piątek, 19 grudnia 2014

Z Australii i nie tylko!

Teraz jak mam nieco wiecej czasu to postaram sie troche nadrobic zaleglosci blogowe:) Zdjec w folderze "przyszle posty" calkiem sporo, a mam jeszcze troche badziewia do sfotografowania w domu, wiec bojcie sie!


A dzis bedzie o zakupach nozyczkowych! Z nozyczkami i naparstkami mam tak samo, albo nic nie kupuje albo kupuje od razu kilka sztuk. Z jakis miesiac temu Ela pochwalila sie nowym nabytkiem nozyczkowym i zaczelam sprawdzac co nowego w sieci. Znalazlam wiecej niz sie spodziewalam:P Jak to zwykle bywa z zakupami, nie?


Znalazlam tez cos w Australii!!!!!!!!!!!!!! Produkcja pewnie chinska, ale przyszly z mojego wymarzonego miejsca na ziemi:) Na dowod koperta zeskanowana przez Osobistego Ojca:D


IMG_0001 (1)


I znaczek jaki pieknie wiosenny:)


Clipboard01


Moze tam nigdy nie trafie, ale mam przynajmniej cos co tam bylo:)


A nozyczki takie kwiatkowe sobie wypatrzylam:) Czarne. Cudne, nie?


IMG_0002 (1)


Teraz sobie pomyslicie, ze wydalam na nie fortune. Wcale nie. Z przesylka kosztowaly mnie niecale 7$! A doszly w jakies 10 dni, czyli szybciej niz dochodza przesylki ode mnie z Michigan.


Inne nozyczki mam u siebie, bo szly z Hameryki:P I kosztowaly mnie nieco mniej, bo miedzy 4 a 5$ za sztuke.


W jednym ze sklepow internetowych, na ktorego trafilam pierwszy raz w zyciu ze wzgledu na nozyczki. I pewnie juz nigdy tam nie zawitam:P Znalazlam dwie sliczne pary:)


Biedronki dla Matkasa! :D


DSC04493


A dla siebie wybralam inne kwiatki, ale tez na czarnym tle. Kocham kwiatkowe nozyczki:)


DSC04491


Pozniej wypatrzylam aukcje na ebayu z pobrudzonymi nozyczkami:P Odciski lap byly na bialym tle, zoltym i niebieskim. Wybralam niebieskie:)


DSC04489


Na koniec trafilam do jeszcze innego sklepu internetowego i padlam! Trzy pary nozyczek idealne dla kazdej hafciarki! Kupilam je chyba w 30 minut po ujrzeniu:D


DSC04483


DSC04485


DSC04487


Mam je juz wszystkie niecaly miesiac a nadal nie umiem przestac ich macac:) Caly czas leza na biurku i mnie rozpraszaja:P A najbardziej lubie je ukladac w piramidke i wkladac w srodek dwa palce:P


DSC04495


To jeszcze kwiatek podobny do tych co Ivona je uklada ze swoich nozyczek:P


DSC04481


No to teraz mam znowu spokoj na kilka miesiecy:P Mnie najbardziej podobaja sie kwiatki na czarnym tle, a Wam?


 


Niedawno wrocilam z ostatniego w tym roku banku zywnosci. Kolejny dopiero 10 stycznia, ale lodowka i zamrazarka pelne, szafki tez nieco pekaja w szwach, wiec jakos przezyje:P


Jutro moja dobra kolezanka Lei broni swoj doktorat. Ciesze sie bardzo, bo solidnie na niego zapracowala, ale tez mi smutno, bo w niedziele wylatuje do Chin i juz do nas nie wroci. Zazdroszcze jej strasznie tego powrotu do domu.


Dziewczyny, nie padnijcie od przygotowan do swiat! U mnie spokojnie, sprzatam powoli, bo ostatnio wcale mi nie przeszkadzalo chodzenie jak na szczudlach ze wzgledu na wiele rzeczy rozwalonych na podlodze (glownie ksiazki, artykuly, wyklady, ect). Zarelko na razie musze przerobic to co przywiozlam z bankow, a pozniej sie zobaczy co sobie upichce lub nie:P I tak wszystko bedzie lepsze niz zeszloroczna wigilia jak z horroru:(


Trzymajcie sie!


 

1 komentarz:

  1. Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2014/12/19 07:00:36
    Te z Australii są rewelacyjne! Pozostałe też mi się bardzo spodobały :)) Mi wystarczyłyby pewnie jedne (do czasu hi, hi), muszę odszukać moje maleństwa, bo gdzieś się zawieruszyły.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/19 09:08:40
    Dzieks za moje , nowe biedronkowe nożyczki - sa prześliczne i już...Twoje oczywiście tez.. mama


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/12/19 09:40:54
    Wspaniały nabytek...kwiatuszki sa czaderskie. Ale, żeby zaraz z Australii... no to bym nie pomyslała:))))Super!


    Gość: chaga, *.mf.gov.pl
    2014/12/19 10:28:46
    No to zaszalałaś :), mi najbardziej podobają się te pierwsze w kwiatki.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2014/12/19 14:37:48
    Udane zakupy!
    Mnie najbardziej podobają się też te czarne w kwiatki w szpulki nici.


    damar5
    2014/12/19 15:34:37
    A mnie wyjatkowo podobaja sie wszystkie :)
    Zakupy super,najcenniejsze te australiskie bo o to chodzilo :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2014/12/19 18:41:22
    To kolekcja się powiększyła podobają mi się wszystkie pozdrawiam


    ann_margaret
    2014/12/19 21:14:32
    To dobrze, że masz zaległości, bo będzie dużo wpisów:)))
    Najfajniejsze są te nożyczki w łapki:)


    mpgoga1983
    2014/12/19 22:02:56
    Te z Australii faktycznie są bossskie :) Również lubię czarny kolor więc i te drugie z kwiatkami bardzo mi się podobają. A z pozostałych: biedronki urocze :) i te ze szpulkami wpadły mi w oko!


    jmariola
    2014/12/19 22:42:44
    Super:)


    iwonan_1
    2014/12/21 15:53:13
    Boskie te nożyczki, wszystkie mi się podobają!!! Ale mi ostatnio moje giną.. (i to we własnym domu!) i dopóki ich nie znajdę nowych nie kupię, obiecuję sobie...


    Gość: Ela K., *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/12/22 11:22:16
    Przepiękne!!!
    Ja też mam ciocię w Australii, więc może powinnam ją wysłać na zakupki ;) :)


    arabeska291
    2014/12/24 14:13:15
    pierwszy raz podobają mi się nożyczki,same fajne sztuki zazdroszczę przez duże Z


    drugi.maurycjusz
    2014/12/25 08:45:44
    Miau!!! ja chce te w lapki!!!! ;-) swietny zestaw Ci wyszedl, kazde ladne!

    OdpowiedzUsuń