sobota, 3 stycznia 2015

Nie tylko w Halloween...

...czarownice lataja na miotlach. Moje domowe robia to codziennie:D


W listopadzie w jeden wieczor wyhaftowalam nowa przodkinie. Wzor z zeszlorocznego halloweenowego wydania Just Cross Stitch. Oryginal haftowany na brazowym perforowanym papierze, a pozniej naklejony na zolty kartonik. Jak dla mnie to typowy przyklad myslenia pod gorke:P Dlatego od razu wyhaftowalam hekse na zoltej kanwie! I jak widac oprawilam w tamborek, uprzednio pomalowany czarna farba do tarasow:P Cos sie ostatnio od tej farby uzaleznilam:P


DSC05037


Jak widac przerobilam zdziebko wzor. Jakis taki kikut jej zwisal, a nie noga:( No i spodnica byla nie tego:( A teraz ma ladna olowkowa spodnice i gustownie po damsku siedzi na miotle:) W oryginale miotla jakos bardziej przypominala mi grabie, wiec ja rowniez przerobilam. Teraz jest ala wiatr we wlosach:P


Aaa, kanwa 14ct firmy Charles Craft, zolta, kupiona juz lata temu na ebayu. Haftowalam trzema nitkami czarnej muliny DMC. Oprawilam w drewniany tamborek 4 calowy, czyli na nasze 10cm.


No to sesja na krzaku przed moim apartamentowcem:P W swietle dnia kanwa nie wyglada na zolta:(


DSC05021


DSC05025


DSC05022


Od tylu juz bardziej widac, ze zolta:P


DSC05027


A tak sobie obie heksy wisza na mojej scianie. Pomaranczowa dalej mi sie bardziej podoba, ale ta nowa tez niczego sobie:) I tak rosnie moja wymarzona heksowa sciana!!!!!!


DSC05043


To tyle na dzis! Kobyla oprawiona, juz wisi na scianie. Zostaly mi tylko cztery zeszloroczne hafciki do wykonczenia, ale jakos nie chce mi sie dzis kleic, wiec niech se jeszcze zdziebko poleza:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


taminacodzien - Bo blog pisze jak mam czas i checi, a nie jak czytelnicy je maja:P Pamietam kino na greckich promach, filmy amerykanskie z duzymi napisami po grecku:P Tak sloniastych napisow jeszcze nigdy nie widzialam:P Troche mnie rozpraszaly:P Ale kino zawsze bylo pelne luda i tak sie zastanawialam czy wszyscy znaja angielski, bo narodowosci z calej Europy:P


iwonan_1 - Niestety niektore marzenia sie nie spelnia:( Moje najwieksze tez nie, ale i tak o nim marze.


 zyrafowo - Ufff :)

1 komentarz:

  1. Gość: Handmade by kropka, 41.69.225.*
    2015/01/03 08:20:25
    Cudna heksa :) Twoje poprawki są świetne, rzeczywiście bez nich wzór był jakby trochę "niedorobiony" ;P


    damar5
    2015/01/03 09:10:13
    Heksy jak heksy zawsze beda fajne bo je tez lubie ale tymi kolorami kanw powalasz:-D
    Kolejna obledna teraz juz nie wiem ktora pomarancz czy zolc chyba do obu bede wzdychac.:-D Wzorek jednak z zoltej bardziej mi wpadl w oko ,swietnie wyglada w tym tamborku.Zawsze musisz czyms kusic:-P
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/01/03 10:42:40
    Ale swietne heksy...Lubimy je , no nie ? Pa - mama


    mpgoga1983
    2015/01/03 14:42:41
    Czarująca czarownica ;) w tej kiecuni szczególnie! I fajnie wyglądają na ścianie obydwie te damy. Pozdrawiam!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/01/03 14:53:09
    Fajnie się razem prezentują!


    ella1101
    2015/01/03 14:53:32
    Heksy fantastyczne.


    Gość: kasiaparkview, *.range86-135.btcentralplus.com
    2015/01/03 15:00:53
    Ładniutka ściana będzie ;), oby tak dalej.


    iwonan_1
    2015/01/03 16:32:46
    Odlotowa czarownica i super ją podrasowałaś :)


    ann_margaret
    2015/01/03 19:25:10
    O, super ją przerobiłaś! Bardzo fajna jest ta żółta kanwa, ładnie się heksa na niej prezentuje:)))


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/01/03 22:15:56
    Heksa super, Twoja wygląda delikatniej niż wzór... super!


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2015/01/04 09:01:32
    Śliczne obydwie :))
    Na pomarańczowej kanwie heksa wygląda jakby siedziała na dyni, tym bardziej że oprawa w tamborku.


    cornelka2
    2015/01/04 18:28:45
    Ale fajna jest w tamborku ślicznie się prezentuje pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2015/01/04 21:05:30
    bardzo fajna przeróbka heksy ;-) podoba mi sie niezmiernie! czekam na kolejne mieszkanki i mieszkancow Twojej wiedzmowej sciany ;-)

    OdpowiedzUsuń