środa, 2 listopada 2011

Dzień jak co dzień...

Wiecie, że lubię halloween, ale nie wiecie, że co roku mam nieco utrudnione świętowanie:( Już 4 rok w Hameryce, moje 4 halloween, a ja cholera jasna muszę się uczyć! Jak nie egzamin, to quiz albo zadanie domowe:( W tym roku podwójne szczęście – sobotni quiz online, poniedziałkowe zadanie domowe:P Wczoraj cały dzień spędziłam na wydziale. Zajęcia, praca w labie, etc. Do 19 uczyłam studentów, a później do domu. Zboczyłam jednak z trasy i odwiedziałam mojego spożywczaka, bo wiedziałam, że będzie przecena ozdób halloweenowych! W moim spożywczaku zawsze przeceniają w ostatni dzień, np. 24 grudnia przeceniają ozdoby świąteczne:) A ja już od dłuższego czasu wpatrywałam się w super zawieszkę! Przecena 50% i od wczoraj jest moja! Przywieszka jest ceramiczna. 


DSC09342


Jako Heksa, bo tak mnie czasem rodzina nazywa – musiałam ją mieć!


DSC09343


Najbardziej podoba mi się, że dół można zmieniać zależnie od humoru:D


DSC09346


DSC09348


W domu dokończyłam zadanie domowe i “oddałam” szefowej online:) Jak dobrze, że teraz wiele przedmiotów ma takie ułatwienia, bo wtedy termin oddania nieco się przedłuża, zamiast godziny, kiedy szefowa idzie do domu, mam czas do północy! Szkoda tylko, że pisanie quizów czy egzaminów online jest tak stesujące:(


Później nieco odsapnęłam przy tv, choć jakoś haftowanie mi nie szło:( I o 23 ruszyłam na coroczny spacer po moim osiedlu! To już moja mała tradycja:P Oczywiście wzięłam ze sobą aparat!


Jesień już od dawna panuje i niestety czuć, że zbliża się zima:( Zimno już było, para buchała mi z ust, mgła zrobiła się na wysokość ludzia, ale i tak godzinę pałętałam się po okolicy:]


DSC09324


Sfotografowałam dla Was czym moi sąsiedzi ozdobili swoje domostwa:) Aż jestem w szoku, że mój aparat tak dobrze poradził sobie z nocnymi zdjęciami!


DSC09314


DSC09318


DSC09320


DSC09322


DSC09335


DSC09337


Ta dynia mi się najbardziej podoba:D Smacznego:P


DSC09338


Na spacer wyszłam w moim ukochanym skórzanym płaszczu. I jak tylko zobaczyłam swój cień zaczęłam się głupkowato śmiać:D Kogo Wam przypominam? :P


DSC09313


Natomiast dziś był normalny dzień w Stanach. Cmentarz mam tylko jeden w okolicy, ale nie było czasu się wybrać. Jak co roku pozostaje mi zapalić w oknie świeczkę zapachową dla babci Krysi i dziadka Ludwika.


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Jutro postaram się pokazać co zmachlowałam w niedzielę:)


karolina1408 – Dziękuję:)


morsia – A pewnie, że tak:P


pakma – Dzięki za pozwolenie:D


pagatek – A u mnie nikogo nie widziałam, ale oficjalne polowanie na cukierki na kampusie było w czwartek. Specjalnie przygotowali się w wielu akademikach:) Dużo zdrowia dla dziewczynek!


labores – Tylko tło? A kolczyki tylko zasłaniają, co?:P

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2011/11/02 07:26:00
    Ale pięknie udekorowane okna. Szkoda,że u Nas nie ma takiej tradycji . A co do cienia to przypomina mi detektywa ale zapomniałam jak się nazywał skleroza Zawieszka superowa pozdrawiam


    oura512
    2011/11/02 08:12:27
    Omg Alucard!!!


    Gość: Labores, 194.181.0.*
    2011/11/02 10:29:42
    hahaha, uśmiałam się z Twojego komentarza do mojego o tle, ale co ja poradzę, że zwracam uwagę na mniej rzucające się w oczy detale :D no ale oficjalnie powiem : kolczyki są super pomysłem i wykonanie też :)))) ale doceniam zwłaszcza konsekwentne dobieranie pasującego tła :D:D:D


    damar5
    2011/11/02 11:56:34
    Swietne dekoracje dyniowe do kazdej polecial usmiech :) :)
    U nas w tym roku bylo bardzooo skromnie dekoracyjnie :( Nie bylo na czym oka zawiesic :(
    Poz.Dana


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/02 16:36:32
    Zawieszka jest super. U nas w tym roku tez skromniutko z dekoracjami :( . Dzieciakom to nie przeszkadzalo, bo najwazniejsze byly cukierki :).
    Jak dla mnie w tym plaszczu to wygladasz na Fredka Kruegera :P

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/11/02 20:07:10
    Anka!!!Ale fajna CZAROWNICA- a my lubimy je!!!!Usciski- mama



    zakreconamysia
    2011/11/02 22:24:51
    Przywieszka jest cudowna ;o) strasznie mi się podoba ;o)


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/11/03 08:11:20
    Przeczytałam Twój kolejny post i musiałam wrócić do tego cienia :) Byłam pewna że jest to kapelusz i dla mnie skojarzyłaś się z czarownicą :P Teraz jak tak się przyglądam to rzeczywiście można zauważyć, że to postawiony kołnierz ;)

    OdpowiedzUsuń