czwartek, 4 grudnia 2014

Coffee hour, a moze coffee break?

Dzis sroda, ale co piatek na kampusie biuro miedzynarodowych studentow i stypendystow organizuje dwugodzinne "coffee hour", z kawa, herbata, a czasem i jakims ciachem czy czyms bardziej konkretnym. W ten piatek bedzie specjalna swiateczna "edycja" ze swiatecznymi lakociami, dwa lata temu mieli pyszne pierniczki :D Takie coffee hour to okazje do pogadania ze starymi lub nowymi znajomymi i napicia sie czegos wspolnie. W pierwszych latach czesto chodzilam, obecnie juz nieco rzadziej, bo i przeniesli sie do akademika nieco dalej od mojego wydzialu. Ale mysle, ze to taka fajna "impreza":)


Dzis ogolnie potrzebuje przerwy, moze niekoniecznie przy kawie, ale jakos mi ten hafcik pasowal:) A hafcik powstal glownie w sobotnim banku zywnosci w kosciele katolickim. W polowie wrzesnia. Zaczelam w piatek wieczorem, zeby sie upewnic, ze bede mogla kontynuowac nastepnego dnia rano. Moj pierwszy needlepoint, choc moze po prostu polkrzyzyki na monokanwie? "Wsio ryba" :P Cos nowego, prostego i bardzo przyjemnego. Spokojnie sobie haftowalam, pomimo ze znajomi mi przeszkadzali i mnie namolnie zagadywali, ale tak to juz jest jak sie jest czestym klientem bankow zywnosci i nie jest sie mrukiem, znajomych przybywa w zastraszajacym tempie :D Hafcik konczylam, czyt. backstitchowalam tego samego dnia wieczorem, takze powstal w jakies 24h!


Zestaw kupilam juz bardzo dawno temu, na ebayu "ofkors":P


DSC04034


Polkrzyzyki robilam 6 nitkami muliny, backstitche glownie  1, ale tez i 3. Podoba mi sie efekt mieszania ilosci nitek na parze:) Jak widac zrezygnowalam z zielonych groch na filizance. Zupelnie mi nie pasowaly. A calosc na tym nic a nic nie stracila. Tu na dowod troche monokanwy:P Zeby nie bylo, ze haftowalam na mojej ulubionej zwyklej kanwie, a moze aidzie:P Ja tam dalej ich nie rozrozniam, wiec prosze nie bic:P


DSC03785


Z oprawa dopytalam sie Dany, ktora juz dawno podobny zestaw, ale ze sniezynka (tu), wyhaftowala. Drucik do ramki przytwierdzilam superglue, a sam hafcik tasma dwustronna. Tyl tez odgapilam od Dany i calosc podkleilam szarym filcem, choc moze powinnam byla zostawic i powiesic tylem na scianie? Przeciez tak modne jest ostatnio chwalenie sie tylami:P Mam nadzieje, ze fanki tylow sie na mnie nie obraza:)


DSC04043


Zdjec z powstawania nie ma:P O dziwo pomimo wzoru, haftowalam ze zdjecia. Jakos tak wyprobowalam obie opcje i zdjecie bylo bardziej czytelne:D


DSC04293


No to kilka zblizen i ujec  z roznych katow:P Sesje jak widac po materialach byly dwie:P W czarny piatek cykalam ta druga, bo chcialam w ramach relaksu zamiescic ten wpis, ale po 6h oceniania sprawozdan moich studentow z labu mialam tak wyprany mozg, ze sie do niczego nie nadawalam.


DSC04038


DSC04040


DSC04041


DSC04046


Jak widac hafcik z rameczka dosyc maly :) Taki jak lubie najbardziej!


DSC04037


Co do kawy, a wlasciwie kubkow to ostatnio Matkas wziela mnie pod wlos i cos kupilam:) Czasem jestem szybki Bill, a czasem mam straszna rule. Karte podarunkowa do Starbucksa wygralam w kwietniu 2013 roku:P Tak, ponad 1,5 roku temu! Ale nie chcialam jej wydac na glupia kawe tylko kupic cos fajnego. No i ciagle mi sie nic nie podobalo. Matkas mnie wreszcie wziela pod wlos i zajrzalam na ich strone www i wybralam sobie kubek. Nastepnego dnia pojechalam do kilku punktow Starbucksa w okolicy i sie okazalo, ze zle szukalam:P Szukalam standardowych kubkow, a moj wymarzony kubek to byla miniaturka:P A wlasciwie taki rozmiar do espresso:D Przypadkiem spojrzalam na najmniejsze pudelko na ppolce i sie tak zakochalam, ze kupilam az 3 miniaturki! Kasa z karty starczyla na jeden, a reszta juz poszla z Visy:P  Bylo jeszcze kilka innych "modeli", ale te mi sie najbardziej podobaly:) Pojemnosc 89 ml! Dla porownania pudelko zapalek:)


DSC04296


W domu mamy trzech kawoszy - Ociec, Matkas i ja, wiec nam akurat starczy, choc mam tez w Polsce podobny malutki kubek z Nescafe, wiec jakby co, to Maciek tez sie zalapie:) Kubki juz podzielone, bialy dla taty - kawosza tradycjonalisty, co lubi biale grube porcelanowe filizanki, czerwony dla Matkasa, bo mama lubi czerwien, a zielony z choinkami dla mnie, bo mam takie trzy choinki za oknem mojej obecnej sypialni, wiec ten kubasek bedzie mi przypominal moje Michigan:D


I widoki od tylu:P Hafty moga byc od tylu, to kubki tez! :)


DSC04298


A ze jeszcze ruly mi nieco zostalo, to macie dowod ze od sierpnia 2013 roku mam karte na darmowa kawe w Starbucksie:P Do wykorzystania w jednym z dwoch duzych punktow na kampusie. I moja karta podarunkowa, juz pusta:P No, czy ktoras z Was tez ma taka rule? Czy jestem wyjatkowa? Aaaa!!!!!!!!!!! Mam jeszcze karte podarunkowa do pizzerii! Dostalam ja w banku zywnosci w czerwcu 2013 roku:P


DSC04302


To jeszcze ostatni look na moj hafcik:) Od wrzesnia wisi na scianie i cieszy moje zmeczone oczka:D Dana, dziekuje za pomoc! :)


DSC04285


Mam jeszcze kilka takich zestawow, w tym "danowa" sniezynke, wiec pewnie za jakis czas sie za nie wezme:)


 


Czemu mnie nie bylo, nie bede tlumaczyc, ale znikam na jeszcze jakis czas, z tego samego powodu. Do sklikania "w grudniu popoludniu" albo kiedy mi tam "wyjdzie w praniu" ! :)


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i liczne gratulacje:) Widze, ze nawet podczas mojej nieobecnosci liczba odwiedzin spadla tylko o 1/3 :) Czyli moze ktos za mna teskni? Bardzo sie tez ciesze, ze nadal potraficie sie ze mna cieszyc moimi kolejnymi publikacjami:D Nagroda jeszcze nie doszla niestety, ale cierpliwie czekam! Pozdrawiam tez dzielnych rowrzystow, ktorzy w tym zimnym sezonie smigaja na swoich brykach pomimo durnych komentarzy od pieszych i kierowcow samochodow! Ostatnio sie sporo nasluchalam:( A najsmiesznejsze, ze takie osoby krzyczace, zebym uwazaja jadac po sniegu czy lodzie albo z parasolem w reku, same sie o malo nie przewracaly idac:P Rowerzysci, nie dajmy sie reszcie leniwcow! :D


H-Lucynka, Katarzyna G - Dziekuje za wyroznienia, ale chyba nie bede sie bawic. Ani nie jestem w nastroju ani jakos to, co sie dzieje na blogach nie zacheca do zabaw.


 


myszkowato - Przykro mi, ze takie cos Cie spotkalo. Szczeka mi opadla jak czytalam Twoj komentarz:(


kaj-mania - Gruboskorna nie jestem, wiec i mnie pewne slowa bola.


eliszka8 - Bardzo przykro mi bylo czytajac Twoje slowa i tyle na temat:( Co do publikacji, to jest odwrotnie, zaden haft nie powstal specjalnie, zeby go wyslac do gazetki. Hafty powstaja, bo lubie realizowac moje wlasne pomysly, a listy do gazet to juz skutek uboczny mojej slabosci do pisania.


damar5 - "Babciu", skup sie :P


ann_margaret - Kolorki mulin widze jak Ty, tylko na zdjeciach. Pomacam w naturze w lecie.


vr1974vr - A Ty kiedys nie dostalas "gwizdka" (pendrive'a) i kubka z Ariadny? Jak co to sie mozemy wymienic nagrodami :D


zyrafowo - To moze jakies kropelki? :P


Nitka - Pudelko z mulinami na bobinkach kosztuje chyba 5 czy 7 dolcow, a same pudelka chodza po 3 dolce, wiec chyba nie jest zle.


 

3 komentarze:

  1. ella1101
    2014/12/04 12:46:56
    Hafcik bardzo fajny, kubki sa tez fajowe ja bardziej lubie te troche wieksze. A rowerem mozna cala zime przejezdzic wiec sie nie daj, smieszne to ze ci co nie jezdza narzekaja jak tak mam z moja rodzinka, wszyzcy maja samachody a ja chodze i oni sie mecza moim chodzeniem.


    damar5
    2014/12/04 13:54:11
    Ajajaj jak ja lubie te metalowe rameczki ,sliczne sa.Filizanka ladna ,takiego zestawu nie widzialam. Groszki faktycznie nie byly konieczne bez nich jest bardziej elegancko.
    Tyly sa bardzo wazne;-)sciany oprocz uszu maja tez oczyska:-D
    Mini kubeczki sa sliczne a co do ruly to u nas podobnie w tamtym roku w grudniu dostalismy kupon do pizzerii i do dzis nie zrealizowalismy ,wszystko w swoim czasie:-D
    No i nie ma za co dziekowac :-*
    Poz.Dana


    vr1974vr
    2014/12/04 18:49:21
    Fajowy hafcik :)
    A Ty wiesz, że są pendrivy i pendriwy, kubki termiczne i kubki termiczne ;) Jedne są dobre i można używać. A inne się nie nadają ;)


    Gość: , *.internetia.net.pl
    2014/12/04 18:55:46
    Dzieks za kubeczek - wypróbujemy go we wspólnym gronie. Hafcik z filizanka jest" boski" i już...mama


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/12/04 19:44:47
    Hafcik super, ramka tysz, a w tej gazetce to wzor na te haftowane swetrzaki robilam w tamtym roku:) dziwne to mi cosik:)) ale sa wspanaiłe:)
    hafciki od tyłu, no ja czasem pokazuję, ale to tylko od czasu do czasu-nie zeby sie chwalic, ale dla tych co nie wiedza co tam sie znajduje, a sciany faktycznie maja i uszy... i oczy czasem tez maja.... a ja zamiast teraz slodziaka myszke hafcic dziergam komunijne hafciki:))) tak zeby było smieszniej:)
    pozdrowionka, zawsze zagladam, nawet jak Cie tu nie ma:)))
    działaj bo jak juz powracasz to masz dla nas same cukieraski:) ramka czaderska!!!!!
    A nie wyobrazam sobie, że miałabyś cos robic specjalnie, by się potem "chwalic" w gazetkach, to sie usmiałam:))))


    taminacodzien
    2014/12/04 19:57:44
    Fajny ten hafcik :) ale rameczka booska. Kubeczki słodkie, ale ja to jestem uzależniona od kawy i uwielbiam ogromniaste kubki. Co do jazdy na rowerze to ja też śmigam cały czas , tylko że u mnie wiatrzyska okropne i ostatnio mam wrażenie że pedałuję a stoję w miejscu ( ale to norma o tej porze roku, byle do wiosny ). A tak w ogóle to oczywiście odgadłaś prawidłowo mój tajemniczy hafcik, podeślij mi adres na maila to coś przyszykuję :)


    ela-haft
    2014/12/04 20:42:56
    Jejku! Oczywiście ze tęsknimy za Twoimi wpisami! A kubki bardzo ładne. Haft naprawdę maleńki ale wykonany precyzyjnie. Pozdrawiamy i czekamy na kolejne hafty :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/12/04 22:13:31
    Moja ulubiona tematyka - kawa:) Haft cudny, malutki i piękniutki:) Fajnie na ścianie wyglądałoby kilka takich koło siebie maleństw:) Pozdrawiam Iza


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/12/05 12:01:07
    Fajne maleństwo!
    Efekt mieszania grubości back stitchy w parze bardzo ciekawy.


    iwonan_1
    2014/12/05 14:29:51
    Sycące kolorki - cudny hafcik !


    ann_margaret
    2014/12/05 15:07:20
    Fajna filiżaneczka, ciekawie wyszły te mieszane backstitche. A sama ramka super, pierwszy raz taką widzę:)) Te wklęsłe grochy są świetne!
    Ale się obłowiłaś w starbucksie:)) Czerwony kubek najfajniejszy:))


    cornelka2
    2014/12/05 17:14:48
    Ale super ten hafcik rameczka cudnista i fajnie ,że kubeczki są podzielone podobają mi się pozdrowienia!!!!


    mpgoga1983
    2014/12/06 21:09:50
    Nie powiem, nie powiem... dziwiłam się, że cicho sza.. I wpisu żadnego nie ma..
    Hafcik świetny, a ta rameczka rewelacyjna - wygląda na ciężką - jest super!
    Kubeczki ładne, ten czerwony wpadł mi w oko, tylko, że ja potrzebowałabym większy rozmiar :)


    Gość: magdus208, *.oswiecim.vectranet.pl
    2014/12/08 10:17:38
    Świetna ta mini kawusia, aż bym się napiła z takiej filiżaneczki :) Kubeczki ze starbucksa też fajniutkie, prawie na rodzinną kawkę :) Ostatnio mało ciebie tutaj, mam nadzieję, że to tylko chwilowe, bo bardzo lubię cieszyć oczy twoimi maleństwami :)


    Gość: Luna, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/12/08 12:48:28
    jakoś tak trudno mi sobie Ciebie wyobrazić jako mruka..no ale niech Ci będzie :) jak patrzę na te zestawy haftów z tymi różnymi pierdułkami To Ci zazdoszczę dlaczego u nas tego nie ma ! ta ramka jest obłędna i pasowała by do takiego wzoru który gdzieś mam myszy ze serem he he a kubeczki też mi się podobają...jeszcze nigdy nie wyszywałam pod bankiem żywnośći he he ciekawe jaka by była reakcja, pozdrawiam.


    raeszka
    2014/12/10 22:36:19
    Ale mi się podobał ten post :). Cały przeczytałam z uśmiechem na twarzy :).

    I jaki wszystko u Ciebie malutkie :).
    Hafcik uroczy w tej ramce i też bardziej mi się podoba bez tych kropek choć lubię groszki :).
    A kubeczki takie na łyk. Ja wolę większe, bo dużo piję i tylko herbatę,bo kawy w ogóle :).


    arabeska291
    2014/12/11 09:06:46
    ramka w bąbelki bo kawa gazowana :P tak mi się skojarzyło.już myślałam,,że nic nie piszesz bo Twoje wpisy przestały mi się wyświetlać w przeglądarce,hmmm ,ciekawe dlaczego??? jestem do tyłu,będę musiała nadrabiać :/ bombowe zdjęcie z fasolką,też bym chciała i najważniejsze,że cały czas z ogromnym bananem na twarzy


    Gość: volvosia2, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/12/11 09:57:59
    Czytam Twojego bloga prawie od początku jego powstania. Teraz zapraszam do siebie. wyszywankijoasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń