niedziela, 25 lipca 2010

Ja się nigdy nie nudzę:P

No, może w czasie niektórych wykładów czy seminariów:( Ale w czasie wolnym zawsze sobie dobrze organizuję czas. I tak właśnie nie nudziłam się w przeddzień wyjazdu na wakacje. Po dopakowaniu walizek wybrałam się na drugi spektakl pod chmurką. I było jeszcze lepiej niż tydzień wcześniej! Sztuka była tym razem współczesna i choć się tego nie spodziewałam, jeszcze śmieszniejsza niż poprzednia:) Na pewno przedłużyłam mój żywot o kilka tygodni:P Aktorzy byli świetnie wystylizowani, stroje a przede wszystkim tarka na głowie rudego aktora bardzo pasowały do sztuki. A do tego scena się ruszała, bo chyba takie są wrażenia po nadużyciu (sama nie wiem, bo mam mocną głowę:P)? Przedstawienie opowiadało o nocy na mieście, po tym jak jedna z bohaterek przyjęła oświadczyny swojego chłopaka. Picia było sporo i zamieszania także:) Scena mnie po prostu zachwyciła!


DSC02355


Grali ci sami młodzi aktorzy, co w poprzednim przedstawieniu.


DSC02357


DSC02358


DSC02360


A w antrakcie bonus! Czyli piosenka w wykonaniu aktorów!


DSC02361


Co robiłam dziś? Byłam na corocznej wyprawie do dużego centrum handlowego oraz dwóch sklepów robótkowych. Pomimo, że Hobby Lobby oraz Joann mam pod nosem, to w innej lokalizacji mają trochę inny asortyment. Małą fortunę wydałam na same przydatne rzeczy! Aż boję się sprawdzić stan konta:( Ale  nie będzie tak źle, bo sezon korków trwa i studenci częściowo „sponsorują” moje zakupy:) To teraz biorę się za macanie moich nowych skarbów! Jak będziecie grzeczne, to się pochwalę w przyszłym tygodniu:P


 


kamala86 – Ja też jak tylko mogę, łapię za kolorowe kanwy:) Poza tym nie cierpię białego koloru:(


kinia_1979 – U mnie pewnie większy wybór kolorów niż w Polsce, ale i tak większość moich zapasów pochodzi z internetu, a głównie z ebaya. A że lubię i dużo haftuję małych rzeczy, to mogę kupować skrawki niewymiarowe, a ich cena jest zawsze przystępna (czasem 1$!).


anek73 – Fajnie, że Ci się spodobały kolorowe kanwy:)


malgorzata-p17 – Oj, to będziecie się cieszyć jeszcze bardziej! Bo w tym tygodniu kupiłam coś, o czym już dawno marzyłam:) Ale najpierw coś z tym pomachluję, żeby nie pokazywać takiego „łysego”.


jusine_mala – Dzięki:)


paga-tek – Dziś byłam w księgarni i zakupiłam jeszcze inną amerykańską gazetkę, której u mnie nie ma. Pochwalę się w przyszłym tygodniu. Przypomniałam też sobie, że jest jeszcze Just Cross Stitch, tak samo fajne, jak Cross Stitch & Needlework. I z tego co piszesz Ty oraz ulikop, widzę, że w dobrej okolicy mieszkam:) W dobrej xxx, oczywiście:P Dzięki Wam zaczynam doceniać moje sklepy:)


pkela_1 – Dzięki za komentarz:) Bardzo mi miło, że moje wrażenia z Hameryki kogoś ciekawią. Nie wiem, czy zdecydowałabym się na pisanie blogu, gdyby nie mój pobyt w Michigan. Kiedyś będę miała pamiatkę, a teraz ćwiczę polski, bo tu nie dużo go używam (zwykle gadam do rodziców albo do siebie:P), a krótkie maile to słaba praktyka:( A poza tym polubiłam pisanie:) Jak nie mam czasu albo siły, to brakuje mi „kontaktu” z Wami, moimi czytelnikami! I bardzo dziękuję wszystkim za ostatnie komentarze, bo wiem, że ktoś czyta i warto pisać:)

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/07/25 11:04:43
    Kurcze fajne takie spektakle na powietrzu muszą być.
    A zakupami pochwal się koniecznie, ja przynajmniej w ten sposób mogę zaspokoić głód nowości hafciarskich :)


    damar5
    2010/07/25 11:10:11
    Swinstwo ,wczoraj mi zezarlo komentarz u Ciebie hihihii myslalam ,ze sie obrazilas na mnie za to co napisalam bo zawsze odpowiadasz a tu zagladam a komentarza nie ma.
    Napisalam ,ze zazdroszcze Ci tych wszystkich kanw,guzikow,nici,wstazek ,u Ciebie lepiej niz w najlepszym sklepie pasmanteryjnym.Kanwy odblaskowe przecudne ,uzywam na takie odblaski pewnego slowka ale nie nadaje sie na publikacje hihihi A bialy kolor lubie bardzo ,jest taki elegancki :)
    Jak ja juz dawno nie bylam w teatrze nawet takim pod chmurka a amatorzy sa lepsi (jak dla mnie) od profesjonalistow :) Zycze jak najwiecej spektakli i oczywiscie dla nas relacji:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń