czwartek, 19 stycznia 2012

Żeby w stopy było ciepło:P

A co! Skarpety chyba do tego służą, nie? :P Na drutach robić nie zaczęłam, ale kupiłam sobie w grudniu dwa zestawy do haftu. Miałam je na watch list na ebayu chyba od roku, ale cena była zabójcza! 22$ za jeden zestaw! No i ku mojej radości w przerwie świątecznej patrzę a tu przecena o 60%! Nie mogłam nie skorzystać:P I tak mam dwie super skarpety z serii Daydreams od Dimensions w cenie niższej niż kiedyś jedna kosztowała:)


Obie nie wymagają zbyt wiele do zrobienia, bo materiały na przód są nadrukowane, haftuje się bardzo niewiele. Na tył jest gruby filc. A na górny mankiet (?) jest gotowy materiał, też z nadrukiem. Niby powinno pójść szybko haftowanie:P Ale zobaczymy w praniu:D I nie, nie wiem kiedy będę je haftować:P Moje czytelniczki często zapominają, że ja nie lubię UFOków, więc nie zaczynam tysiąca prac naraz. Koncentruję się na jednej na raz:) A wiele zestawów i innych zakupów, które tu pokazuję jest na przyszłość:) Taki chomik ze mnie:D


Mnie osobiście bardziej podoba się ta pierwsza skarpeta:) Choć tego chwościuku u mnie nie będzie:P Nie jestem ich fanką:P


DSC00482


DSC00485


DSC00486


DSC00487


Materiał na skarpete to jakieś płótno, jeśli się nie mylę.


DSC00489


Dokładna instrukcja też jest!


DSC00493


Druga skarpeta też niczego sobie:)


DSC00495


DSC00497


DSC00500


DSC00502


DSC00506


Tutaj nawet koraliki perełkowate są i mgiełkowata wstążeczka:)


DSC00508


Oj, szkoda, że takie oryginalne i bardzo ciekawe zestawy można kupić tylko na aukcjach:(


 


Dzięki za liczne odwiedziny i komentarze:) Rozpieszczacie mnie na całego! :) Niestety widzę, że przeze mnie kilka osób może zacząć mieć problemy z gotówką, bo zaczynam być powodem zakupów gazetkowych:P Szkoda, że do mnie gazetki tak późno docierają:( Jak dotąd dotarła tylko gazetka z końca listopada, na resztę cierpliwie czekam:( No i zupełnie nie rozumiem co Wy się tak boicie swojego angielskiego? Zamordują Was jak z bykami napiszecie? Taki straszny wstyd będzie, że w domu będziecie się musiały chować? Kurde, w życiu trzeba być odważnym, a nie tchórzem. Jak się nie spróbuje, to się nic nie uda! Więcej odwagi! :)


 


april79 – Co Ty mi tu chrzanisz:P Mój brat też rocznik ’79 i w szkole miał angielski:) To chyba po prostu zależy od miasta. Moja koleżanka ze studiów (rocznik ’83, jak ja) była z okolic Jasła i właśnie narzekała, że miała rosyjski w podstawówce:( Ale i tak nie przeszkodziło jej to studiować ze mną chemię po angielsku:) A co do wyboru prezentów, hmmm może gdyby to była ciągle ta sama gazetka, ale jak mnie drukują w czterech różnych, gdzie redakcje są inne, to raczej nie ma szans:P Choć mnie tam nie przeszkadza aż tak, poza wilkami ze wszystkiego jestem zadowolona. W końcu prezent to prezent, więc cieszy:) Ostatnio ciągle macam mulinki od Cross Stitchera, a od przedwczoraj mój mały zestawik:) Radochę mam wielką:) A na hafty to musisz poczekać, bo ostatnio tylko raz na tydzień haftuję:( Inne zajęcia mnie odciągają. Choć wiem, jako osoba żyjąca sama powinnam mieć tylko i wyłącznie czas wolny:P Już to słyszałam od tych z rodzinami i dalej nie wiem jak można tak chrzanić:(


iskierka_duszy – Taśma w banerku jest kremowa, a nie kawowa.


mamuska73 – O kurka! No rzeczywiście 20 km tak daleko!!!!!!!!!! Straszne, chyba na jakimś zadupiu mieszkasz:P Ja takie 20km to bez problemu robię na rowerze, jak sobie odwiedzam dwa walmarty w jeden dzień:P No oczywiście 20 km tylko w jedną stronę, żeby nie było, że tam później nocuję:P A busy chyba nie takie straszne, też dla ludzi:) W końcu ile można siedzieć w domu albo krążyć po tych samym okolicach? :P Jak się chce to nic nie jest straszne i chyba nikt się nie urodził w samochodzie, żeby był przyzwyczajony do ciągłego podwożenia dupki:P

1 komentarz:

  1. haftytiny
    2012/01/19 22:42:54
    rewelacyjne!!! już widzę jak paradujesz w tych skarpetach na zajęcia ze studentami:D


    arabeska291
    2012/01/19 22:54:58
    mi się ta a'la zielona bardziej podoba :) wszędzie Cię drukują no normalnie robisz się sławna :) swoja drogą myślałam,że jesteś starsza (bez urazy) , a tu niespodzianka masz tylko kilka lat więcej niż ja.. a propo wolnego czasu to jest to tylko sztuka organizacji i naszego wolnego wyboru. pozdrawiam zagoniona pracująca mama 2 maluchów :P


    kasiulka1605
    2012/01/19 23:22:14
    są super, ale mi osobiście przypadła do gustu ta błękitna, już się nie mogę doczekać kiedy je pokażesz :)


    paga-tek
    2012/01/20 00:59:57
    Mnie sie podobaja obie :). Ty to zawsze cos fajnego wyszperasz na ebay. Ja to nie mam cierpliwosci :P

    Pozdrawiam


    cornelka2
    2012/01/20 08:15:27
    MNIE SIĘ PODOBAJĄ OBYDWIE SKARPETKI . NO ANIU SUPER SPRAW KOLEJNA NAGRODA ALE ZSŁUŻYŁAŚ NA NIĄ GRATULACJE!!!! POZDRAWIAM


    cecy44
    2012/01/20 09:33:46
    Skarpety świetne.Obie mi się podobają.Pozdrawiam.


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/20 09:43:40
    Skarpety sa oki - mama


    april79
    2012/01/20 09:58:46
    z tym czasem wolnym u "samotnych" to też się zgadzam.Jeszcze na studiach a potem jak byłam bezdzietna to na nic nie miałam czasu, tzn. miałam na wiele innych ważnych rzeczy a nie na hobby.Tak naprawdę to dopiero jak pojawiła się rodzina to czas jakoś się zorganizował i choć zajęć jest więcej to jakby ich mniej;) ja właśnie z takiego małego miasteczka jestem gdzie był w podstawówce tylko rosyjski, potem w ogólniaku i na studiach też wybierałam ten język bo już go znałam i ciągnęłam dalej, żeby się nie przemęczać;) ( ot taka durna ta głowa kiedyś była;) a angielski też "liznęła" i owszem, ale bez jakiś szaleństw;)
    Skarpety fajne, choć sama bym takich nie kupiła bo nie popieram pomysłu "świątecznych skarpet". i tak myślę że nazwa "mankiet" jest w sam raz dla tego czegoś wywiniętego;)
    ja mam jednego ufoka i tak mnie to dobija że skupiam się na małych formach żeby nie tworzyć kolejnych;)
    ha i przez pięć minut miałam śnieżycę za oknem-fajnie;)


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/01/20 12:23:33
    Wow! Co to za cudo? Jak się tym obsluguje? :) ślicznie wygląda!!! :D ebay to skarbnica krzyżykowa.


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/01/20 13:54:35
    Obie skarpety cudne :)


    Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/01/20 14:06:06
    Cudniaste skarpety. Wcale się nie dziwię, że je kupiłaś. Jakoś u nas takich mega przecen nie ma a szkoda przydałyby się. Pozdrawiam i gratuluję publikacji.


    anenia-vladona
    2012/01/20 14:26:58
    gratuluję udanych zakupów :-) skarpeciochy fajniaste
    teraz czekam cierpliwie aż okażesz coś xxx a nie tylko przechwałki i przechwałki ;-)


    mamuska73
    2012/01/20 15:25:12
    piegucha to nie ja mieszkam na zadupiu ino ten sklep jest w dziurze totalnej;autobus zaden tam nie jezdzi a do najblizszego przystanku ok 5 km;rowerkiem juz niestety nie jezdze z tytulu pocharatanej kostki ktorej zaniedlugo w ogole miec nie bede;z tego samego powdu nie maszeruje dluszych tras;wlasnie dlatego jestem uzalezniona od podwozy PM a ten nie zawsze ma czas w godzinach otwarcia sklepu (tez jakies dziwne chyba dla ludzi niepracujacych)

    zakupki cudne ale nie zazdraszczam tym razem,bo to znienawidzone plotno drukowane,ja osobiscie niecierpie tego chronicznie


    Gość: LUNA, *.xdsl.centertel.pl
    2012/01/20 16:48:46
    Super te skarpety bardzo mi się podobają , ale roboty też przy nich jest. Ja jak moge ograniczam już kupowanie gazetek bo do śmierci ich nie wykorzystam he he ,pozdrawiam.


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/01/20 19:22:45
    Świetne skarpety! Za każdym razem, kiedy widzę, że kupiłaś coś nowego i aż szepczącego, żeby to wyhaftować, mam ochotę biegać i krzyczeć, bo ostatnio moje fundusze są niewielkie i muszę się kilka razy zastanowić, zanim coś kupię. Ale jaką radość sprawia zobaczenie, że inni mogą się cieszyć jakimi cudami ;)

    OdpowiedzUsuń