czwartek, 1 stycznia 2015

"Cos sie konczy, cos sie zaczyna"

Cytujac Sapkowskiego zaczynam ostatni wpis w 2014 roku! Wreszcie! Nawet nie wiecie jak sie ciesze na ten nowy 2015 rok. Bedzie stresujacy i zapracowany, ale tez i szczesliwy:)


Dzis dwa male hafciki!


Na dzisiejsze swietowanie mufinka:) To ona byla rozwiazaniem zagadki, czyli co haftuje z zestawow z Walmarta. Pytalam Was tu. Nikt nie zgadl:P


Haftowalam ja chyba z 3 tygodnie w pazdzierniku i listopadzie. Czemu tak dlugo? Bo haftowalam tylko w soboty rano, siedzac na ziemi w banku zywnosci:P


Mufinka oczywiscie trafila do Matkasa:P Znowu tak sie spodobala, ze nie mialam innego wyjscia:P Lososiowa wstazeczke sama se wybrala:P


DSC04982


A guziczki to juz moja inwencja wlasna, bo bez nich hafcik byl taki jakis lysy. Ponizej zobaczycie "lysy" oryginal to przyznacie mi racje:P


DSC04984


Dwie nitki muliny z zestawu, biala kanwa 18ct, tez z zestawu.


DSC04985


A na jutrzejszy nowy rok mala pobudka:P Kogucik!


DSC04976


Juz chyba z 2 czy 3 lata temu kupiony w Joann. A musialam go kupic, bo przypomina mi skurczybyka co nas codziennie budzil podczas jednych wakacji w Grecji. Nalezal do naszych bylych gospodarzy i pial 2 dzialki dalej, ale glosik mial potezny:P Zwlaszcza tata chcial mu leb ukrecic kazdego poranka:P Kiedys pewnie trafil na talerz, ale ja dalej go pamietam:P


DSC04979


Wyhaftowany w jeden wieczor.  Zeby byl weselszy dodalam czarny guziczek w kropeczki i wstazeczke w czarne kropki. Kanwa biala, 14ct, krzyzyki 3 nitki, backtitche/longstitche jedna nitka, wszystko z zestawu.


To oba hafciki razem:)


DSC04974


Podoba Wam sie dzisiejsze tlo? To moj nowy kalendarz:) Kupilam sobie taki z wypiekami:)


Tu do porownania oryginalne zestawy. I co? Moje ulepszenia pomogly czy popsuly efekt koncowy?


DSC04988


A tutaj obcieta ostatnio czesc sznurka ze sciany w kuchni:P Czesc haftow juz znacie, a nowe ladnie sie wpasowaly:)


DSC04994


Zreszta mnie misz masz nigdy nie przeszkadzal, wiec caly sznurek wyglada tak:)


Clipboard01


Maciek dzis ode mnie dostal nowego kolege - zoltego, a ze M&M to braciszki, jak ja i Maciek, wiec sobie kupilam czerwonego:) W koncu jakies drobre prezenta na nowy rok moga byc:)


DSC05016


Jak juz wczoraj wspominalam, dzis i u mnie mroz:( Niby -9C, ale z wiatrem dochodzacym do 30km/h odczuwalne bylo jakies -18C. Pojechalismy z Czerwonka na mala rundke, a wracajac zahaczylismy o Little Caesars, zeby kupic pizze za moje 5$ na karcie podarunkowej. Dla przypomnienia dostalam ja w lecie 2013 roku w banku zywnosci. A dostala ja za wypelnieni ankiety jako klient banku zywnosci. Pytania byly ciekawe, bo np. czy zdarza Ci sie, ze nie masz kasy na jedzenie, co wtedy robisz, etc :(


DSC05014


Kupilam sobie zwykla pepperoni. Pizza 5$, podatek 30 centow, wiec wlasciwie nic mnie nie kosztowala, bo ile to monet 10 centowych tu zebralam! Do dzisiaj mam jeszcze pelne worki strunowe jedno-, piecio i dziesieciocentowek:P Goraca pizza do torby termicznej, na koszyk rowerowy i do domu. Szlo calkiem niezle, ale jak przy stadionie w pysk mi zawialo, to myslalam, ze stoje w miejscu a nie pedaluje:P Zreszta w tym momencie lewe ucho chcialo odpasc:P Nie, czapke mialam na glowie, taka glupia juz nie jestem, zeby chodzic w zimie bez czapki.


To juz zdjecia dla mnie, nie myslcie ze chce Wam smaka zrobic:P Po prostu chce miec pamiatke:P


DSC05011


Pizza sie nieco ochlodzila, ale i tak smakowala! Zwlaszcza, ze w ostatnim banku zywnosci w grudniu zalapalam sie na ketchup:) Pierwszy ketchup w moich ustach od prawie 7 lat:P Trzeba wiedziec kiedy korzystac z gratisow:P Pizza sie nieco obila na wybojach:P Ale udalo sie dojechac, a nie prowadzic roweru. Jedna lapka na pizzy, druga na kierownicy i w normalnym tempie do domu dotarlam:)


DSC05013


Wlasnie podgrzewam sobie kawalek w piekarniku, na kolacje, a jutro zjem reszte:P Jakby ktos zglodnial to zapraszam do mnie, podziele sie:D


W Polsce juz nowy rok, u mnie jeszcze niecale 6h, ale pierwszy kieliszek szampana juz wypity z rodzinka na skypie:)


 


W nowym roku zycze Wam przede wszystkim zdrowia, bo bez niego to ani rusz. No i zeby 2015 byl lepszy od 2014! Do zobaczenia w przyszlym roku!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


april79 - A ja poszlam na Hobbita w 2D, tak jak przy poprzednich dwoch czesciach. Jakos nie wydawalo mi sie to dodatkowe D potrzebne w przypadku tego filmu:P Tylko na "Grawitacji" bylam na 3D, no i na filmach puszczanych w naszych IMAXach, ale tak ogolnie to magia kina dziala na mnie i w starych kinach ze zlajerowanymi i niewygodnymi krzeslami:) Duzy ekran i ciemnosci w zupelnosci mi wystarczaja:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Renka, *.skybroadband.com
    2015/01/01 00:49:56
    Rzeczywiście lepiej z guziczkami :)
    Życzę Tobie i Twojej Rodzinie dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)


    damar5
    2015/01/01 01:55:27
    Muffinka bardzo apetyczna a kogutka wcale nie pamietalam i bylam go bardzo ciekawa :-D Oba hafty fajne ,muffinka z guziczkami fajniejsza a kogutek z kropeczkami zabawniejszy:-D
    Prezent dla Macka super! Ja tez chlopcom drobiazg podarowalam ,ucieszyli sie:-D
    Anka Tobie i Twojej Rodzince zdrowia i szczescia bo ponoc te dwa musza byc w parze:-D ale tez pomyslnosci i spelnienia marzen :-)Ten nowy rok z pewnoscia bedzie lepsiejszy:-D
    Poz.Dana


    xgalaktyka
    2015/01/01 11:44:00
    Hafty słodkie...jako to miniaturki :)
    Mnie zauroczył ten wypaśny "emenemsik" , aż człowiekowi ślina cieknie ;)
    Życzę Ci dużo zdrowia w tym Nowym już Roku ,myślę że mając go...możemy przenosić góry (czego oczywiście ,również Ci życzę ) :)
    Pozdrawiam Kasia


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/01/01 11:45:26
    Prześliczna mufinka, nie dziwię się, że już skradziona :)
    Cudowności w Nowym Roku!


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/01/01 11:55:21
    Hafciki super , a mufinka - naj - dzieks. No i pizza na kazda okazje w USA...Pa - mama


    cornelka2
    2015/01/01 14:46:54
    super te hafciki mufinka apetyczna . Zyczę w Nowym Roku samych cudownych dni dla Ciebie i rodzinki pozdrawiam


    Gość: april79, 78.8.118.*
    2015/01/01 15:09:58
    Mi się podoba ta dodatkowa magia 3D i jak bym miała takie cuś w domu to pewnie do kina na takie popularne filmy wcale bym nie chodziła. Bo na takie gdzie siedzi 10 osób na widowni to bardzo lubię, każdy daleko od siebie, nikt nikomu nie przeszkadza, można się zatopić w filmie. Wtedy to nawet mogą sobie jeść kurczaki;)
    Twoje hafciki super, choć poprawki babeczki fajniejsze, bo przy kogucie to myślałm że jajo mu wypadło spod ogona lub coś innego;)
    Pozdrawiam noworocznie:)


    ann_margaret
    2015/01/01 18:01:07
    Mufinka wygląda zdecydowanie lepiej i jakoś tak bardziej urodzinowo?:) A kogucik też fajny, taki zawadiacki:)
    Fajnie, że załapałaś się na pizze, aż zgłodniałam:D

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, czasu na robótkowanie, a przede wszystkim zdrowia!


    ella1101
    2015/01/01 19:09:41
    Zestawy fajowe, z guzikami o wiele lepsze. Pizza wyglada smakowicie, my chyba sie skusimy na pizze dzisiaj dla odmiany bo swiateczne jedzenie dobre ale ile mozna.
    Zycze Tobie i Twojej Rodzince wszyztkiego dobrego w Nowym Roku, spelnienia wszystkich marzen.


    arabeska291
    2015/01/01 19:42:45
    Muffinka faktycznie bez guzików łysa,ale i tak kogucik jest najpiękniejszy. czyżby to był twój ostatni rok na emigracji i czeka Cię powrót do domku ?
    W takim razie dużo zdrowia bo bez tego ani rusz ,dla rodzinki również i oby wzystko w tym 2015r się udawało.


    Gość: Katarzyna G, 78.17.42.*
    2015/01/01 21:59:33
    Niech Ci się spełnią wszystkie plany. W każdej dziedzinie życia. Wszystkiego naj dla Trójki w kraju. Szczęśliwego Nowego Roku :)


    mamiczu
    2015/01/02 10:59:29
    Śliczne i słodkie hafciki a pizza...ślinka cieknie:)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę:)
    Pozdrawiam - Małgosia


    iwonan_1
    2015/01/02 15:32:28
    Mufinka i kogucik super ! Oczywiście że dodanie guziczków dopełniło całości i jest o niebo lepiej, niż w oryginale !
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym 2015 Piegucho !


    renataa25
    2015/01/02 15:50:59
    Urocza babeczka, uwielbiam twoje małe hafciki, szkoda, że u nas one są mało dostępne a jak już są to drogie. Wszystkiego dobrego na Nowy rok:)


    ela-haft
    2015/01/02 17:31:50
    Ale śliczne hafciki. i masz racje ze z guziczkami lepiej :) Życzę kolejnych pomysłów.


    mpgoga1983
    2015/01/03 14:39:24
    Z guziczkami jest super. Tak i w oryginale powinno być, świetnie pasują.
    Oj jak ja dawno pizzy nie jadłam..


    drugi.maurycjusz
    2015/01/04 21:43:35
    Koguta Ci chyba ukradne, czytaj- odpatrze! ;-) Jest genialny! Pozostale hafty tez urocze, uwielbiam te mini ramki, ktorych w POlsce sie nie uswiadczy...

    OdpowiedzUsuń