poniedziałek, 29 grudnia 2014

"Prezenta" od DMC i Charles Craft!

Prezenta, bo Osobisty Ociec tak lubi mowic:D


W Stanach DMC juz kilka lat temu spiknelo sie z amerykanska firma Charles Craft i jak kiedys byly dwie strony www z ich produktami, tak teraz jest juz tylko jedna.


Pamietam jak w czasie mojego pierwszego Czarnego Weekendu kupowalam male skarpetki do xxx w Joann, wlasnie z metka Charles Craft. Od tego czasu, czyli od 2008 roku juz ich nigdy wiecej w sklepach nie widzialam. Kupilam je pozniej kilka razy na jakiejs aukcji na ebayu, czy na clearance na stronie Charles Craft, ale to juz tez lata temu bylo.


Na kilka dni przed Swietem Dziekczynienia dostalam maila od DMC, ze nowe starpety sie pojawily w ich sklepie, duze i male. Caly sklep dla zainteresowanych tu. Przez tamten weekend sporo bylo rzeczy w promocyjnych cenach a przesylka byla gratis, bez minimalnej zawartosci koszyka. Kilka dni o nich myslalam i w czwartek po obiedzie zamowilam sobie 4 nowe male skarpetki:) To te co pokazywalam, ze wisza na mojej scianie:)


DSC04640


W duzych skarpetach wybor materialow oczywiscie wiekszy, ale ja lubie male. Kupilam wszystkie 4, bo Sz.. jest 4!


DSC04959


DSC04961


Te dwie maja kanwe ze zlota nitka:)


DSC04963


DSC04965


Karton ze skarpetami przyszedl w niecale 2 tygodnie i jak go wyciagalam z mojej skrzynki pocztowej to nieco sie zdziwilam jego rozmiarem i waga. Ciezki byl! Wrzucilam go do koszyka rowerowego i pojechalam do domu. Po drodze zaczelam sie smiac, bo cos mi zaswitalo w glowce! Rok temu w grudniu, DMC zachecalo do zakupow w grudniu tez darmowa przesylka, ale i kubkami ceramicznymi, ktore mialy byc darmowe do zamowien powyzej 15$, a moze 25$? Nie pamietam juz. Rok temu byla u mnie "bida z nedza", liczylam kazdego dolara, wiec nie moglam zalapac sie na promocje i troche mi zal bylo, bo miala byc tylko do wyczerpania zapasow, wiec pogodzilam sie juz, ze nigdy takiego kubka nie bede miala. A tu taka ciezka paczka!


W domu otworzylam i co? KUBEK!!!!!!!!!!!!!! Ten z zeszlrocznej promocji!!!!!!!!!! W tym roku ani slowkiem o nim nie wspomnieli, tylko wpakowali do paczki:)


Sliczny granatowy :) A w czasie dni kraftu w Polsce, kiedy dziewczyny pokazywaly koszulki czy torby z logo DMC otrzymane za jakies spore zakupy to tez mi bylo smutno, ale kubek jest 100x razy lepszy niz koszulki i torby:P


DSC04953


A to jeszcze nie koniec niespodzianek! Pod kubkiem i skarpetkami znalazlam jeszcze dwa prezenciki! Zestawy do haftu! Do wyhaftowania na dodanej kanwie i mulinie jest glowny wzor, a ten mniejszy obrazek jest jako gratisowy wzor. Tez sie kiedys nad ich zakupem zastanawialam, ale jakos zal mi bylo kasy:P A teraz je mam gratis :D


DSC04956


DSC04955


I cala moja paka od DMC i Charles Craft:) Lubie takie zakupy!


DSC04952


Kubek bedzie idealny do mleka! Jeszcze go nie wyprobowalam, bo macam caly czas, a poza tym nie chce go zniszczyc tutejsza woda:( Strasznie twarda jest i na wszystkim mam bialy osad:( A jakie sztywne wlosy:( No nic, michiganskiego kamienia nie musze przywozic do Polski:P


Co do kawy i moich kubeczkow ze Starbucksa, to musze Wam wyjasnic, ze tacie udalo sie po wielu latach przekonac mnie do prawdziwej kawy! Od lat wierna bylam rozpuszczalnej, zalewanej pol na pol woda i mlekiem. Ale w czasie przygotowan do egzaminu wieczorowa pora potrzebowalam kopa i zaczelam pic kawe z wloskiej kafeterii. Kupilam taka mala lawendowa kafeterie na przecenie w Home Goods prawie 2 lata temu, bo moi rodzice od wieluuuuuuuuu lat pija tylko taka kawe, of kors z wiekszej kafeterii. I tak mnie tata caly czas przekonywal, ze to co ja pije to nie jest kawa. No i jeszcze tak sie sklada, ze w bankach zywnosci kawe mielona ostatnio kilka razy trafilam, a rozpuszczalna musialabym kupic:P Takze wieczorami wsypywalam poltora lyzeczki do kafeterii i takie cos od razu mnie kopalo i skutecznie budzilo:D Ponizej macie moja wloska kafeterie i kubeczki:) Ten ze Starbucksa chyba nieco za duzy na moja kawe:P


DSC04946


I powiem Wam, ze tak sie przekonalam do prawdziwej kawy, ze ostatnio zrobilam sobie moja rozpuszczalna, bo jeszcze mam na kilka kubkow i nie umialam tego wypic:( Strasznie sie meczylam. Nie wiem jakie Wy kawy pijecie, ze lubicie duze kubki, ale ja juz nie wracam do starych nawykow. Ociec, przekonales mnie!


 


To tyle na dzis! U mnie nadal wiosennie, przez dwa dni mielismy nawet +9C, sniegu nie ma, deszczu nie ma, slonce swieci, choc teraz nieco juz na minusie. Takze z Czerwonka dalej korzystamy:) Slyszalam natomiast, ze w Polsce i nie tylko pogoda sie popsula i bialy badziew zaatakowal. Przykro mi i zycze Wam, zeby jak najszybciej znikal!


 


Aaaa, powoli wykanczam ostatnie tegoroczne hafty, zostalo mi ich juz niewiele - jedna kobyla, cztery srednie i cztery male.




Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


atojaxxl - Polowanie na przecenach bardzo udane - galon mleka za 1.99$ i pol galona egg nog za 2.59$ :)


raeszka - Kampus w przerwie miedzysemestralno-siwatecznej jest wyludniony. W czasie ostatnich dni glownie wiewiorki spotykam. Takze nikt mnie nie widzial, jak 25 grudnia robilam sesje haftom. Tego dnia nie dosc, ze wszystko pozamykane to nawet busy nie kursuja, wiec nikt po chodnikach nie chodzil, leniwce tylko dupki wozily samochodami, wiec daleko ode mnie. Sesji w plenerze nie robie za czesto, ale nawet jak ktos mnie widzi to jakos sensacji nie wzbudzam. Zreszta szybka jestem i wiecej niz 15 minut nie marnuje na zdjecia, szkoda zycia:P

2 komentarze:

  1. damar5
    2014/12/29 22:16:36
    No to Ci prezenta zmajstrowali ,super. Oczywiscie najbardziej zazdraszczam ostrokrzewu:-D
    Skarpetki szalowe ,masz juz pomysl co na nich wyxxxx? Fajnie wygladaja te kardynalki na pierwszych zdjeciach ,wygodnie im w tych skarpetach:-D

    Dosc dlugo kawy wogole nie pilam bo mi nie smakowala,jakies 8 lat temu wypilam pierwsza platkowa z mlekiem i tak to sie zaczelo,kopa nie daje ale smakuje.
    U nas tez taka wstretna woda ,wszedzie te biale plamy wrrr ale chyba nie az tak ekstremalnie bo wlosy nie sa sztywne:-D
    Poz.Dana

    U mnie tez taka wstretna woda wszedzie te bialy pl


    drugi.maurycjusz
    2014/12/30 08:24:45
    Fajowskie skarpety, chyba sobie sprawie! prezenciki pierwsza klasa, szczegolnie ten zestawik z ostrokrzewem ;-) co do kawy- rozpuszczalna to jedna chemia, kiedys mi opowiadal pacjent, ktory pracuje w Nescafe, jak wyglada produkcja- to prawdziwej kawy w tym jest moze 5 procent! A jak zoladek niszczy! takze dobrze, ze sie przekonalas do tatusiowych pogladów ;-)u mnie tez taka twarda woda, sam osad i kamien, stad mam na stale zamontowany filtr, gdyz ilosci ludnosci z kamica nerkowa w naszym powiecie nie zlicze, a nie chce do nich dolaczyc ;-) Wszystkiego NAj w Nowym Roku!!!! ;-))))


    aeljot
    2014/12/30 08:27:45
    Taki prezent to jest coś. Fajnie czasem być tak pozytywnie zaskoczonym i mieć prawdziwą niespodziankę.


    iwonan_1
    2014/12/30 08:58:03
    Skarpetki fajne, inne prezenty też, ale kubek boski ! Zazdraszczam!!!
    Kawy nie piję wcale i wzbudzam tym sporą sensację, a ja po prostu się nie nauczyłam i już :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Handmade by kropka, 41.69.225.*
    2014/12/30 09:25:04
    Wow, super skarpety! A z prezentami, rzeczywiście się postarali ;) ja to piję mleko z kawą i do tego zbożową :P taki "kawosz" ze mnie. Zresztą kawa na mnie nie działa, kiedys potrzebowalam siedziec dlugo i sie uczyc, wiec zrobilam sobie mocną czarną kawę z fusami i.... Po 15 minutach juz sobie smacznie chrapalam :P więc póki co to pijam zbożówkę z mlekiem, ewentualnie cappucino ;P


    vr1974vr
    2014/12/30 10:33:14
    Udane zakupy :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/30 10:44:14
    Zakupy z gratisem zawsze ciesza , no nie ...Trzymaj się tam...Pa - mama


    renataa25
    2014/12/30 10:49:10
    Bardzo fajne zakupy i niespodzianki:)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/12/30 11:59:48
    Kubek wymiata! Może u nas też się kiedyś pokażą :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!


    cornelka2
    2014/12/30 14:44:40
    Skarpetki są super bardzo mi się podobają i napewno zrobisz ja jaszcze ładniejsze . czajniczek mam też podobny dostałam od dzieci bo kawusię lubię tylko teraz mniej mogę ją pić pozdrawiam


    mpgoga1983
    2014/12/30 21:15:14
    Kubeczek ładny ma kształt i kolor też ładny :) Moja kawa bez problemu by się do niego zmieściła - ja też zawsze piłam rozpuszczalną, ale od dobrych 2 lat popijam parzoną z mlekiem bo samej bym nie przełknęła bleee. Podobno kawa rozpuszczalna w ogóle nie nadaje się do spożycia :/
    Straśnie podobają mi się te skarpeciochy! Są bosssskie.
    Zestawy DMC tyż niczego sobie ;) Zakupy i prezenty rewelacyjne!
    Pozdrawiam (i gdybym nie miała już okazji: Szczęśliwego Nowego Roku!)


    ann_margaret
    2014/12/30 21:16:26
    Wow, to się nazywa konkretna paczka:)))
    Te małe skarpety przy tej większej wyglądają jak jakieś stadko:)
    Kubków nie widziałam na dniach kraftu, może w tym roku będą?


    Gość: Renka, *.skybroadband.com
    2014/12/30 21:30:31
    Witaj :)
    A widzisz jaka miła niespodzianka Cię spotkała z tym kubeczkiem. Skarpety są naprawdę fajne. Jeszcze takich nie spotkałam. Z tą kawusią, to ja raczej piję mleko z kawą, ale za to w koszmarnych ilościach w dużym ulubionym kubku :) Od czasu do czasu taką z ekspresu w filiżance, ale to jak mi się naprawdę zachce elegancji :)))
    Taką samą jak Ty makinetkę do kawy mam w domu. Kiedyś sobie z Włoch przytaszczyłam razem z filiżankami do espresso :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Ps.1 Już sobie wyobraziłam ten śnieg wciskający się pomiędzy palce i wysypujący się z japonek :)))
    Ps.2 Przeczytałam, że robisz doktorat z chemii i od razu mnie ciarki przeszły, bo chemia to było moje utrapienie w technikum, a i tak na studiach miałam jej strasznie dużo z racji obranego kierunku i nawet ją polubiłam, a moim marzeniem jest nauczyć się jej i zrozumieć naprawdę solidnie i kiedyś to zrobię dla samej siebie, bo to niesamowity przedmiot !!! :)))

    Pozdrawiam :)


    mika78dwa
    2014/12/31 08:55:51
    Lubie zaglądać na twojego bloga jest na co popatrzeć ,skarpetki i kubek super.
    pozdrawiam


    Gość: Nitka, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2014/12/31 18:13:12
    Skarpetki są fajne ale kubek jest mega ekstra! Zazdroszczę takiego naczynka dla kawusi ;D


    zakreconamysia
    2015/01/03 16:09:07
    te buto-skarpetki są na wypasie ;o)

    OdpowiedzUsuń