sobota, 17 stycznia 2015

Rozowe koperty!

Bylo juz o przewalkach zakupowych w Needle&art (tu), a dzis bedzie o rozowych kopertach z ebaya.


We wrzesniu zrobilam male zakupy na ebayu, tzn. kupilam jeden zestaw Mill Hill, na ktory od lat patrzylam i nie umialam sie zdecydowac.


DSC03693


Wiem, kardynalek Was nie dziwi:P Kto ze mna jest od dawna pewnie pamieta grudniowy wpis z 2012 roku, ten ze sniezynkami ze smietnika i kardynalkami na drzewach (tu). No i powiedzcie czy moje zdjecia nie przypominaja Wam tego zestawu?


DSC07035


DSC07037


Clipboard01


I wszystko byloby cacy, gdyby nie pewne roztrzepanie sprzedawcy:P


To byla sobota i akurat listonosz zastal mnie w domu. Przyniosl wielka rozowa koperte, adres moj, ale imienia ani nazwiska brak, do potwierdzenia dostarczenia potrzebowal mojego podpisu. Podpisalam, bo spodziewalam sie tego jednego zestawu. Cos mi nie gralo, ale zglupialam i przyjelam.


Po otwarciu okazalo sie, ze dostalam chyba z 10 zestawow. Ani jeden moj, a na wydruku z ebaya widnialo inne nazwisko i inny adres. Suma zakupow sporo przekraczala 100$.


DSC02816


Nie rozpakowywalam niczego, bo jak widac sprzedawca lubi sie bawic w pakowanie:P


DSC02819


Na ebayu sprawdzilam, ze moja przesylka jest juz dostarczona, wiec ruszylam do skrzynki a tam mniejsza rozowa koperta na mnie czekala. Wlasnie z moim zestawem, ale ze sprzedawcy nie chcialo sie napisac, zeby listonosz uwazal i nie zginal koperty to zestawowy perforowany papier byl nieco zmasakrowany:(


Ktos nieuczciwy moglby skorzystac z okazji, ale mnie inaczej rodzice wychowali, wiec zaraz napisalam do sprzedawcy co sie stalo. Ustalilismy, ze moj zestaw przesle mi jeszcze raz, ale juz lepiej zapakowany, a w kopercie bedzie tez nalepka z poczty, z adresem zwrotnym i juz oplacona oplata pocztowa.


Paczka przyszla szybko, wiec juz moglam sie cieszyc nowym zestawem:)


Sliczny jest! Blekitny perforowany papier, ceramiczny guziczek i koraliki Mill Hill. Ramki nie ma, ale nie bede jej kupowac, bo oryginalne kosztuja przynajmniej tyle co sam zestaw. Jakas sobie kupie w Polsce.


DSC03690


DSC03695


Jako wynagrodzenie stresow/szkod, dostalam plastikowa kosmetyczne:P Jak widac zdziebko zmasakrowany zestaw moglam sobie zostawic.


DSC03688


Ale najlepsze sa normalne gratisy tegoz sprzedawcy. Do kazdej przesylki dolaczony byl lizak:P


DSC03809


Aaaaa, musicie koniecznie zobaczyc te koperty! Masakra! Jak wrzucilam do koszyka rowerowego ta zwrotna mega pake i jechalam do skrzynki pocztowej to sie wszyscy za mna ogladali:P Oj, ktos lubi roz!!!!!!!


DSC03686


Szkoda, ze niektorzy tak sie bawia kopertami, lizakami, etc a nie skupia sie, zeby dobrze zaadresowac i zapakowac zestawow. A przeciez traktuja ebay jako zrodlo zarobkow:(


 


W folderze z tymi zdjeciami mam tez zdjecia paczki ze wstazkami, ktora w grudniu dorwalam w Joann. W 2013 byly nowoscia przed swietami. Przez rok nikt ich nie kupil, wiec w grudniu 2014 przecenili je. Oryginalnie chyba z 15 dolcow kosztowaly. A na przecenie, na tylach sklepu zawiesili je za 3.97$!!!!! No i jak moglam ich nie przygarnac? Szkoda, ze na taka promocje jeden jedyny raz sie zalapalam. Choc pewnie wiele z Was mysli, ze co wchodze do sklepu to cos takiego sie na mnie "rzuca":P Oj, a prawda jest taka, ze raz na wiele odwiedzin cos takiego sie trafia.


DSC03801


DSC03802


DSC03805


DSC03807


Aaaaa, jeszcze wzielam wstazki na znizke z mojej karty studenckiej:P Mam 10% na wszystko, nawet na clearance!


DSC05191


No to teraz wiecie, jakie mialam przygody zakupowe:P Czasem sa mile, czasem mniej mile. Ostatnio tez kupilam 2 zestawy do xxx, ale sprzedawca nawet ich nie wyslal ani na zadne maile nie odpowiedzial. Na szczescie ebay po miesiacu zwrocil mi kase za wszystko. Uffff!


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze, sugestie i pomoc. Chodzilo mi o szablon do bobinki. Z komentarzy wywnioskowalam, ze nie wyjasnilam tego dokladnie. W glowie juz od dawna mam wizje jak je dokladnie wykoncze, ale nie umiem tak ladnie projektowac wlasnorecznie bobinek:( Cos juz wybralam i dopasowalam wczoraj do dziewczynek, wiec mysle ze niedlugo wezme sie za klejenie. DZIEKI! Na nastepny raz nie bede tak dlugo czekac, od razu bede Was prosic o pomoc:)


 


renataa25, mpgoga1983 - Tak, bobinki z DMC tez sa cienkie, dodaja je gratisowo do pudelek na bobinki, co ja w nich przechowuje guziki. Te moje abfale dostaje Dana, ale jej odpowiadaja, wiec obie mamy zysk:P Plastikowe sa sztywniejsze, ale nie wszyscy je lubia. Dana nie chce tych moich plastikowych, wiec nie mam co z nimi robic. Mnie we wszelkich bobinkach odstarasza to ze muliny sa tak mocno poskrecane. A poskrecana mulina to placzaca sie mulina. Na szpatulkach jest ona jak w motku, tylko sztywniejsza. Takze ja bardzo polecam szpatulki i segregatory! Tu moje pokazywalam.


pakma - Jakbym nie wiedziala po co to bym nie haftowala:P Samo haftowanie dla haftowania, czy do szuflady lub pudelka mnie nie bawi. Zawsze musze miec najpierw pomysl na wykorzystanie zanim postawie pierwszy x. Dlatego czesto wymarzone wzory czekaja kilka lat, ale przynajmniej jak juz cos wyxxx to zwykle jestem zadowolona:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/01/17 08:45:18
    No co za pieknosc! Fantastyczny ten obrazek i faktycznie identyczny z Twoim zdjeciem.
    Jest cudny w swojej oryginalnosci! Opowiesc przesylkowa mrozaca krew w zylach hihi , bardzo roztrzepany ten sprzedawca skoro az 2 przesylki na ten sam adres przeslal.Najwazniejsze ,ze Ty sie super zachowalas no i przez to jego roztrzepanie troche zyskalas :-D dwa zestawy ,boska kosmetyczka:-P i slodkosci,nic tylko zasiadac do pracy:-)
    Bardzo mi sie ten woods:-D podoba i chcialabym juz widziec efekt koncowy:-)No i chyba trzeba sie przekonac do rozu bo jak widac szczesliwy jest:-P
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/01/17 11:54:10
    Zestaw prześliczny , choć z przebojami...mama


    iwonan_1
    2015/01/17 13:42:21
    Ten zestaw z kardynałkiem jest przecudowny i rzeczywiście praktycznie odzwierciedla Twoje zdjęcie ! Ja też oddałabym to co przez pomyłkę trafiło pod mój adres, sumienie nie dało bi spać spokojnie gdybym postąpiła inaczej. Ale brawo dla Ciebie, bo w dzisiejszych czasach to nie tak częsta postawa.
    Wstążeczki kupione po tak okazyjnej cenie, to naprawdę super zakup. U nas w TKMAXX-sie od dawna wiszą zestawy ładnych amerykańskich wstążeczek, w cenie 54 zł, - to drogo ! Widzę, że wiszą już od miesięcy i opakowania już przykurzone, ale sklep ani myśli towaru przecenić, chyba zostaną z tymi wstążeczkami na wieczność... :(


    ann_margaret
    2015/01/17 14:48:20
    Dobrze zrobiłaś, ale to na pewno wiesz:)
    Zestaw cudny! Na początku myślałam, że ten kardynałek jest też do wyszycia, a to chyba najładniejszy guziczek, jaki widziałam:)))


    cornelka2
    2015/01/17 17:48:45
    Zestaw cudnisty jest bardzo mi się podoba !!!!!pozdrowienia


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/01/17 18:20:27
    Te różowe koperty ewidentnie nie były dla Ciebie:) Już sam kolor dawał do myślenia. Też bym odesłała zestawy.
    Zestaw z kardynałkiem jest śliczny. Wstążki też fajne!


    Gość: anna-kalinska, 93.105.179.*
    2015/01/17 19:50:22
    Zdjęcie idealnie współgra z zestawem do haftu :)) Ciekawa historia i bardzo udane zakupy.


    raeszka
    2015/01/18 17:43:27
    To miałaś przygodę z różowymi kopertami ...
    Ja też nie mogłabym sobie zostawić tej omyłkowej paczki, sumienie by mnie chyba zeżarło :(.

    Dobrze, że wszystko się fajnie skończyło.

    Pomysł z lizakami i kopertami fajny ale tak jak piszesz w głównej mierze kupującym zależy na czym innym.

    Hafcik super, a takiego ptaszka na żywo jeszcze nie widziałam :).

    Ale Ci się udało z tymi wstążkami :).

    OdpowiedzUsuń