czwartek, 25 grudnia 2014

Sto lat!

To juz 5 lat Pieguchowa! W wigilie 2009 roku zamiescilam tu pierwszy wpis i tak jestem z Wami do dzis. Podsumowujac, dzisiejszy wpis jest 839, licznik odwiedzin pokazuje 248379, a komentarzy zostawiliscie 9225. Dziekuje!


 


Miala byc dzis specjalna sesja z moimi swiatecznymi haftami, ale leje caly dzien:P Mnie akurat taka pogoda nie przeszkadza, bo wszystko lepsze niz bialy badziew, ale Czerwonka moze zardzewiec, a hafty sie zniszczyc, wiec sesje przekladam na jutro, kiedy juz nie ma padac, a dzis wyniki mojego wczorajszego szalonego ozdabiania domu:D Ponioslo mnie nieco z oknem:P


Wczoraj w nocy jak juz ubralam choinke i wynosilam smieci to juz troche padalo. Moje okno bylo jedynym swiatecznym w okolicy. Lampki do teraz sie nieco odklejaja i spadaja, ale kichac to:P Za ciezkie je kupilam, ale juz ich nie zmienie:P


DSC04624


Na kampusie wiele mieszkan teraz pustych, bo czesc osob powyjezdzalo na przerwe miedzysemestralna, inni sie wyprowadzili, a wiele osob po prostu nie obchodzi naszych swiat.


DSC04626


DSC04627


To zajrzyjmy do srodka, co? :D


Po tym jak Iwonce wyhaftowalam te male pendibule, musialam sobie zrobic tez! W koncu kocham jeans! A filcaki od Matkasa:)


DSC04637


O malych skarpetkach i co z nimi do mnie przyszlo poczta bedzie w osobnym wpisie.


DSC04640


Jak zwykle powiesilam sobie kilka kartek swiateczych. Z roku na rok "kupka" w szufladzie rosnie, wiec inne mam w sypialni na komodzie.


DSC04642


Moja pierwsza amerykanska skarpeta:) Po 6,5 latach wreszcie jakas mi sie w sklepie spodobala:P


DSC04664


I sciana nad moja hafciarska kanapa. Heksa, jak juz pisalam, jest caloroczna, wiec pasuje do wszystkiego:D


DSC04643


Reka w gore kto mial w tym roku swoj kalendarz adwentowy? Nie moglam sie oprzec miskom i musialam sobie kupic. W koncu z takim kalendarzem oczekiwanie na wigilie robi sie slodsze:D


DSC04668


I jeszcze moja choinka! Az 3 takie skombinowalam i rozstawilam w domu, ale ta stoi na tradycyjnym choinkowym miejscu, zaraz za Czerwonka:) Ach, jak cudnie pachna! A oberwane galezie znalazlam na kampusie, nawet nie musialam ich lamac, bo tyle u nas "choinek" w okolicy a jak duje to galezie urywa:( Iwona, dzieki za ozdobki! Pasuja idealnie!


DSC04646


I jeszcze moje okno w swietle dnia:)


DSC04648


DSC04650


Metalowe ozdobki kupilam wczoraj na clearance w Michaelsie, 50 centow za sztuke! Przypominaja mi babcie Krysie. Babcia kochala czerwona krateczke i caly domek letniskowy miala w takie krateczki, a zaslony w kuchni w domu tez takie miala:)


DSC04651


Puszka i kubek tez z przeceny. Kubek kupilam ze wzgledu na ubranko:) Sama nie umiem na drutach, a obie moje babcie juz nie zyja, wiec tylko kupne mi zostaly. Ale bylam cierpliwa i doczekalam przeceny z 13$ na 3$ :D W Joann cierpliwosc prawie zawsze poplaca!


DSC04654


DSC04656


DSC04657


DSC04659


DSC04660


Tak jest u mnie, a Matkas tradycyjnie juz ubrala nasza malutka katowicka choinke i przeslala mi rano zdjecia. Matkas tez kocha jeans:) Taki obrus kiedys zdziwil ksiedza w czasie koledy:P A te badziewia na scianie to moje sa:D


wigilia 002


To jeszcze zblizenie na ozdobki. Tym razem nie tylko moje, ale i od Pani Neli i Dany! Dziekujemy:)


Clipboard01


Wszystkimi prezentami nie bede sie chwalic, ale zeby mama mogla sobie jeszcze raz poogladac to wstawie co ode mnie dostala.


Na mikolaja podarowalam mamie czerwony zegarek z laseczkami. Matkas kocha kolor czerwony i laseczki tez! Sobie kupilam ten sniezynkowy. Koloru bialego nie znosze, wiec jak tylko pasek sie rozpadnie to go wymienie na jakis granatowy. Zegarki z walmarta, wiec szalu nie ma, ale strasznie mi sie podobaly i mysle, ze kilka zim wytrzymaja:)


DSC04312


Z walmarta sa tez kolczyki dla mamy:) Zawsze sie zastanawiala dlaczego jak sa pierniczkowe to oba kolczyki sa takie same, wiec jak ta pare zobaczylam to wiedzialam, ze mysleli o Matkasie:D Mama jeszcze bardziej niz ja kocha asymetrie i rzeczy nie do pary:P


DSC04676


A na tegorocznym Global Festival dorwalam swiateczny lapacz snow! Boski jest! Prezent, wiec nie bede go otwierac, dlatego zdjecia przez folie:P


DSC04672


I jakby ktos nie wiedzial o co chodzi, to mozecie poczytac.


DSC04675


 


W tym miejscu chcialabym Wam zlozyc zyczenia:


 


Zielonych Swiat, pachnacych choinka


i zblizajaca sie wiosna!


A tym z daleka od rodziny, zeby telefony


i internet dzialaly bez zaklocen!


 


To jeszcze troche muzy! Piosenka powstala do reklamy swieczek, ale bardzo mi sie podoba, wiec podziele sie nia z Wami. Trzeba przyznac, ze Amerykanie sa mistrzami w pisaniu swiatecznych piosenek:)


[youtube https://www.youtube.com/watch?v=d0e0G8VfWFw&w=560&h=315]


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i zyczenia swiateczne!


 


myszkowato - Za te chwile odpoczynku to nie dziekuje, zle na mnie wplywaja:P Tata moglby Ci zrobic caly wyklad o zlowieszczym wplywie odpoczynku na Pieguche:(


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2014/12/25 09:12:30
    Spokojnych Swiat:-) oby dzis pogoda dopisala to bedziemy mialy kolejny cudny wpis:-)
    Prezenty zegarkowe fajne i lapacz tez cudny ,wiadomo.Okno wystroilas wspaniale ,sciane tez i prawie pelnia Swiat :-)
    Tobie rowniez zycze bezzakloceniowego polaczenia z Rodzinka.
    Poz.Dana


    xgalaktyka
    2014/12/25 10:02:03
    Wszystkiego co najpiękniejsze w te Święta...magii i szczęścia.
    Radosnych Świąt ...zyczy Kasia ;)


    atojaxxl
    2014/12/25 10:24:22
    Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego :) Podnoszę rękę w kwestii kalendarza adwentowego :) Tylko, że ja sama robię co rok inny :)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/12/25 11:50:02
    Wszystkiego co najpiękniejsze, mnóstwa uśmiechu i zdrowia. Kolejnych hafciarskich prac i wielu ciekawych postów, cudnych greckich wakacji;) i wszystkiego tego co sobie zamarzysz;) życzy Iza


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/12/25 11:58:38
    Gratulacje z okazji rocznicy !!! I wielu, wielu takich rocznic!
    Ależ ten czas szybko leci.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/25 12:53:48
    Dzieks za prezenty...Ciasteczkowe ludziki sa super, tylko na zdjęciach konia brak? dlaczego? Pa - mama


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/25 12:58:23
    Oczywiście zegarek z laseczkami i lapacz snow sa the best!!! Dzieks - mama


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/12/25 14:58:47
    Odpoczywaj zatem intensywnie, bo wykładu aż się boję:D
    Gratulacje 5-tych urodzin i nie zmieniaj się:) Blogas masz fantastyczny bo ja uwielbiam Twoje małe "stworki"*
    *stworki-to tak z miłościa i z serduszkiem stworzone piekniutkie ozdoby, które każdego uciesza:)


    ann_margaret
    2014/12/25 18:00:16
    O, wreszcie tyle wpisów i zdjęć, że ledwo nadążam komentować:))) Tak lubię:D
    Konkretna rocznica blogowa - gratuluję i trzymaj tak dalej:)
    Ładnie wygląda Twoje okno, od razu widać, że Święta.
    W tym roku miałam kalendarz z... kosmetykami:D Taka ciekawostka.

    Chciałabym Ci życzyć wszystkiego, co najlepsze, zdrowia, szczęścia i uśmiechu na co dzień. Żebyś się tam trzymała i doczekała jak najszybciej powrotu do rodzinki. Naprawdę przesyłam Ci dobre myśli - niech pofruną za ocean:)


    andulencja
    2014/12/25 20:32:03
    Niech dni świąteczne będą oazą spokoju, odpoczynku, radości,
    niech rozbudzą się nasze marzenia!


    mpgoga1983
    2014/12/26 23:09:16
    Twoje okno wygląda przepięknie i bardzo ciepło :)
    Tylko ten deszcz nie pasuje :/ u nas spadł dziś śnieg - ja tam frajdę miałam ;)
    Choineczka ładna, a zegarki fantastyczne! Podobają mi się obydwa - świetne są!
    Ja z życzeniami troszkę spóźniona jestem niestety :(
    Dużo zdrówka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń