piątek, 2 stycznia 2015

Odswietnie :)

Witam w nowym roku! Dzis bedzie krotko i zwiezle:P W swieta i po swietach pocykalam troche zdjec mojej okolicy i dzis chcialam Wam pokazac kilka ciekawszych z nich. Wiem, ze w tv pokazuja zawsze amerykanskie domy jako cale oswietlone swiatelkami i ogolnie mocno przesadzonymi ozdobami. Nie wiem jak to wyglada gdzie indziej, ale u mnie jest dosyc skromnie i mnie sie to podoba. Wience i czerwone kokardy kroluja:)


Oczywiscie nie fotografowalam wszystkim domow, ale tylko kilka ktore najbardziej mi sie podobaly. Trzeba przyznac, ze niektore z nich wygladaja jak z bajki:)


DSC04889


Kwiaciarnia caly rok jest jakos ozdobiona, ale ta swiateczna oprawa wyszla slodko!


DSC04891


DSC04892


Clipboard01


DSC04895


DSC04896


I inna kwiaciarnia.


DSC04903


DSC04906


DSC04908


DSC04910


"Male" bombeczki:D


DSC04912


A na kampusie, niedaleko czerwonego krzaczka ze swiatecznej sesji zdjeciowej wypatrzylam taka wesola gromadke!


DSC04727


Same swiateczne misie!!!!!!!


DSC04728


DSC04731


Szkoda, ze 26 grudnia juz po nich sladu nie bylo. Nie podoba mi sie, ze w Stanach juz tego dnia mozna znalezc choinki na smietnikach:(


 


Widzialam dzis i wczoraj na wielu blogach podsumowania zeszloroczne, plany na nowy rok i ogolne postanowienia noworoczne. Poniewaz mam jeszcze kilka prac do pokazania, wiec podsumowanie bedzie za jakis czas. Planow xxx nie robie nigdy, bo sie z nimi zle czuje, demotywuja mnie:( Natomiast co do postanowien noworocznych to bardzo akuratny jest dzisiejszy komiks:)


Nic dodac, nic ujac. Albo plany albo obrona. Smutne, ale prawdziwe.


phd010314s


To tyle na dzis, mykam wykanczac kobyle! Wczoraj bawilam sie flizelina (koszmar jakis:( i wykonczylam trzy male A...:) Violka, udalo sie!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


april79 - Marta, czyli nie wiesz kiedy chodzic do kina:P Na takie filmy jak Hobbit to sie chodzi w kilka tygodni po premierze, albo np. przed poludniem, jak wlasnie jest max 10 osob na sali:) Tez nie lubie tlumow, dlatego ich unikam w kinie. Jedynie w czasie maratonow nie da sie ich uniknac. No i za czasow liceum i podstawowki jak nas zaganiali na lektury to tez sie meczylam:( Ale od kilkunastu lat chodze do kina w takich godzinach i terminach, ze nikt mi nie przeszkadza:) Najbardziej kocham moje kino, tzn. Kosmos niedaleko naszego mieszkania w Katowicach. Tam czasem mamy prywatny seans na 2 osoby:) Na ktorejs czesci LOTRa bylismy 1 stycznia chyba o 11 i wlasnie niewiele osob bylo:) A skojarzenia guzikowe masz bardzo dziwne:P


arabeska - Jeszcze nie wiem, ale mysle, ze w ciagu najblizszych miesiecy bede juz wiedziec.


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/01/02 08:06:37
    Niektore domy swoim ksztaltem kosciolki przypominaja :-)
    Faktycznie skromnie ,az zdziwiona jestem:-D
    Ale zielone wience i czerwone kokardy bardzo lubie w ten swiateczny czas ale i tak miski przebily wszystko!Slodkie i jak ich duzo:-)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/01/02 08:41:57
    Oj, sliczne - takie " male" cacuszka...Jak domki z bajki...Pa - mama


    atojaxxl
    2015/01/02 10:08:34
    Spełnienia wszelkich planów i przynajmniej części marzeń :) A zdjęcia bardzo ciekawe, dekoracje skromne ale takie właśnie lubię. Bardzo bym chętnie widziała te "malutkie bombeczki" u siebie.


    taminacodzien
    2015/01/02 11:52:01
    Hej, hej :) nie było mnie trochę ( przerwa Świąteczna ) a Ty tak szalejesz z postami. Zdjęcia zestawów .... a prosiłam żebyś wcześniej ostrzegała. Hafciki Twoje jak zwykle śliczne a te małe skarpety DMC , bardzo mi się podobają :) kurcze, że też zawsze wiesz gdzie takie cosik wypatrzyć ja to jakaś nie ogarnięta jestem w tej kwestii. Do kina chodzę sporadycznie ( generalnie ciężko jak się języka nie zna :P ) ale byłam kilka razy i wybieram się z synem na 3 część Hobbita. Natomiast fajne te dekoracje domów, u Nas nie widać w ogóle, że Święta były, jakoś tak smutno i szaro. Pozdrawiam w Nowym Roku :)


    bluebrunete
    2015/01/02 15:26:54
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)


    iwonan_1
    2015/01/02 15:34:44
    Fajne te świąteczne ozdoby, które pokazałaś ładniejsze niż te setki światełek. Ach... mieć dom z oknem wykuszowym, moje marzenie, co się nigdy nie spełni :(


    arabeska291
    2015/01/02 19:18:32
    w sumie fajne domy,kojarzą mi się jakoś z amerykańskimi komediami


    zyrafowo
    2015/01/02 20:02:38
    Piegucho, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niech spełniają się marzenia i uda zrealizować wszystkie plany...
    Bardzo dziękuję za kartkę, doszła i była wielką niespodzianką. Dlaczego o tym nie powiadomiłam od razu - napiszę do Ciebie prywatnie :-)


    ann_margaret
    2015/01/03 19:27:36
    Ten domek na zdjęciu przed bombeczkami (taki zameczek) jest cudny! Mogłabym w takim zamieszkać:))

    OdpowiedzUsuń