środa, 31 grudnia 2014

Free przez duze V!

Sierpniowe lupy zebrane na imprezach z okazji poczatku roku akademickiego okazaly sie w tym roku bardzo moje! Zalapalam sie na 2 bilety do kina i kubelek na darmowy popcorn. Bilety wazne byly do konca pazdziernika, wiec Halloween w tym roku mialam filmowe:) A dlaczego czekalam do samego konca? Te pieronskie choroby w tym semestrze nie dawaly mi spokoju az do pazdziernika:(


A oto i moje lupy!


DSC04074


Ta sama firma, a bilety wazne w roznych kinach. W zadnym jeszcze nie bylam, bo do jednego prowadza ode mnie 3 busy, a drugie po remoncie i przejeciu przez obecna firme zrobilo sie najdrozsze w okolicy.


DSC04076


FREE :D


DSC04078


A tu moj kubelek:P Ogolnie to jakos nie rozumiem dlaczego popcorn jest uwazany za potrawe kinowa? Mnie sie bardziej kojarzy z babcia Krysia, ktora czasem robila go w garnku, bez okazji, bo filmu pozniej zadnego nie ogladalismy. Z tata tez mi sie kojarzy, bo Ociec niecierpi nawet samego zapachu:P Ale jak mi cos daja za darmo to se zjem:P Na poczatku, najlepiej zanim film sie zacznie, zeby sie pozniej nie rozpraszac. Ogolnie to jedzenie kinowe z czym innymi mi sie kojarzy. Kazde wyjscie z mama do kina to byla czekolada lub michalki:) Z Mackiem to lody kupione w jakims spozywczaku w drodze do domu:) Lub prawdziwy piknik w czasie maratonow - bulki popijane herbatka czy kawa z termosu:) Mniam! A Wy co wcinacie w kinie?


DSC04142


Kubelek wazny do 1 kwietnia, a napelnic go mozna dwa razy w czasie jednej wizyty.


DSC04145


I tak 30 pazdziernika pojechalam do kina obok mojego centrum handlowego. To to po remoncie.


DSC04080


A wybralam sie na "The best of me", czyli kolejne romansidlo na podstawie ksiazki Nicholasa Sparksa. To ten od "Pamietnika", jesli ktos nie kojarzy.


175274


Film taki jak sie spodziewalam, czyli latwy w odbiorze, choc na koniec jak zwykle ciezko powstrzymac lzy. Matkasowi by sie spodobal. Pewnie w Polsce poszlybysmy na niego razem. Jak ktos lubi filmy na podstawie wspomnianego autora to na pewno mu sie spodoba:)


A moje halloween w tym roku spedzilam w drodze do i z, oraz w innym kinie. Ostatni dzien, wiec pomimo koszmarnej pogody pojechalam na drugi koniec miasta obok, 3 busami w jedna strone i dotarlam na miejsce! 31 pazdziernika mielismy w tym roku pierwszy atak zimy, choc pogoda od rana byla "ciekawa". Rano lalo jak jechalam na wydzial. Jak ruszylam do kina deszcz padal razem ze sniegiem, a jak dotarlam na miejsce to juz tylko snieg padal. Zimno nie bylo az tak przynajmniej na samym poczatku, bo bylo kolo jednego stopnia mrozu, dopiero w drodze powrotnej na kampus a pozniej do domu zrobilo sie jeszcze zimniej, ale ten bialy badziew juz i tak psul wszystkim humor. Bo jak to mozna biegac po cukierki czy na imprezy w platkach sniegu?


DSC04097


Co tym razem wybralam? Nowa wersje Draculi!!!!!!! Oj, filmow o Draculi widzialam juz sporo i zawsze jestem ciekawa kolejnej:) No i Luke Evans w roli glownej! Bardziej znany ostatnio jako Bard z Hobbita.


dracula-untold-poster-570x902


Film nie jest wysokich lotow, ale milo sie oglada:) Spelnil moje oczekiwania w 100%! A efekty specjalne byly bardzo dobre, jak to w hollywoodzkich filmach:P Zwlaszcza jak sie zamienial w nietoperze czy jak ich cala gromada kierowal za pomoca lapki! Oj, ciarki na plecach. No i zakonczenie ciekawe, moze bedzie kontynuacja?


A na kolejnym filmie bylam dzis. Jako fanka Tolkiena i LOTRa, musialam isc na ostatnia czesc Hobbita. Premiera byla w polowie grudnia, nawet maratony z trzema czesciami grali w dwoch kinach w okolicy i zastanawialam sie czy nie isc. Ale widzicie, jak maraton filmowy to musi byc Maciek na fotelu obok, momentami pochrapujacy:D Sama nie ide i juz!


Takze dopiero dzis sie wybralam, z moim kubelkiem:P No i karta autobusowa jutro mi sie konczy, wiec moglam dupke podwiezc a Czerwonce dac odetchnac nieco na przystanku. Choc do tego przystanku to i tak musielismy z 20 minut pedalowac:P Mrozik i do nas dotarl, wiec dzis mimo, ze termometry wskazywaly tylko -6C, z wiatrem odczuwalne bylo -12C.


A jak sam film? "Bitwa Pieciu Armi" zgodnie z tytulem, niestety, to prawie ciagla bitwa. Najpierw smok, a pozniej tytulowa bitwa. Jednak podobaly mi sie bardziej poprzednie czesci jak nieco wiecej sie dzialo. Niestety, ale trzech "moich" bohaterow poleglo:( Smutno sie zrobilo:( No i nie czarujmy sie, ale juz 6 raz jestesmy w Srodziemiu i juz nie wszystko tak zachwyca jak na poczatku. Podobac mi sie podobalo, ale to juz nie to co pierwsza czy druga czesc LOTRa. Ale... jesli bedzie jakis maraton w Katowicach jak bede juz w domu to nie daruje Mackowi i pojdziemy razem:)


the-hobbit-the-battle-of-the-five-armies-poster1


Aaaa! Zastanawiacie sie gdzie to wielkie V? Ano zauwazylam je niedawno na biletach! Tych darmowych:P Jak byk jest tam, ze to jest bilet VIPowski! Ten z dzisiaj to taki zwykly, czyli house, a w pazdzierniku bylam VIPem i nawet nic o tym nie wiedzialam:P


DSC05002


A bilety zbieram! Te kinowe od zawsze, wiec dolacza do mojej katowickiej kolekcji:) Ktos tez tak ma i je zbiera?


 


Jutro sylwester, a ma byc jeszcze zimniej, odczuwalnie moze byc nawet -18C. Dobrze, ze sniegu nie ma. Jak juz sie tak rozkrecilam z tymi moimi gratisami, to jutro sobie kupie pizze albo przynajmniej czesc za moja karte podarunkowa z 5$ na niej:) Czerwonce przyda sie maly spacer:) Mroz czy nie, ale w domu nie bedziemy kiblowac caly dzien!


Jeszcze tu jutro wpadne z pewnymi hafcikami, ale jakby co to bawcie sie dobrze! W domu czy na imprezie, czy gdzie indziej, niech ten wieczor i noc Wam minie tak jak sobie wymarzylyscie!


  


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


drugi.maurycjusz - Dlatego u mnie na osiedlu wszyscy "biegaja" z butelkami po wode z darmowych filtrow:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/31 11:56:56
    No to filmy zaliczone...Teraz czas na n.....e Pa - mama


    arabeska291
    2014/12/31 12:52:27
    Dracule chciałam oglądnąć mimo,że film,wiadomo co i jak się stanie ...


    damar5
    2014/12/31 13:05:45
    Na darmowe tez bym poszla no moze na tego Hobbita niekoniecznie:-D
    Nie lubie mlaskaczy kinowych ale ze wzgledu na Mlodego bez slodkiego popcornu i coli sie nie obchodzi a zestaw drozszy od jednego biletu,zgroza.
    Podziwiam Twoja zaradnosc w tym wielkim swiecie :-)
    Poz.Dana
    Brokat zakupiony:-D


    Gość: Katarzyna G, 78.16.87.*
    2014/12/31 17:55:29
    Oj jak ja dawno w kinie nie byłam. Ale u mnie to by była ponad godzinna jazda w jedną stronę, bo na tej mojej wsi kina nie uraczysz.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2014/12/31 18:33:42
    Szczęśliwego Nowego Roku 2015


    Gość: april79, 78.8.118.*
    2014/12/31 19:59:37
    O ja własnie wczoraj byłam z małżem na Hobbicie, jako fanka takich filmów wyszłam zadowolona ale nie zachwycona własnie przez kinowych wszystkożerców, to przez nich chodzę do kina rzadko i tylko 3D jest w stanie mnie przyciągnąć. Nie cierpię jak się je w kinie,a już szeleszczenie torebkami chipsów i reklamówkami z zapasami to szczyt. No może darmowe bilety trochę by mi to osłodziły i chodziłabym częściej;)Życzę wszystkiego naj naj naj ( sama zdecyduj co to ma być to "naj":) w Nowym Roku.


    ela-haft
    2015/01/02 17:27:14
    Jejku! Jak dobrze że zajrzałam na Twój blog. Uwielbiam filmy na podstawie książek Sparksa. Dziękuję ze mogłam się dowiedzieć ze wyszedł kolejny :)

    OdpowiedzUsuń