Rodzajów było pięć. Mamie najbardziej smakują owoce leśne, a mnie Lady Grey czyli cytrusowa!


DSC02755


 


kinia_1979 – Wiem, wiem, nie nastawiam się na super zakupy w Warszawie. Ale może coś się trafi? Zresztą czasem samo window shopping mi wystarcza:)


malgorzata-p17 – Sama często odkrywam rzeczy do xxx, o których w życiu nie słyszałam i dlatego lubię się z Wami podzielić tymi moimi odkryciami:)


damar5 – No tak, skleroza nie boli:( I można się jej nabawić przed trzydziestką. Chyba powinnam zacząć łykać jakieś kropelki:P


barbaratoja – Oj, mnie chyba też te duszki najbardziej przypadły do gustu:) I mojej mamie także!


ewkaka19 – Amerykanie cały rok są do przodu ze wszystkimi świętami. Widziałam już specjalne wydanie amerykańskiego Cross Stitchera z samymi ozdobami choinkowymi! A w sklepach już też powoli zaczynają się bombki, choinki, etc. Ale to znaczy, że we wrześniu pojawią się świąteczne zestawy do haftu! Już nie mogę się doczekać, bo zawsze są przecenione. I to od razu, jak się tylko pojawiają:)


paga-tek, ulikop – Zwykle gazetki robótkowe kupuję w Joann, bo tam mogę wykorzystać kupony. Ale zanim odkryłam Joann kupowałam w księgarniach – Barnes & Noble oraz Schulers Books. W obu mają dział Hobby, gdzie można znaleźć zarówno amerykańskie jak i angielskie gazetki – krzyżykowe, „druciane”, dla scrapujących. Nie wiem, czy u Was są podobne księgarnie, ale myślę, że w każdej większej księgarni powinni mieć takie gazetki. Z tego co pamiętam, bo rzadko je kupuję, to jest jeszcze tylko amerykański Cross Stitcher oraz Cross Country Stitching. CS jest podobny do Cross Stitch & Needlework, natomiast CCS jest mało ciekawe, bo ma wszystkie obrazki, przynajmniej jak dla mnie, w stylu samplerowym. Ale rzadko go oglądam, więc może się zmieniło. I ceny też są podobne, czyli około 6$:) Mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie Wam szukać:)

1 komentarz:

  1. kamala86
    2010/07/24 09:53:05
    Ale super kolorki!! Na kolorowych kanwach wszystko piękniej wygląda. Ja osobiście odchodze coraz bardziej od białej, bo jest taka nudna...Pomarańczowa i żółta są po prostu cudowne :D


    kinia_1979
    2010/07/24 09:57:49
    Ale super kolorki, ja ostatnio miałam problem z kupieniem niebieskiej, a Ty tutaj jakieś pomarańcze, żółcie róże...no kurna żeby choć 1/3 była dostępna u nas bezproblemowo :(


    anek-73
    2010/07/24 13:19:14
    Świetne są te kanwy! Znalazłam stronę sklepu i w sierpniu zamówię :)


    malgorzata-p17
    2010/07/24 16:52:46
    właśnie cieszymy się że dzielisz się z nami nowościami:))))))


    jusine_mala
    2010/07/24 18:41:50
    Rewelacyjne zakupy :) A prace krzyżykowe zaprezentowane po powrocie jak zwykle bardzo oryginalne!!! Pozdrawiam :*


    paga-tek
    2010/07/24 19:02:08
    Tak tez wczoraj zrobilam i udalam sie do ksiegarni. Niestety gazetki nie znalazlam i zamowilam online ;). Takie wydanie to ja musze miec obowiazkowo, bo ja uwielbiam takie motywy zwiazane z halloween i ogolnie jesienno-zimowe.
    Kanwy sa super...


    pkela_1
    2010/07/25 00:47:33
    Ja bardzo lubię czytać u Ciebie o wszystkich nowinkach i ciekawostkach robótkowych zza oceanu (chociaż nie zachwycam się Stanami).
    Tego mi brakuje na niektórych blogach pisanych przez Polki mieszkające za granicą.
    Piszą jakby w izolacji ze światem zewnętrznym.
    I nieraz zupełnie przypadkowo okazuje się, że autorka nie mieszka w Polsce.
    Szkoda, bo to bardzo ubarwia nasze hobby.
    I najciekawsze są takie informacje "z pierwszej ręki", naszym okiem w innym kraju.
    Pisz dalej jak najwięcej.
    Pozdrawiam serdecznie.


    ulikop
    2010/07/27 16:32:33
    sprawę gazetek ujmę tak: tańszej jak za 9,99$ + tax nie widziałam; w księgarni na nie nie ma zniżki. Bywa w A.C.Moor. To na moich wsiach jedyna sieć, która wprowadziła ostatnio gazetki xxx. Zgadzam się, że są mało inspirujące, ale mają dodatki!
    Ogniste kanwy zakupiłaś sklepowo, czy zmówiłaś? Od dawna mi się podobają, tylko jakoś brak pomysłu, jak je zorganizować, a dla samego leżenia i oglądania.... spozieram na inne kolorki i też się zastanawiam...

    OdpowiedzUsuń