wtorek, 15 listopada 2011

Jest źle:P

Hmmm, przynajmniej częściowo:P Ostatnio nie szczędziłam sobie nauki i mój mózg powoli się buntuje. W sobotę w nocy, a właściwie w niedzielę nad ranem skończyłam pisać ponad 2h egzamin online:P To chyba specjalny wynalazek dla mnie, bo o tej godzinie mój mózg działa na największych obrotach:) W niedzielę niestety już nie udało mi się za dużo wbić wiedzy do łepetyny, więc wczoraj musiałam znowu siedzieć i do 2 rano zakuwać, bo dziś o 8:30 kolejny egzamin, już taki zwyczajny, tradycyjny. Przeklęta tylko ta ranna godzina:(


Ale już od 10 jestem prawie wolna jak ptak:P Kolejne egzaminy za miesiąc! A ja teraz mogę sie "rozkoszować" pracą w labie, męczeniem studentów, pracą nad dwoma projektami na zaliczenie dwóch różnych przedmiotów, etc, etc. Wymieniać można jeszcze długo:P


Od kilku dni z przemęczenia nie umiem już nawet spać, dlatego twierdzę, że jest źle! Bo w końcu ja - mistrzyni spania we wszelkich warunkach, nie umiem zasnąć! Kiedyś udało mi się zasnąc w autobusie na stojąco z ręką w górze, a teraz we własnym łóżku nie umiem spać:P No nic, dam radę! To moje zdanie motywujące przez ostatnie tygodnie:P Polecam - działa cuda!


Chciałam zamieścić dziś jakiś normalny wpis, ale wybaczcie, nie mam siły:( Jak się zregeneruję to wrócę do pisania, bo już się niektórzy zaczęli o mnie martwić, tak Was rozbestwiłam częstymi wpisami:P


Do boju! Długi weekend się zbliża to sobie pośpię i pobuszuję po sklepach:) W końcu Czarny Piątek już tuż, tuż:P


 

1 komentarz:

  1. drugi.maurycjusz
    2011/11/15 23:02:31
    no to witamy w klubie:) mam nadzieję, że egzaminy zaliczone pozytywnie!!!:) kilka dni i Ci przejdzie przemęczenie, znowu zaczniesz spać na stojąco, hehe:) ja teraz nie wiem, co zrobic z nadmiarem czasu do snu- 3 tygodnie bez roboty? tragizm! wracaj do sił szybko i dziergaj, dziegaj:))))


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/15 23:36:07
    Oj, ja sie martwilam juz od kilku dni, bo to byla zbyt dluga cisza... Juz mnie czarne mysli nachodzily :(. Dobrze ze juz wracasz do rzeczywistosci :P. Czekam na wpisy, ale najpierw porzadnie odpocznij...

    Pozdrawiam
    Pagatek


    fiolqak
    2011/11/16 06:37:49
    A ja Cię i tak stawiam za wzór moim córeczkom:) mądra, zdyscyplinowana w wielkim świecie i do tego cudnie haci:) - koniec miodzenia:)dziękuję za uwagę, odpoczywaj


    damar5
    2011/11/16 08:03:13
    Jestes lepsza niz moj Tata :) On potrafi wszedzie i chyba w kazdej pozycji spac ale na stojaco jeszcze nigdy nie widzialam hehehe
    Wypoczywaj :)
    Poz.Dana


    Gość: mamasia, 83.168.84.*
    2011/11/16 08:24:35
    Odpocznij sobie, bo w takim tempie to zwariować można.
    Straaaasznie zazdroszczę czarnego piątku ahhh.


    labores_pariunt_honores
    2011/11/16 12:18:46
    może małe SPA w wannie, wiesz muzyczka relaksacyjna, pachnąca sól do wanny?
    a jak brak wanny to ta sama wersja z muzyką, ale na kanapie i maseczką na twarzy? :)))


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/11/16 12:37:18
    wrzuć sobie trochę na luz...organizm odmawia juz współpracy, tak to juz jest...;-)

    buziaczki i trzymaj się
    Hania :-)


    morsia
    2011/11/16 13:03:06
    Rozumiem ten brak sił na cokolwiek, bo sama tak mam, tylko że jeszcze śpię na stojąco. ;)
    Ja zazwyczaj "chodzę" po blogach co parę dni, więc czytam Cię zbiorczo. :P I jakoś umknął mi przestój u Ciebie.
    Regeneruj się, Kochana i doprowadź mózg do stanu używalności nieprzeciążającej go zbytnio. :) No i pewnie, że dasz radę!


    mamuska73
    2011/11/16 18:11:56
    drinka se walnij przed pojsciem do wyrka to sie odprazysz i zasniesz
    tez tak mam ze ze zmeczenia spac nie moge i wtedy se kuracje alkoholowa stosuje ,bo wole malego drinka (potrafie sie schlac lampka wina) niz prochy


    ann_margaret
    2011/11/21 14:40:55
    Post sprzed tygodnia, więc mam nadzieję, że udało Ci się zasnąć - i odpocząć!

    OdpowiedzUsuń