środa, 17 grudnia 2014

Stitching Queen!

Przynajmniej wg Ivony :) Bo taki znak dostalam od niej:)


DSC04459


Ale zacznijmy od poczatku! Dokladnie tydzien temu moja skrzynka pocztowa zostala zapchana 3 przesylkami! W ramach relaksu przed egzaminem poszlam wyprac. Zwykle jak juz wrzuce pranie do kilku pralek, to chwytam za butelki na wode i ide do pomieszczenia ze skrzynkami pocztowymi sprawdzic czy w mojej czegos nie ma i przyniesc wode z filtra na herbate. Niestety na kampusie mamy okropna wode:( No i tym razem bylam mile zaskoczona. Jak wrocilam do pralni to akurat cykle sie skonczyly, przerzucilam pranie do suszarek i siadlam na lawce i zaczelam otwierac paczki!


A takie cosie na mnie czekaly! Koperta z przodu przyszla wczoraj od moich 3xSz.... zza filara:P


DSC04433


Ta najwieksza paka miescila wlasnie powyzszy znak:) Przyszla z Toronto od Ivony:)


Padlam na widok tego wszystkiego!


DSC04449


To obejrzyjmy wspolnie zawartosc :D


Jak zwykle u Ivony, haftowana kartka z zyczeniami:)


DSC04455


Misie kocham, wszystkie, a ten sie tak ladnie do mnie usmiecha :]


DSC04457


Pozostale hafciki wywolaly u mnie glupawy smiech:P Dobrze, ze akurat bylam sama w pralni:P


DSC04463


Robinek z pomponem wymiata!!!!!!!!!!!!


DSC04464


I te prawie maszynowe xxx!


DSC04465


Malutkie przywieszki sa takie jak kocham! Malenkie i slodkie!!!!!!!!!


DSC04468


DSC04470


DSC04472


DSC04474


DSC04476


Wszystkie hafciki porzadnie wykonczone, male filcem, duzy kanwa.


DSC04478


Byly tez i inne przydasie. Naklejki z kardynalkami:)


DSC04461


Muliny, ktorych zakup juz dawno planowalam:)


DSC04453


Herbatki mile widziane, ale tuczace produkty juz nie:(


DSC04451


Ivona, dziekuje za wszystko! Sprawilas mi wiele radosci!


Zwykla koperta od Pani Neli, a kryla w sobie cos specjalnego!


DSC04438


Kiedys jak jeszcze zagladalam na blog Chranny to wypatrzylam sliczne kolczyki frywolitkowe z metalowymi kolkami. Pokazalam je Danie, a Dana swojej mamie  iiiiiiiiii ............  mam podobny wisiorek!


 DSC04444


A na dodatek dostalam tez kolczyki z koralikami!


DSC04442


Wszystko w moim ulubionym kolorze:) Dziekuje Pani Nelu! Juz sam widok koperty od Pani w mojej skrzynce sprawil mi radosc, a zawartosc mnie bardzo milo zaskoczyla:)


DSC04440


No i na deser, a moze na obiad (?),  przesylka od Dany! Pewnie sobie pomyslicie, ze sie Dana popisala albo ze mnie olala, ale to nieprawda! Dana, przeslala mi dokladnie to o co prosilam, a wlasciwie to nie przeslala mi tego co jej zabronilam :P Juz ja dawno poprosilam, aby mi nie przesylala nic co musialoby jechac z powrotem do Polski, a takze zakaz byl wszelkich slodyczy. A zawartosc, choc dla Was pewnie nieciekawa, dla mnie jest wymarzona! Dana, dzieki za bycie super przyjaciolka :*


DSC04446


Herbatek nigdy za wiele, a hiszpanska pomarancza to moj #1! Odkad pierwszy raz sprobowalam to juz zadna inna herbata tak mi nie smakuje. Dana, czuj sie winna! A zupki grzybowe.... :) Aaaaaa, jak mi smutno bylo jak sie w lecie skonczyly! Nic nie mowilam, a tu mi Dana chyba czyta w myslach. Hmmm... :P I jeszcze malutkie przywieszki na kolczyki:) Danke! :D


A wczoraj po dlugim czasie dotarla do mnie kopertka od mojej kochanej rodzinki! Kartka od kazdego Sz.. osobno i malutka choinka, bo Matkas zawsze cos malego dorzuci:)


DSC04435


Moje przesylki i kartki z zyczeniami tez juz prawie wszystkie doszly. Takze poczta we wszystkie strony w tym roku spisuje sie calkiem niezle :D


 


Dziewczyny, dziekuje Wam za wszystkie mile slowa pozostawione w komentarzach:) Do teraz jeszcze nie wierze w swoje szczescie:D


 


magdus8 - Na Polibudzie Slaskiej uzyskalam dwa tytuly naukowe, mgr inz technologii chemicznej, rok pozniej mgr inz inzynierii chemicznej (oba w jezyku angielskim, bo studiowalam na tzw. makrokierunku). Ostatniego mgr, a wlasciwie Master of Science, w skrocie M.S., uzyskalam na uniwersytecie stanowym w Michigan w dziedzinie chemii analitycznej. A doktoratem bede sie chwalic jak juz go bede miala:P


Edyta G - Witam, witam :) Tez namietnie uzywam GC FID :D I zadna pani ze mnie, Anka po prostu :D


ann_margaret - Okulary ochronne akurat z tych brzydkich, bo tylko takie wchodza na moje zwykle bryle. Inni maja bardziej cool:P, tzn. takie wyprofilowane i designerskie jak niektore okulary przeciwsloneczne. Choc w goglach wygladalam jeszcze bardziej kosmicznie:P Ale to bylo jak uczylam innego przedmiotu i pocilam sie w nich przez kilka godzin dziennie:(


Luna - No wlasnie mrukiem nie jestem i dlatego tak mi znajomi przeszkadzaja w haftowaniu w bankach zywnosci:P Ale ze zwykle zabieram jakies banalnie proste hafty, to za duzo sie nie myle! Pod czy przed bankami nie haftuje, bo stojac nieco niewygodnie by bylo, a ostatnio i zimno i wieje. Ale jak juz nas wpuszcza do srodka, to albo na krzeslach sobie siedze albo w sobote na torbach na zakupy na ziemi tez sobie siedze i jakos macham igielka i konwersuje jednoczesnie:D


 

1 komentarz:

  1. arabeska291
    2014/12/17 21:08:30
    zachwycający ten kardynałek z pomponem,taki mały majstersztyk i tyci zawieszki też super.piękne paczki dostałaś i "znak" Ci się należy:)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/17 21:20:29
    Pani Nela, Dana i Iwona to osobki na które zawsze możesz liczyc nie tylko w sprawie prezentow - i za to im wielkie dzięki - mama


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/12/17 21:37:35
    Wspaniałości same-no żesz kurczak- a to mnie rozwalił kardynałek z pomponem!!! boski!
    No i wiedziałam,że jesteś gdzieś w przestworzach:)
    Pozdrowionka:)


    damar5
    2014/12/18 06:49:27
    Ale wysyp! Robinek wymiata tym pomponem,super pomysl.
    Z mojej strony zycze tylko smacznego no a mama mnie zaskoczyla tym koralikiem,ze sie w koncu odwazyla.Takich kolek jak ma Chranna jeszcze nie znalazlam a mama zdobyczne zaraz przerobila i super wyszlo:-)
    Kartki od 3 Sz... najcenniejsze:-)
    Poz.Dana


    ella1101
    2014/12/18 14:03:01
    Ciesze sie ze sie spodobalo. Pozdrawiam.


    Gość: mpgoga1983, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/12/18 15:18:33
    Wspaniałe upominki! :)


    cornelka2
    2014/12/18 17:25:09
    Cieszę się ,że Ci się upominek podoba nie jest jeszcze idealny ale trudno jaki jest taki musi być . Karteczka z choineczką doszła od twojej mamy za którą bardzo dziękuję pozdrowienia


    ann_margaret
    2014/12/19 21:17:03
    Zawieszki są boskie, a już szczególnie ten pomponik:)) Ciekawe, czy można dostać takie pomponiki gotowe?

    OdpowiedzUsuń