sobota, 5 listopada 2011

Ostatnie podrygi babci mamałygi:P

Będę dziś bezczelna i pokażę Wam moje ostatnie duże, czyli sierpniowe zakupy zestawowe:P Ostatnie, bo jak pisałam od tego czasu staram się ograniczać:( I bardzo proszę bez głupich pytań: „kiedy zaczniesz haftować?”. Jak zwykle kupiłam na zapas:D A kupiłam różne różności:) Część z okolicznych sklepów robótkowych, część z miejca przeklętego - z ebaya:P Kupony hulały po kasach aż miło:]


Po pierwsze zestawy filcowe! Ta nowość z Dimensions bardzo mi się podoba:)


DSC08137


DSC08138


DSC08139


DSC08141


Zestawy do punch needle!


DSC08158


DSC08152


Stamped cross stitch, czyli przez niektórych znienawidzone stempelkowane materiały:P


DSC08167


DSC08171


Powiem Wam, że czasem tak sobie myślę, że kupowanie z kuponami  zniżkowymi gotowych zestawów w Stanach bardzo się opłaca:P Chociażby ze względu na ilość muliny:P


DSC08169


DSC09407


DSC09409


DSC08142


DSC08143


Needepoint! Bo ja się niczego nie boję:P


DSC08145


DSC08146


I normalny haft krzyżykowy:D


DSC08154


W dwóch kolejnych zestawach bardzo podobają mi się rameczki:)


DSC08148


DSC08150


Na koniec jeszcze bardziej Was dobiję, bo jestem w bardzo dobrym humorze:) Dzisiejszego dnia za 3h korków zarobiłam dokładnie tyle, ile zapłaciłam za te wszystkie zestawy:P Wiem, bo z ciekawości przed chwilą policzyłam:P A już mam umówione na jutro i na przyszły tydzień kolejne korki:) Nie wiem jak to się dzieje, ale choćbym była najbardziej zmęczona i nieprzytomna, to mój mózg jakoś podświadomie wie, że tu chodzi o $$$ i sam wraca na najwyższe obroty w obecności studentów potrzebujących mojej pomocy:) Szkoda tylko, że z chemi organicznej jestem cienka, bo jeszcze więcej bym zarabiała:( Niestety znowu zaczynam słyszeć komentarze znajomych, że wyglądam na zmęczoną. Kurde bele, ile lat będę to słyszeć? Chyba do końca pobytu:(


Mykam pomachać igiełką, bo oczywiście zaczęłam nową robótkę:) I nie jest to nic świątecznego czy halloweenowego:P Ani nie jest to kalendarz!


 


oura512 – A co Ty myślałaś, że ja przepłacam na ebayu? Właśnie na takie okazje za 99 centów najbardziej czyham:P Czasem można coś upolować w cenie lepszej niż w sklepie:) Już się tak uzależniłam, że prawie codziennie zaglądam na ebaya i przeglądam aukcje:P


matkas – Ty się tak nie podmilaj:P I tak Cię kocham:)


labores – Staram się jak mogę! Ale do niedzieli muszę kolejne dwa zadania zrobić, a dziś dopiero jedno skończyłam:( A za tydzień jeszcze lepsze rozrywki, bo zaczyna się tydzień kolejnych egzaminów:P


damar5 – Dana, Ty mnie niczym nie zaraziłaś. Ja po prostu nie umiem machać ręką na to co robią studenci w labie. W końcu płacą mi za uczenie, a nie za machanie:(


 mamuska73 – Dziękuję:)

2 komentarze:

  1. drugi.maurycjusz
    2011/11/05 07:43:57
    kurcze, jak Ty masz tam dobrze pod względem robótkowym- a ja się modlę ,aby koraliki w mojej pasmanterii dzisiaj były, bo mi zabraknie różowych:)
    zanosi się, że w przyszłym roku zawitam do USA, jak przeżyję- juz siewidzę w tych sklepikach....:)filcowe zestawy mnie rozłożyły! ciekawa jestem niezmiernie, co zaczęłaś hefcić:)))


    edytadzik24
    2011/11/05 09:12:45
    Nie wiem jak się robi wielkie oczy bez buziek więc uwierz na słowo moje oczy wyszly dosłownie :) haha cuda...Ania ja chce do Ciebie hahah bym wykupiła chyba wszystko co się da zestawy są super, ja posiadam jeden i to wygrany od Marty- Cinki i jestem nim zachwycona mogłabym gapić się na niego 24 h na dobe a jakbym miała w swoim zasięgu takie cuda jak Ty eh pewnie bym wieczorami siedziała i oglądała wszystko na nowo dzień w dzień haha:) Cuda kupiłaś. Ja mimo, że szukam na ebay zestawów to jakoś ciężko mi wychodzi znalezienie czegoś sensownego i zestawu który nie kosztował by ponad 100zł bo tylko takie widzę;/
    Torebeczkę pamiętam, że pisałaś, że taka Ci się podoba i jednak upolowana :) zestaw na kubeczek powala ale zestawy do hefcenia Dimensions superrrrr!!!! A i jeszcze co do pułeczki śliczna ta pułeczka ten porcelanowy obrazek jest śliczny, 3 male dziewczynki słodkie.

    Aniu zazdroszczę zakupów, ja tu muszę walczyć o muline DMC w naszym mieście haha ostatnio usłyszałam, że muliny o tym nr nie ma i może ale nie koniecznie, będzie w grudniu :) padłam...

    Więc zazdroszczę takich sklepów gdzie jest wszystko :) wszystko wszystko :) i ciut więcej.

    Miłego weekendu :)


    cecy44
    2011/11/05 09:42:26
    Ach!Piękne zakupy.Też takie wydawanie pieniędzy mnie kręci.Pozdrawiam!


    aeljot
    2011/11/05 14:14:09
    Ech pozazdroszczę tylko :)


    OdpowiedzUsuń
  2. oura512
    2011/11/05 14:15:25
    Te zestawiki filcowe zauroczyły mnie najbardziej. W Empiku można dostać coś podobnego, tyle że jest to chyba torebka, gumka do włosów z kwiatkiem i futerał na komórkę. Niestety cena mnie zniechęca :( Szkoda że nie przeceniają takich rzeczy :( Ostatnio puszczają na TLC program "Łowcy Promocji". Normalnie zazdraszczam im na maxa i wiem, że gdybym żyła w USA to bym robiła to samo co oni :P Jedna babka zapłaciła 10$ z hakiem za zakupy wartości 1600 $ Wszystko dzięki kuponom, o których i Ty wspominałaś :)
    Pozdrowionka!


    damar5
    2011/11/05 15:51:59
    Ojej ,ale zakupy :) Wiekszosc wpadlaby i mnie w oko :)
    Duzo korkow i duzo takich wspanialych zakupow zatem zycze :)gospodarna Dziewczyno :):)
    Poz.Dana


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/05 17:57:50
    Przyznam, ze jestem zazdrosna:P. Wszystkie zestawy bardzo mi sie podobaja...

    Pozdrawiam
    Pagatek


    haftowaneprezenty
    2011/11/05 19:12:15
    Ale Ci zazdroszczę. I tak się zastanawiam, czy jest możliwość złożenia u Ciebie jakiegoś zamówienia? Ale to musiałybyśmy się dogadać co do płatności i wysyłki. Byłaby taka możliwość jakbym się ładnie do Ciebie pouśmiechała?


    Pozdr
    Michalina


    ann_margaret
    2011/11/05 20:39:15
    Boskie zakupy! Chyba te filcowanki podobają mi się najbardziej:)))
    A te dwa ostatnie zestawy, z Bucilli, mają nietypowo nawinięte mulinki - czy to szpulki do maszyny do szycia?:)


    mamuska73
    2011/11/05 23:05:03
    niestey przesylka poleci dopiero za tydzien,bo moj kolega sie pochorowal i nie przyjechal do Belgii;a poczcie belgijskiej nie ufam-bedzei szlo z dwa tygodnie


    Gość: Wanda, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/11/06 00:00:30
    No i ciesz się zakupami , jeżeli tylko możesz sobie na nie pozwolić...Pooglądałam u Ciebie haft krzyżykowy, piękny! Serdecznie pozdrawiam:)


    Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2011/11/06 01:36:26
    Mogłabyś powiedzieć gdzie kupiłaś dwa ostatnie zestawy? Szukałam dzisiaj czegoś podobnego w Hobby Lobby, ale nie znalazłam :( Za to znowu kupiłam kilka ozdob świątecznych :)


    labores_pariunt_honores
    2011/11/06 13:32:31
    widzę, że mimo że Cię tam tak strasznie mordują, to masz powera na nowe techniki hafciarskie! szkoda że nie wiem co to punch needle ani needle point, ale chętnie popatrzę na to co z nich wyczarujesz!
    powodzenia na uczelni z tymi wszystkimi zadaniami i egzaminami!


    iwonan_1
    2011/11/06 13:53:27
    No i znowu zawał !!! Oj, nie masz Ty serca kobieto dla nas mieszkających w ojczyźnie, oj nie masz... Wiem, możemy sporo kupić w angielskich i amerykanskich sklepach internetowych, ale tu chodzi o to żeby nie zbankrutować, no nie? Ty możesz polować na okazje.... Zakupy przecudne - pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń