piątek, 11 listopada 2011

Małe przyjemności:)

Weekend zapowiada się nad notatkami z wykładów:( Pogoda ma być niezła, bo jutro 12°C a w niedzielę aż 14°C. Ale, ale w przerwach pomacam sobie moje małe i tanie zdobycze:D


Zacznijmy chronologicznie. Jakieś 2 tygodnie temu w Hobby Lobby kupiłam sobie nowe zawieszki na hafciki. A co? Pojawiły się nowe kształty i kolory to nie mogłam się nie skusić:P Zwłaszcza, że wszystkie były po 50%. Matkas już wymyśliła co mam wyhaftować do czarnego:P


DSC09278


W tym samym czasie pojawiły się świąteczne pudełka i puszki w Michaelsie i nie mogłam nie wyjść z pudełeczkiem z kardynałkiem!


DSC09507


W zeszłą niedzielę byłam w Walmarcie i załapałam się jeszcze na przecenę rzeczy na halloween! Małe dziurkacze kosztowały 24 centy sztuka! Pojawiły się też rzeczy na święta i kupiłam sobie jeden dziurkacz ze śnieżynką:)


DSC09498


DSC09500


Zauważyłam też nowe sznurki do wisiorków! Dopiero w domu kapnęłam się, że za 1$ są dwie, a nie jedna sztuka! Kolory nieco przekłamane, ale w rzeczywistości to jest czerwony, granatowy oraz ciemnoturkusowy.


DSC09503


Oprócz sznurków dodane są dwie wstążeczki, jedna jak mgiełka, a druga ze srebrnymi wstawkami:) Już mamie obiecałam, że się podzielę:)


DSC09505


A wczoraj ze skrzynki pocztowej wyciągnęłam przesyłkę z Kanady! Kolejny zakup z ebaya:) Moje ulubione nitki metalizowane DMC. To właśnie te, o których pisałam, że haftuje się nimi prawie jak zwykłą muliną. U mnie w sklepach tylko złote i srebrne, ale od czego jest ebay:) Biała, czerwona i zielona.


DSC09494


Oraz multikolorowa i złoto-czarna.


DSC09496


Zdjęcia dziś kijowe, bo robiłam na szybko gotując obiad. Właściwie to obiadokolację:( Dziś bardzo amerykańsko, bo Mac & Cheese & Jajo:P Jajo to już mój dodatek:P Gotowanie mało wymagające, bo wszystko wg instrukcji na pudełku:P Tylko na koniec dodaję jajko i mieszam jak przy jajecznicy. Wiem, wygląda mało apetycznie, ale czasem mam smaka na takie danie:D Choć nigdy nie myślałam, że można połączyć makaron z żółtym serem:P


DSC09509


Udanego weekendu! Odezwę się pewnie dopiero za kilka dni, jak się wyplączę z egzaminów:P


 


Aaaa, śnieg był jeszcze tylko rano! Później stopniał i wg prognozy pogody ma nie wracać do środy:P


 


pagatek – Takie darmowe „zakupy” bardzo lubię:)


Ewa – Mnie wiatr nie przeszkadza. „Chora” jestem jak pada śnieg czy deszcz, bo nie mogę jeżdzić na rowerze:( Przy wietrze jeszcze się da:)


mamuska73 – Tak, tak, to będzie dynia:) Nie ma sprawy, zdjęcia zrobię w czasie zszywania!

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2011/11/12 08:14:48
    No zakupy bardzo udane ,a na wisiorki będę czekać napewno będą cudowne pozdrawiam


    Gość: Labores, *.jmdi.pl
    2011/11/12 11:12:50
    bardzo ciekawe niteczki :))
    a makaron z serem całkiem niezły, czasem można zjeść, często jak coś kiepsko wygląda to zadziwiająco dobrze smakuje!


    renataa25
    2011/11/13 16:02:17
    Każde zakupy cieszą, nawet malutkie!!! Życzę udanej nauki:))


    Gość: Angela, *.static.korbank.pl
    2011/11/13 17:16:58
    Witam, ja śledzę bloga od dłuższego czasu, a dzisiaj czas na komentarz :-) Mc& Cheese jest ok - ja tez czasami mam ochotę na comfort food - muszę spróbować z jajkiem. Te niteczki też fajniutkie - takie świąteczne. Czy one są takie jak normalna metalizowana? Pozdrawiam cieplutko


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/11/14 10:13:20
    nooo, w takie śliczne zawieszki to jakieś kamee albo inne cuda można wsadzić, ale znając twoje zamiłowania zgaduję, że to będzie jakiś pająk albo insze straszydło :)

    i ja nie mówiłam, że się nie da trzęsącymi rękami haftować! samej mi się trzęsą ręce, niestety nie z przemęczenia, ale od wahań hormonów :( i do tego non stop się w głowie kręci... hashimoto bywa czasem paskudny :(

    pozdrawiam i do usłyszenia niedługo!


    damar5
    2011/11/14 12:24:49
    Fajne te wisiory i kardynalek rowniez :) U mnie jak na zlosc nic kardynalkowatego :( same renifery :) :)
    Poz.Dana


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/11/14 14:43:55
    Sznurki do wisiorkow sa fajne i juz mam pandore do turkusowego- trzymac mi sie tam i uczyc- mama


    mamuska73
    2011/11/15 22:14:11
    nie pamietam czy donosilam ze niespodziankowa przesylka w drodze
    dajcie znac jak dojdzie bo zakupowy wpis na publikacje oczekuje(pierwszy bo dzis walnelam drugi a i do trzeciego sie przymierzam)

    OdpowiedzUsuń