poniedziałek, 21 listopada 2011

Mały update!

Wreszcie zastosowałam się do Waszych troskliwych rad i odpoczywam:) Aż tak bardzo, że nawet i od igły:P Pewnie jeszcze trochę mi zajmie powrót do pełni sił, ale jeszcze tylko 3 dni pracy i w czwartek zaczynamy czterodniowy weekend! I to lepszy niż jakikolwiek polski długi weekend, bo z największymi przecenami w roku! Już zacieram łapki na Czarny Piątek:D


A jak już mowa o piątku, to w ostatni piątek wieczorem byłam na corocznej paradzie w Lansing! Zdjęcia i relacja już wkrótce:) Wczoraj natomiast poszalałam zakupowo:P Ale nie xxx, ale spożywczo i chemicznie:P Matkas ostatnio bardzo się dziwi, ile jestem w stanie przywieźć na rowerze! Nie doceniała mnie:P A dziś byłam w planetarium! Znowu na dwóch programach, najpierw rodzinnym, czyli takim bardziej dla dzieci, a później takim doroślejszym. Było fajnie! Pierwszy program był nakręcony na styl telewizyjnego szoł, gdzie zaproszonymi gwiazdami były m.in. Słońce, Ziemia.


super sky show


Drugi program był o tyle fajny, że nakręcony na moim uniwersytecie i nawet wypowiadali się tutejsi naukowcy:) Dowiedziałam się też co nieco o Wielkim Wybuchu:)


big bang


Tradycyjnie tak mi było miło i wygodnie, bo fotele są od razu w pozycji leżącej:P, że kilka razy przysnęłam:P


Dostałam dziś zdjęcie zrobione przez Osobistego Ojca, więc czas pochwalić się i podziękować za wyjątkową przesyłkę, która przyszła do Matkasa w piątek, dokładnie w trakcie naszej śniadaniowej rozmowy na skypie:P Przesyłka przyszła od Mamuski73! A w niej były dwie pary belgijskich holcoków! Mama jest zachwycona! A ja cieszę się razem z nią:) Mamuśka, dziękujemy!


buciki


 


Dziękuję za wszystkie komentarze! I bardzo przepraszam, że nie udało mi się jeszcze odpisać na maile od kilku z Was:( Obiecuję się poprawić w tym tygodniu:)


 


Pagatek – U mnie jest zimno, ale bez przesady, tylko raz było na minusie:P Nawet rano trawa nie jest zmarznięta:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/11/21 07:00:29
    Super ,ze wracasz do pelni sil :) tego Planetarium to ja bede Ci zawsze zazdroscic :) ,musze koniecznie uprzec sie i zawitac do naszego :)
    Ja w przeciwienstwie do Ciebie troche pomachalam igla :):) ale jeszcze nie na tyle by sie pochwalic ale moze w srodku tygodnia sie uda jak okolicznosci beda sprzyjac hehhe
    Poz.Dana


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/11/21 07:03:27
    Witaj Anku!!!Drewniaczki sa super i sa moje !!!!Wspaniala niespodzianka- jeszcze raz dziekuje p. Agnieszce!!!!!!To fajno , ze spedzilas milo relax w planetarium - Trzymaj sie Mala - mama


    mamuska73
    2011/11/21 12:03:37
    nim za co kobiety
    sama radosc ze wam sie te skromnosci podobaja
    no jak zobaczylam w sklepie to od razu pamyslalam o twoim Matkasie -musialama kupic i tyle


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/21 13:58:45
    Super prezent dostalas :). A ja dla odmiany w czarny piatek nawet nie wychylam lapki z domu :P. Raz poszlam i powiedzialam nigdy wiecej, kolejki do kas byly takie, ze predzej padlabym tam z wyczerpania niz zaplacila za towar :P.

    Pozdrawiam
    Pagatek


    ann_margaret
    2011/11/21 14:34:59
    Widziałam w telewizji te dantejskie sceny czarno piątkowe:D Więc życzę dużo sił!
    Jestem ciekawa, co wspaniałego upolujesz:)

    OdpowiedzUsuń