piątek, 16 lipca 2010

Antyki:)

Na dworze leje, więc mam przymusowy areszt domowy. Czerwonka też smutny, ale udało nam się wrócić do domu w przerwie burz, więc oboje nie zardzewiejemy:P Kontynuując temat wakacji chciałam pokazać jakie pamiątki sama przywożę z Grecji:) A są to figurki będące kopiami faktycznych antycznych rzeźb. Nie kupuje ich co roku, bo nie zawsze jest coś fajnego, ale mam już w swojej kolekcji kilka. Wszystkie znalazły miejsce na jednej półce i nie czują się samotnie:P Białe są wykonane z alabastru, natomiast te ciemniejsze z piaskowca. Tegoroczna jest ta najmniejsza:) Po lewej jeszcze jedna pamiątka z Grecji – łódeczka wykonana ze szkła weneckiego. Tak, wiem, że szkło weneckie to raczej włoska pamiątka, ale ja ją kupiłam na terminalu w Inglumenicy, więc jest to pamiątka z Grecji:) A tak mniej więcej wyglądają ściany w moim pokoju:) Tzn. moja część pokoju, bo Maćkowi zostawiłam jego pół:P Jak widać ogólnie mam słabość do mianiaturek, nie tylko w xxx. Oraz do koloru niebieskiego:)


DSC02614


Wiem, że już Wam pokazywałam te prace, ale teraz mam lepsze zdjęcia, zrobione specjalnie na potrzeby Pieguchowa. Kto ma dość, może zamknąć oczy:P


Serduszkowa poduszeczka:)


DSC02635


Moje pierwsze biscornu!


DSC02640


DSC02641


DSC02639


Biscornu haftowane Kreinikiem.


DSC02637


DSC02636


DSC02638


Kotek Margaret Sherry:]


DSC02642


I na koniec angielska budka telefoniczna!


DSC02643


DSC02644


DSC02645


DSC02646


DSC02647


To już wszystkie moje antyki. A teraz biorę się za sztukę współczesną, czyli idę xxx coś nowego:)


 


paga-tek – Nie chciałam nikogo zniechęcać do zakupu gazetek:( Wiem, że wiele dziewczyn prenumeruje wiele magazynów angielskich i są zadowolone:) Choć ich sytuacja tym się różni, że w Polsce są dostępne prawie wszystkie dodatki, nawet w kioskach, a w Stanach już nie. Widać ja jestem bardzo wybredna i rozbisurmaniona włoskimi gazetkami:) Ale czasem i ja skuszę się na coś, więc może spróbuj choć raz coś kupić i sama się przekonasz czy Ci odpowiada czy nie? Gusta są różne, więc nie wszystkim podobają się te same wzory. Mam nadzieję, że coś fajnego znajdziesz w książkach z biblioteki:) Ja tutaj kupiłam kilka książek z wzorami w antykwariacie oraz Tuesday Morning i jestem bardzo zadowolona:) Zwłaszcza z tych, co pokazują różne ściegi.


malgorzata-p17 – Polskie gazetki mają jeden wielki plus – CENĘ!:) I mnie brak dodatków nie przeszkadza. Wzory bywają fajne, a to jest przecież podstawa dobrej gazetki xxx:)

1 komentarz:

  1. malgorzata-p17
    2010/07/16 07:48:30
    pewnie masz rację, ale często wzory się powtarzają i są niezbyt dobrze opracowane...


    damar5
    2010/07/16 12:36:51
    Super kolekcja ,lubie takie figurki ,jedynie co mnie przeraza to ich odkurzanie:( a u Ciebie jest co robic.Na takie cuda nie mozna oczu zamykac :) Biscorniaki sliczne,kotek boski,no a budka......juz sie nad nia zachwycalam i dalej to robie ,jest poprostu swietna.
    Poz.Dana


    dariusz.gesty
    2010/11/09 16:21:40
    Bardzo fajne przedmioty ...

    =========
    Antyki

    OdpowiedzUsuń