piątek, 18 listopada 2011

Tylko to mi zostało:P

Nici z wczorajszych planów, ani palcem nie ruszyłam przy hafcikach:( Po prostu siedziałam na kanapie i oglądałam tv. Trudno, może w weekend wrócą siły:D


Właśnie skończyłam małą drzemkę na wydziałowym biurku:( Jest 17:30, niedawno skończyłam uczyć 3 sekcję w tym tygodniu. Koniec z uczeniem studentów na ten tydzień, ale że mamy za 30 minut ostatnie w tym roku spotkanie naszej organizacji studenckiej to jeszcze siedzę na wydziale i czekam na darmową pizzę (choć może nie tak darmową, bo za członkostwo zapłaciłam:P) i wieści co się będzie działo, a sporo się dzieje:)


Co obecnie robię robótkowo? Tylko...zakupy:P A i te głównie gazetkowe:D Już nawet nie pamiętam kiedy  kupiłam poniższą pozycję, ale chyba jakoś na początku października. Kolejna amerykańska, bo ostatnio to one mi sie bardziej podobają niż brytyjskie i wcale nie dlatego, że jestem w US:P


Spodobał mi się już nawet okładkowy hafcik – tak radośnie się do mnie uśmiechał!


DSC09090


Jak zwykle przeczytałam całą gazetkę, a nie tylko obejrzałam wzorki, jakie są w środku:P I wypatrzyłam ciekawe bobinki, które nie odpychają mnie tak ja te zwykłe:P Małe drewniane jeżyki:) Do kupienia tu: gigglesnortsociety.etsy.com


DSC09091


Kolejną ciekawostką jest hafcik na woreczku jutowym. A ja mam takie woreczki! Dostałam w lecie od Dany!


DSC09094


To tyle jeśli chodzi o inspiracje, a teraz wzorki właściwe:) Lecimy wg kolejności stron.


Liście – moja wielka miłość:)


DSC09095


Mały badziew:P Ale przecież w każdej gazetce się zdarza:P
DSC09097


Kardynałek na pewno szybko powstanie, jak tylko wymyślę co z nim zrobić:P


DSC09100


Punch needle’owe żołędzie!


DSC09102


Kolejny wzór gotowy do rozebrania na części składowe i zrobienia kolczyków!


DSC09104


Święto Dziękczynienia się “kłania”:P


DSC09105


Coraz to bardziej podobają mi się błękitne hafty na brązowej kanwie i pewnie coś niedługo w tej kolorystyce zrobię:) Tylko oczywiście nadal myślę co? :D
DSC09108


Kolejny badziew:P Ale tym razem przynajmniej wykorzystanie ciekawe, bo do e-booka:) Może kiedyś się dorobię:P Na razie wolę normalne książki:)


DSC09109


Ta dynia kojarzy mi się z wszelkimi tutejszymi festiwalami robótkowymi:P Własnoręcznie namalować na czymkolwiek kwiatki, pochwalić się, że handmade i z dumą wystawić na stoisku z odpowiednio wysoką ceną:P A Winter Arts & Crafts Show tuż, tuż! 3 i 4 grudnia na kampusie. Czas przygotować się na niesmak na widok tutejszych „rękodzieł”:P


DSC09112


Kontynuacja z poprzednich numerów, czyli bardzo religijne ozdóbki z serii 12 dni świąt.


DSC09114


DSC09116


Haft na płaszczu to już coś ciekawego:) Poszaleli!


DSC09118


Breloczek do kluczy bardzo przypadł mi do gustu:)


DSC09120


Bardzo sympatyczny zimowy samplerek:)


DSC09122


4 i ostatni ornament z serii czterech pór roku:) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je wyhaftować, bo wyglądają magicznie:)


DSC09123


Od razu Was uprzedzę, że kolejny numer też kupiłam:P Chyba czas się pohamować z kupowaniem gazetek, bo mi na lotnisku nie uwierzą, że to wszystko moje materiały do czytania na czas lotu! Dziś w ramach tego postanowienia oparłam się i nie kupiłam Enjoy Cross Stitch at Christmas! Choć mogłam je mieć za jakieś 7 czy 8$. Trzeba ćwiczyć silną wolę, a co!


Jutro po południu wreszcie zacznie się weekend! A ja mam tylko jedno zadanie domowe:P W Lansing coroczna parada – Silver Bells! Oczywiście wybieram się:)


Dziś niestety zaczęłam sezon na podkolanówki, typowo zimowe buty, najcieplejsze rękawiczki jakie posiadam, etc. Zimno było okrutnie, wiatr wiał, trochę śniegu spadło, ale biało nie jest. Z Czerwonką jeszcze się nie poddajemy i razem pedałujemy, dopóki nas nie zasypie na amen:P


 


Cieszę się, że takie trochę inne wpisy jak wczorajszy też Wam się podobają:) Czasem staram się Wam i mojej rodzince pokazać jak tu jest naprawdę w Ameryce. Dziękuję za wszystkie komentarze!


 


fejferek – Ciekawe rzeczy gotujesz:) Może się zainspiruję:P A mnie nadal dziwi widok mac&cheese np. zaraz obok indyka na obiedzie z okazji Święta Dziękczynienia:P


kasiaparkview – Czy ja wiem, czy tutejsi studenci wydają kasę tylko na książki:P Chyba nie:P Ja z żółtych serów lubię tylko wędzone, a ten jest miękawy:( Ale idealnie nadaje się do grzałek prosto z piekarnika:) No i wcale wszystkiego nie wydaję na xxx:P


tami – Ja też cały rok tęsknię za polskim chlebem:( Zazdroszczę wizyty w Katowicach, ja dopiero w czerwcu zawitam do domu:(


pagatek – Tak właśnie słyszę, że Ci co są tu dłużej sami sobie pieką chleb. Ale ja jakoś za leniwa na to jestem i żal mi kasy na maszynkę do chleba:P Poza tym mam pyszny chlebek za darmo z banku:P A czasem uda mi się też kupić taki chleb do dopieczenia, co się na 10 minut wkłada do piekarnika i pyszniutki jak z piekarni! Mniam:)

2 komentarze:

  1. drugi.maurycjusz
    2011/11/18 08:05:23
    HEj:) podobają mi się bardzo żołędzie, samplerek do rozebrania na części i niebieski haft poduszkowy:) nie kuś, Dziewczę Drogie, bo znowu będę kogoś angażować;)))))- a tak w ogóle to gazetka Halloween dotarła szczęśliwie w tydzień czasu! Wracasz do forny, już czuć energię! ja mam 3 tygodnie wolnego, ale zajęte nauką- muszę przerobić materiał na specjalizację, który inni przerabiaja w 2 miesiące:((((- stąd mnie trzepie!


    barbaratoja
    2011/11/18 08:27:14
    Bobinki , jeżyki są śliczne, ale bardzo byłoby mi je szkoda schować do pudełka. Breloczek też mi się podoba.
    A o chlebie piszesz tak świetnie,że dzisiaj na śniadanie zamiast płatków chyba zjem pieczywo;-)))


    cornelka2
    2011/11/18 08:34:56
    Gazetka super .Lubię oglądać wzorki a jest co pozdrawiam


    Gość: haftyśka, *.compi.net.pl
    2011/11/18 08:58:33
    oj zazdroszczę tych szaleństw zakupowych! mnie niestety na ziemie sprowadzają ceny zagranicznych gazet:( więc zakup dwóch egzemplarzy w miesiącu uważam za rozrzutność hehe pozdrawiam ciepło


    Gość: ellie, *.europe.hp.net
    2011/11/18 10:03:43
    Aniu, czy mogłabym Cię prosić o przesłanie wzorku tego ornamentu (lunatic20[at]poczta.onet.pl) ? Jest cudny, chciałabym mu się przyjrzeć z bliska. Może uda mi się zrobić go na moją choineczkę :)
    Pozdrawiam
    E.


    magda.madziula
    2011/11/18 12:34:32
    To niesamowite jak każdy z nas patrzy inaczej na dany wzór na przykład. Mówię o tym ponieważ jesteś miszczem w dostrzeganiu małych elementów wzorku do wykorzystania na małych płaszczyznach :) To fajne jest :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: , *.rzeszow.vectranet.pl
    2011/11/18 12:49:11
    Ale świetna gazetka! To nic, że na razie tylko kupujesz- potem przyjdzie czas na haftowanie :) Breloczek tez mi się spodobał, i chyba będzie łatwy w wykonaniu.
    Życzę wytwałości w pracy na uczelni - tej dydaktycznej i naukowej!
    Niech moc będzie z Tobą!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia z mijajacych chwil


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/11/18 13:20:57
    Fajna gazeta z ciekawymi wzorami :) Jeżyki faktycznie urocze. Z takimi aż miło by było haftować :)


    zakreconamysia
    2011/11/18 13:54:47
    Jeżyki są niesamowite ;o)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/18 14:32:03
    Ja chleba nie pieke w maszynie, a w piekarninku. Przyznam ze ciasto wyrabia mi mikser zebym lapek nie zabrudzila :P. Fajna gazetka, dobrze ze u mnie wybor gazet jest maly bo chyba wszystkie mialabym w posiadaniu :). U nas tez zimno wciaz jest na minusie :(

    Pozdrawiam
    Pagatek


    renataa25
    2011/11/18 18:06:06
    Fajne wzorki, zawsze oglądam i wzdycham, tylko czy jak bym miała takie gazetki, to czy bym cokolwiek z nich wyszyła??? Tylko co wybrać???
    Pozdrawiam ciepło!!


    malgorzata-p17
    2011/11/18 19:41:29
    no - jeżyki bomba pomysł:)


    damar5
    2011/11/18 22:02:57
    Nie lubie sie powtarzac ale coz zrobic skoro jezyki sa fantastyczne i ornament rowniez :),oczu nie mozna oderwac :) Wzorek na woreczek tez cos w sobie ma bo zatrzymalam sie przy nim by dluzej poogladac :)
    Poz.Dana


    yustynia
    2011/11/19 09:38:20
    Super gazetka.
    Bardzo podoba mi się ten wzór na poduszkę, pomysł na breloczek do kluczy i urocze bobinki.
    Pozdrawiam ciepło.


    Gość: Imawe, *.adsl.inetia.pl
    2011/11/19 17:54:01
    Jak dobrze że dzielisz się z nami, byśmy mogły oglądać Twoje zakupki-ja zawsze podziwiam wszystko z zainteresowaniem i napatrzeć się nigdy nie mogę:)jescze raz muszę obejrzeć zdjęcia:)
    Wielki dzięki-nawet samo oglądanie przynosi mi masę radości:)
    pozdrawiam


    jusine_mala
    2011/11/20 12:44:27
    Aniu super ta gazetka :) Szczególnie ten ornament na końcu :) Pozdrawiam :*


    miekkie.kapcie
    2011/11/20 14:00:24
    Te jeżykowe bobinki są rewelacyjne!!! Obiecuję sobie, że jak wreszcie kupię mój wymarzony laser to będę sobia takie cięła :P ;))
    Aniu, dzięki za wizytę u mnie i bardzo miły komentarz. Tak, rzeczywiście mam ostatnio turbodoładowanie ale to dlatego, że na te zawieszki miałam konkretne błyskawiczne zamówienie, niestety nie będą wisiały na mojej choince :P Pewnie gdybym miała je zrobić dla siebie to robiłabym je ze trzy lata hihi ;))
    A wstążeczki Aniu z Danii, nie z Holandii :) Ale fajnie, że kojarzysz że nie nasze, hihi :P:))
    Buziak z kapciowego świata! ;)


    ann_margaret
    2011/11/21 14:37:01
    Świetne propozycje są w tej gazetce!! Te jeżyki do nawijania - słooodkie:)))

    OdpowiedzUsuń