środa, 23 listopada 2011

Jak zrobić dynię:)

Skoro mi się udało, a mamuśka73 prosiła o zdjęcia ze zszywania, to dziś ekspresowy kursik!


Po pierwsze jak dotąd znalazłam tylko jeden wzór idealny na dynię. A szkoda:( I to jeszcze bez instrukcji zszywania, tylko ze zdjęciem gotowej dyni, więc może inna kolejność zszywania daje lepsze efekty? Nie wiem:P


DSC09635


Po wyhaftowaniu wzorku nieco go przycięłam. Zostawiłam po 3 kratki kanwy z kazdej strony.


DSC09638


I zaczęłam zszywanie od góry.


DSC09639


I tak dalej, aż zostanie tylko jeden bok niezszyty.


DSC09641


Wtedy zszywając go, jednocześnie wszyłam cieniutką wstążeczkę.


DSC09643


Następnie wzięłam się za zszywanie dołu, bo stwierdziłam, że jak już dynia będzie wypchana to łatwiej będzie zszyć bok, a nie dół. I chyba miałam rację, bo nie było tak źle. Także w tym momencie miałam gotową górę i prawie cały dół.


DSC09645


Tu zdjęcia brak, ale każdy wie jak się wypycha:P Po maksymalnym wypchaniu, bo lubię pucułowate prace w 3D :D, zszyłam bok i dynia gotowa!


DSC09658


DSC09654


Zszywanie jak dla mnie banalnie proste, więc aż mi głupio publikować ten kursik, ale skoro obiecałam mamusce73, to wywiązuję się z obietnicy:)

1 komentarz:

  1. Gość: chwilotrwaj, *.ip4.artcom.pl
    2011/11/23 13:05:52
    super! a do czego posłuży? igielnik? Bomka? a może coś innego. Chętnie zrobiłabym sobie coś takiego, tylko z zszywaniem może być fatalnie. Czy możesz udostepnić wzorek?
    chwilotrwaj@o2.pl

    Zapraszam również do siebie chwilotrwaaj.blogspot.com
    Mam nadzieje, że nie masz nic przeciw, że Cię zalinkowałam.
    Pozdrawiam.


    renataa25
    2011/11/23 17:02:44
    Fajna ta dynia a kursik rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń