sobota, 20 grudnia 2014

Ze skubancem na plecach!

DSC04559


Tak wlasnie powstaje moja sciana marzen:) Kolejna przodkini juz wisi na scianie! Chodzi mi o sciane z przodkiniami, a nie tym co tu wlasnie wisi:P Mam juz dwie przodkinie (tu), znak drogowy z wlasnym biznesem (ten), banan na dyni ("tukej"), cos jeszcze do pokazania na blogu x2 i sporo planow na kolejne hafty:)


DSC04553


A zaczelo sie od wzoru, ktory wypatrzylam na ebayu juz bardzo dawno temu! Za drogi mi sie wydawal, bo w formie dwukartkowej ulotki.


$_57 (23)


$_57 (22)


W koncu po miesiacach ogladania i wzdychania rozrysowalam go sobie wlasnie z tych dwoch zdjec z aukcji. Kartki z siatkami za free mozna pobrac z cyberstitchers.com. Rozrysowalam olowkiem jeszcze przed wakacjami.


DSC04572


Poniewaz czasu coraz mniej, tzn. moj pobyt w Stanach powoli zbliza sie do konca, wiec zrobilam ostra selekcje wzorow do koniecznego wyxxx. I stwierdzilam, ze jak sie juz tak nameczylam z rozrysowaniem wzoru, to ani nie bede wozic kartki ze soba ani nie bede rozrysowywac jeszcze raz. W lipcu wzielam sie za haftowanie! Pomaranczowa kanwa z ebaya (14ct) i trzy nitki czarnej muliny DMC.


Nie pamietam juz jak dlugo zajelo mi xxx, ale to byl moj pierwszy haft gdzie uzywalam mazaka do zaznaczania wyhaftowanych elementow wzoru. Zwykle nic nie zaznaczam lub zamalowuje olowkiem, ale tu sam wzor rozrysowalam olowkiem, wiec innej opcji nie bylo.


Oprawilam calosc w tamborek jak w oryginale. Zrobilam to dopiero pod koniec pazdziernika, jakos na chwile przed halloween:) I dobrze wyszlo, bo w miedzyczasie w Michaelsie pojawily sie tamborki bambusowe. Co w nich fajnego? Farba do malowania tarasow pieknie je pokrywa:P Sama malowalam, dwa razy i efekt jest piekny! Gladkie idealnie! Srednica tamborka 7 cali, czyli na nasze - 18 cm.


To troche zdjec, bo dumna jestem z siebie strasznie i hafcik i calosc podoba mi sie ogromnie!!!!!!!!


DSC04555


Sorry, ze material taki gnieciuch, ale leniwa jestem i nie bede prasowac:P


DSC04556


Heksa na tle ksiezyca i skubaniec - kot na plecach:D


DSC04559


Tylko czemu to drzewo takie przerazone?


DSC04560


DSC04562


Calosc oprawilam jak zawsze, czyli wg mojego kursiku na oprawe w tamborek - tu.


DSC04564


Myslalam, ze sesja domowa bedzie przeklamana, ale wyszla calkiem niezle. Niemniej jednak zanim obejrzalam zdjecia wyszlam przed dom, zeby pocykac troche zdjec zanim sie sciemni. Te zdjecia wygladaja na odblaskowe:P


Krzak przed moim apartamentowcem nieco zmrozony, bo wczoraj mzylo caly dzien, a w nocy zlapal mroz. Ale, ale, na Czerwonce i tak dzis szalalam:D


DSC04574


DSC04576


DSC04578


Skubaniec mocno sie trzyma:P


DSC04580


DSC04582


Oj, farba do tarasow pieknie kryje bambusowe tamborki!


DSC04583


DSC04584


DSC04587


No to mykam do wazniejszych zajec! A jutro pierwsza sobota kiedy nie musze wstawac o 6 rano! Nie ma banku zywnosci, wiec moge nieco dluzej pospac. I Wam zycze milego i dlugiego spanka w lozku!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Jesli az tak spodobaly Wam sie moje nowe nozyczki to jestem ciekawa co powiecie na pewien niezwykly naparstek? Sama nie wiedzialam, ze takie istnieja, a od miesiaca mam swoj wlasny! :D


 

1 komentarz:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/12/20 09:53:31
    Super odlotowa jędza! Lubię Twoją pomarańczową kanwę... Ja na pierwszy rzut oczu swych pomyślałam o księżycu, a potem dopiero patrzę na te gałązki i pomyślałam o drzewie- Ty piszesz, że to drzewo... to tak zostaje:)
    Pozdrowionka:)
    A możliwość wydrukowania od razu dzielonych kratek po 10 całkiem miły pomysł, ja do tej pory drukowałam papier 2x2mm i sama dzieliła krateczki po 10. w wolnej chwili spojrzę na ten program:)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/20 12:55:55
    Fajna ta kolejna heksa...Trzymaj się tam - mama


    damar5
    2014/12/20 13:53:53
    Ten pomarancz jest rewelacyjny,az bije po oczach.Podziwiam za determinacje ,tyle wysilku ja z tych leniwych nie chcialoby mi sie tak kombinowac.
    Patrzac na calosc coraz bardziej nachodzi mnie ochota na te tamborkowe wykonczenenie haftu.
    Fajna Heksa !!!
    Poz.Dana


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2014/12/20 14:04:21
    Hafcik piękny, a oprawa w tamborek idealnie tu pasuje.
    Kolejny raz sprawdza się powiedzenie, że potrzeba jest matką wynalazków :))
    Pozdrawiam
    Bardzo jestem ciekawa tego naparstka.


    cornelka2
    2014/12/20 16:20:04
    Super Ci wyszła ta heksa kanwa i tamborek dopasowane idealnie pozdrawiam


    vr1974vr
    2014/12/20 17:56:14
    Świetny kolor kanwy i pasuje do tej Baby Jagi.


    arabeska291
    2014/12/21 11:14:33
    fajna kolejna przodkini,pokaż naparstek.


    iwonan_1
    2014/12/21 15:55:45
    Ach ten pomarańcz, cudnie daje po oczach :) Super haft!


    Gość: Ela K., *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/12/22 11:21:03
    Świetnie, dyniowo, extra kolorek!!! :)


    ann_margaret
    2014/12/23 15:11:58
    Ja się temu drzewu nie dziwię, że się boi tej heksy:))) Super kolor ma ta kanwa.

    OdpowiedzUsuń