wtorek, 13 stycznia 2015

Nareszcie!

Pamietacie moja fasolkowa publikacje w WOCSie?


DSCN1948


 Sama o niej juz zapomnialam, bo to bylo na poczatku listopada. Pisalam o niej tu. Matkas jednak wszystko pamieta i w grudniu i w styczniu dopytywala sie co z ta nagroda. 15 grudnia na FB na stronie WOCSa prosili o zdjecia z gazetka w lapkach wlasnie do dzialu Where Am I? i napisalam w komentarzu, ze jeszcze nie dostalam swojej nagrody. Na to zaraz odpisali, ze w tym tygodniu dopiero wysylaja.


A nagroda przyszla dzis, 12 stycznia. Z ciekawosci spytalam sie Matkasa o date ze stempla pocztowego. 22 grudnia, czyli tydzien pozniej niz twierdzili. Czyli od lat nic sie nie zmienia w redakcji WOCSa, klamia tak samo jak klamali. Moje poprzednie przygody z nimi opisywalam w roku 2012 tu. Kto lubi opowiesci z dreszczykiem niech sobie przypomni:(


No i co dostalam? Jednak ten grecki zestaw co byl razem ze mna na stronie! JUPI!!!!!!!!!!!!!! Marzenia sie spelniaja :D


Clipboard013


Matkasowi bardzo sie podoba, tylko ten kot jej nie pasi:P Mnie tez jakos tak przeszkadza w tym wzorze. Osiolek, koza, owca nawet nietoperz pasowalyby, ale ten kot zupelnie nie. Ale mozna go przeciez pominac i wyhaftowac schody lub jakas waze dowalic, bo na gorze schodow tez jest i nawet Matkas zaproponowala waze:P No, no, jej wybor, bo wiadomo, ze haft powstanie dla Rodzickow:) Bedzie idealnym uzupelnieniem ich greckiej sciany, na ktorej juz kilka moich greckich haftow wisi. Tak wygladala calkiem niedawno:)


DSC09728


A wracajac do zestawu z WOCSa, to nawet nie wiedzialam, ze tam sa muliny DMC. Jakos spodziewalam sie Anchora:P


Clipboard014


W kopercie znajdowal sie oczywiscie liscik z wyjasnieniem za co ten prezent i ze prosza o kolejne zdjecia  prac, a moze i nawet mnie z gazetka, bo zawsze jest szansa na publikacje. Hmm, chyba jakiegos maila im wysle, mam juz nawet pomysl z czym:P


Clipboard012


 


Drugie nareszcie ma sie do Cross Stitchera. W najnowszym numerze, 288 ....


Cross Stitcher (1)


....w dziale z listami czytelnikow bardzo wesola gromadka, bo az 5 Polek!!!!!! A w samym centrum ja! :P Ponizej Violka i Agnieszka (aeljot), czyli dwie z moich ulubionych blogerek! Buzia mi sie chyba bardziej usmiechala jak zobaczylam ich prace niz jak swoja wypatrzylam. Na gorze po lewej Ania W., ktorej nie znam, ale moze ktoras z Was zna? Chetnie poznalabym blog zdolnej hafciarki:) No i po prawej Justyna (haftytiny), kiedys dobra znajoma, nawet maile ze soba pisalysmy, ale obecnie nie chce miec z nia nic wspolnego. Niestety jak widac nie zawsze sie da od kogos odciac.


No nic! Radocha i tak wielka! :)


Cross Stitcher (25)


A co ja napisalam? Krociutko! "Zakochalam sie w patchworkowym samplerze z numeru 222. Wyhaftowalam go na pasujacej do calosci kanwie w kratke".


Clipboard01


Za ta publikacje nagrody nie bedzie, bo Cross Stitcher sie wycwanil i oszczedza. Ale pewnie ciekawi Was dlaczego to "nareszcie"? Otoz maila do nich napisalam 20 lipca:P I juz nawet zapomnialam o nim, ale ze mam na biurku karteczke z lista do kogo co i kiedy wyslalam to od razu sprawdzilam i sie zasmialam:D Dla porzadku tylko napisze, ze to moja 37 publikacja :]


Aaa, dla przypomnienia troche wieksze zdjecie samplera - mojej zeszlorocznej kobyly. A caly wpis tu!


Clipboard02


 


Dzis zaczal sie nowy semestr, wiec i czasu pewnie bede miala mniej na wszystko. Ale "dzieki Bogu i Partii", cytujac Osobistego Ojca:P, pogoda sie poprawia! Najzimniejsze dni juz za nami, tak mowia w tv. Obecnie mamy tylko kilka stopni na minusie, a od piatku ma byc wreszcie plus!!!!! Czyli bialy badziew zniknie! Choc wczoraj i tak bylismy z Czerwonka na zakupach mlekowych :D Zimie nadal mowie zdecydowane NIE!


 


Udanego tygodnia wszystkim! A studentom w Polsce powodzenia na sesji!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! W zeszlym tygodniu pobilyscie rekord w odwiedzinach Pieguchowa:) A tylu komentarzy juz dawno zaden wpis robotkowy nie zgromadzil:) Dzieki!!!!!!!!


Dzieki Waszym komentarzom nieco przychylniej juz patrze na te trzy male skubance:P A z flizelina na razie dam sobie spokoj, moze jak zapomne to znowu sie "pobawie":P Dziekuje za sugestie i rady!


 


damar5 - Dana, musze Cie oficjalnie wpisac na czarna liste! Jak smialas napisac, ze Ci sie moje aniolki nie podobaja??? :P


violka - Dzieki:) Pierwszy raz wpadlam na to, zeby material przyczepic magnesami do metalowej puszki, zeby bylo ladne tlo i zeby cykac zdjecia stojac tylem do okna:P Bo ze w sypialni i na desce do prasowania wychodza najlepiej to juz wiem od lat:P Pewnie jakbym je wykanczala po jednym to skonczyloby sie na jednym aniolku, ale uparlam sie, ze wykoncze jak wszystkie wyxxx i tylko dlatego mam teraz 3!


xgalaktyka - Diabelski wizerunek? :P Diabla jakos nie mam w swoich planach hafciarskich. Ale pamietam, ze cyberjulka kiedys jednego wyhaftowala (tu), wiec moze ona jest diabelska? :P


 

1 komentarz:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/01/13 03:02:37
    Gratulacje, gazetke już widziałam 3dni temu i Ciebie tez tam sobie usadowiłam, pamietam wpis z "doniczką", tak jakos mi to w głowie utkwiło:) widziałam pozostałe dziewczyny a na blogaskach nie zawsze przeciez podajemy dane do publicznej wiadomości:) ale teraz juz wiem, że violka to własnie ta violka a agnieszka to dokładnie ta, którą podejrzewałam, bo na jej blogasie widziałam zajaczki:))) jednak świat jest bardzo maleńki:)))
    W gazetce dostrzegłam mega kluczyk, na którego mam oko:))) szkoda tylko ze na fotce wcisneli go w taka ciasna ramke:)))
    Ciesze się, żę masz taki wspaniały grecki hafcik!!!


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/01/13 07:11:47
    I to jest to !!!!! mama


    damar5
    2015/01/13 08:55:51
    O ja niewdzieczna :P co to teraz bedzie ,na czarnej liscie wyladowac ,buuu:P

    Warto bylo czekac na nagrode ,cudna jest! Musi byc szybko wyhaftowany by dolaczyc do cudow na tej juz imponujacej scianie! Tylko nie waza bo na schodach nie pasuje ,z boku tak ale na srodku to juz jakos dziwnie by bylo.Skoro kota chcesz wykurzyc to ja bym jednak puste schody zostawila :)
    Gratuluje nagrody ,publikacji Tobie i innym Dziewczynom i trzymac tak dalej!
    A sampler jest boski !!!!
    Poz.Dana


    arabeska291
    2015/01/13 09:39:19
    całkiem,całkiem ten widoczek Ci sprezentowali,a że przepadasz za Grecją to trafili idealnie :) ależ te Polki zdolne,że tylko "wasze" listy publikują,no prawie w każdym razie z przewagą.


    ella1101
    2015/01/13 15:48:48
    Jak zwykle gratuluje publikacji, sciana Grecka zapelnia sie ale fajna. Ja mam w planie kiedys miec kocia sciane, wzory sa tylko czasu trzeba. U mnie dzisiaj -30C z wiatrem. Brrrrrrrr


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/01/13 15:56:07
    Fajnie, że dostałaś ten grecki obrazek do wyhaftowania a nie jakąś inną niespodziankę. Jak już nie chcecie kota to ja bym go usunęła i zostawiła "gołe" schody.
    Gratuluję kolejnej publikacji! Jeszcze nie mam tego Cross Stitchera, Czekam:)


    cornelka2
    2015/01/14 08:56:44
    Gratulacje kolejnej publikacji i wspaniałej nagrody. Będzie pasowała super na ścianie Greckiej pozdrawiam!!!


    aeljot
    2015/01/14 09:41:08
    Jeszcze raz gratulacje :)
    Miło czytać o sobie takie miłe rzeczy :) Dziękuję :)


    mpgoga1983
    2015/01/14 11:57:46
    Gratuluję publikacji i przepięknej nagrody!


    ann_margaret
    2015/01/15 15:17:14
    Gratulacje! I zazdroszczę zestawu:D
    Ta gazeta coraz bardziej się polska robi:)))


    Gość: violka, *.internetia.net.pl
    2015/01/21 11:17:35
    Zestaw dostałaś w sam raz dla siebie i rodziców - miło że redakcja się postarała :-) jakbym usuwala kotka z tego wzoru, to zdecydowałabym się na 'gołe' schody. :-)

    OdpowiedzUsuń