wtorek, 22 listopada 2011

Nerwuje po raz n-ty:P

Dlaczego nerwuje a nie denerwuje? Bo tak mówił mój kolega ze studiów i do dziś mi zostało:P A czym nerwuje? Kolejną gazetką:P Wczoraj w tv zaczął się sezon na świąteczne filmy (bardzo je lubię:), to i ja zaczynam sezon na świąteczne gazetki! A co! Mam ich kilka, to się pochwalę:D Poniższą kupiłam już na początki września, bo wtedy na kilka dni pojawiła się w JoAnn i z tą samą szybkością co się pojawiła, zniknęła. Mnie udało się ją nieco spromować:P Wzorki w środku jak zwykle w przypadku świąteczno-zimowych gazetek, po części nowe, a po części przedruki ze starych gazetek.


Zachwyciły mnie już ozdoby z okładki! Cudniaste są:D


DSC07822


DSC07824


DSC07825


DSC07826


DSC07827


Te skarpetki już od dawna są na mojej liście do wyszycia! Ale na pewno nie w tym ckliwym różu:P


DSC07828


A te trzy serduszka właśnie dopisałam do listy:)


DSC07829


DSC07830


DSC07831


DSC07832


DSC07833


DSC07834


DSC07835


DSC07836


Bombeczki też mi się podobają:)


DSC07837


DSC07838


A jeszcze bardziej pastelowe motywy!


DSC07839


Na tą okładkę z ptaszkiem też “choruję” odkąd ją gdzieś indziej zobaczyłam:P


DSC07840


DSC07841


Mmmmmm, położyć się na takiej poduszce! Marzenie:)


DSC07842


DSC07843


DSC07844


DSC07845


DSC07846


Uczciwie uprzedzam, że to nie koniec gazetkowego nerwowania:P


Igłą jednak wczoraj pomachałam:P Rzuciłam się zaraz po skończeniu pisania postu na blogu! Ale dziś nie chciało mi się robić zdjęć. Może jak jutro wrócę wcześniej to uda mi się zrobić kilka w świetle dziennym:)


Aaaaaa, nie będę dziś skromna i się pochwalę! Z egzaminu, który pisałam online dostałam 95% punktów!!!!! Na wyniki drugiego czekam jeszcze:( Ale z ostatnich dwóch zadań domowych dostałam po 100% punktów:) Czuję się jak geniusz:P Jeśli jutro dostanę wyniki z egzaminu z drugiego przedmiotu to mi przejdzie:P Ostatnio dostałam tylko 85% z pierwszego egzaminu:( Taka tu presja bycia genialnym:P Normalnie człowiek by się cieszył na polskiej uczelni, że zdał, a tu liczy na ile procent i jaką mu to ocenę końcową da:P


 


damar5 – Oj, zdziwiłabyś się bardzo jakie to planatarium jest małe:P Nasze w Parku Chorzowskim to gigant!


matkas – Ale Ty się rozkręciłaś z komentowaniem! Trzeba będzie blokadę na klawiature założyć:P


pagatek – Prezent był dla mamy, bo to ona, a nie ja, zbiera buciki! Kolekcję pokazywałam tu i to dlatego kilka dziewczyn od tego czasu dołożyło się i mama ma nowe okazy:) Agata, to ja Ci współczuję całego dnia w domu:( Mnie by wścieklizna wzięła:P


ann_margaret – W piątek na pewno kupię sporo mulinek, bo wyjdą po 25 centów sztuka:) I liczę też na gratisy w World Markecie, bo co roku dają bombki pierwszym klientom, a nic nie trzeba kupować, więc to prawdziwe gratisy są:)

1 komentarz:

  1. Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/22 01:49:55
    I Ty mnie tak na noc nerwujesz :P, ja zasnac nie bede mogla :). Jej jaka super gazeta, wzory sa poprostu cudne...

    Mnie wscieklizna nie wezmie :P mnie wziela jak poszlam 3 lata temu w ten przeklety dzien do sklepu i zobaczylam kolejke do kas ktora sie ciagnela przez caly sklep...
    Aniu i teraz dopiero odkrylam ten Twoj wpis na blogu o tych bucikach. Dziekuje za link :). Bylam akurat wtedy w Polsce i nie zagladalam do internetu :( Sliczne sa te buciki, nie wiedzialam ze az tyle kolekcjonujecie :)
    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/11/22 05:06:21
    ale cudowna gazetka, normalnie można wsio wyhafcić...:-)
    buziaczki Hania


    Gość: tami, 82.176.13.*
    2011/11/22 09:30:22
    Gazetka prześliczna, nie wiem czy mogłabym prosić o podzielenie się wzorami tych pastelowych kartek i zawieszki ( piłka nożna z czapką mikołaja )? Byłoby SSUUPPEERR :)
    Przede mną jeszcze zakupy świąteczne, część tutaj a reszta w Polsce tylko pewnie bez wielkich przecen i wyprzedaży ;(


    drugi.maurycjusz
    2011/11/22 09:58:52
    HEjka:)- przede wszystkim gratulacje za zdane egzaminy:)))) wzorków mnóstwo znajomych widzę, nawet serduszko, które wyszywałam na 80 urodziny jest:)- bardzo udana gazetka! czekam na prezentacje następnych:)))


    Gość: , *.rzeszow.vectranet.pl
    2011/11/22 11:17:29
    Ojej, jakie śliczne wzorki!Nic tylko siadać i wyszywać :) I gratuluję wyniku tesu :)
    Pozdrawiam,
    Asia z mijajacych chwil
    www.mijajacechwile.blogspot.com


    damar5
    2011/11/22 11:37:30
    Fajna gazetka z fajnymi wzorkami,ten tasmowy wzorek na pudelku wykorzystalabym na trojkat, sliczny by byl:)
    Poz.Dana


    lorena24
    2011/11/22 11:38:30
    Wzory z gazetki CUDNE:)


    cornelka2
    2011/11/22 12:06:51
    Gazetka wspaniała jest na czym zawiesić oko. Wiedziałam Aniu ,że zdolniacha Jesteś gratulacje za tak zdne egzaminy pozdrawiam


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2011/11/22 12:12:31
    Gazetka ciekawa, a wzorki rzeczywiście przedrukowane z gazetek z poprzednich lat. Pięć pierwszych stron to Cross Stitcher z 2010 roku, w środku jakieś wzorki z C S z 2009r. Na szczęście te posiadam, więc nie zwijam się z zazdrości :P. Jest kilka, których wcześniej nie widziałam niestety, tych zazdroszczę ... ale pocieszam się, że i tak nie miałabym czasu na wyhaftowanie. Nerwuj Aniu dalej, ja z chęcią pooglądam.


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/11/22 12:22:05
    Piękne worki. Tylko skąd wziąć tyle czasu, żeby wszystko wyszyć :)


    ann_margaret
    2011/11/22 13:16:27
    Taka gazetka to marzenie! Już samo przeglądanie to przyjemność, a co dopiero wyszywanie tych cudnych wzorków! Ciężko wybrać najładniejszy - naprawdę udany numer:)
    Pokazuj dalej!!
    No i gratuluję wyników, reszta też na pewno poszła dobrze:)


    aeljot
    2011/11/22 14:20:24
    Cudne. Ja teraz mam fazę na czerwoną mulinę więc wzory jak najbardziej moje ;)


    yustynia
    2011/11/23 12:20:55
    Aaaa, dopadła mnie gorączka bożonarodzeniowa.
    Cudne wzory.

    OdpowiedzUsuń