poniedziałek, 16 stycznia 2012

Chyba przestaniecie mnie lubić:P

Hmmm, raczej jestem tego pewna:P No, ale zacznijmy od początku. Jeszcze w zeszłym roku napisałam do Cross Stitch Gold maila z jedną z moich starszych prac, tzn. z roku 2010 – igielnikiem w kształcie gwiazdki. Powstała ona ze wzoru z tejże gazetki, tyle, że go nieco zmieniłam. Zamiast proponowanej poduszki (!) wyhaftowałam 15-częściowe biscornu:) Pisałam o nim na początku istnienia Pieguchowa, więc pewnie nieliczni pamiętają:P Kto chce poczytać, zapraszam tu.


Dla przypomnienia oryginalna poduszka wygląda tak.


cushion_750


W Gold moja praca na tyle się spodobała, że postanowili ją wydrukować, ale jak zwykle nie wiedziałam, w którym numerze:( Sprawdzałam w nr 89, nie było:( Miałam przeczucie, że bedzie w nr 90, ale oczywiście w necie krąży wersja bez strony z listami od czytelników:( Normalnie czułam się jakbym lizała lody przez szybę:P Aż tu dziś wykombinowałam sposób i mam! Mam dowód!!!!!!!!!! I to jaki!!!!!!!! Także, jak ktoś znajdzie w sklepie taką oto gazetkę, Cross Stitch Gold nr 90.


cross stitch gold 090 2012.02


To zapraszam na stronę 11, bo tam taki „skromny” Gold Star Letter z moją pracą:D


star


Co tym razem napisałam?


„Chciałam Wam pokazać jak wykorzystałam jeden z Waszych wzorów. Pochodzi z jednego ze wcześniejszych numerów Cross Sticth Gold, numeru 35 i oryginalnie został opublikowany jako poduszka w gwiazdki. Ponieważ lubię mniejsze formy, zdecydowałam się go wykorzystać na własny sposób i wyhaftowałam igielnik w kształcie gwiazdki. To był prezent dla mojej mamy i bardzo jej się spodobał.


Może w jednym z następnym numerów moglibyscie opublikować kolejny wzór na taki igielnik? Byłabym zachwycona! Uwielbiam mniejsze wzory publikowane w Gold i zawsze lubię je wykorzystać na swój sposób – mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza!”


A oto odpowiedz Hannah:


„ Jaki kreatywny pomysł, Anna. Oryginalny wzór został zaprojektowany przez naszego wydawcę technicznego, Anne MacGregor, która jest zachwycona jak wykorzystałaś go w 3D. Zobaczymy co da się zrobić z zamieszczeniem igielnika w kształcie gwiazdki w przyszłości w Cross Stitch Gold.”


 


A teraz najlepsze! Właściwie dzięki tacie zagłębiłam się w szczegóły, bo spytał się co za to dostanę? Nie mam drugiej strony z tego numeru, gdzie pisze co się dostaje za publikacje, ale „luknęłam” do numeru poprzedniego, czyli 89 a tam.....


prize


Chyba tylko w Cross Sticth Gold piszą co dostaną osoby z następnego numeru:P Dzięki temu wiem, że wygrałam ten olbrzymi (!) zestaw do haftu, wart 58 funtów!!!!!!!!!!!! Pozostałe osoby, które wydrukowali już normalnie, nie jako Gold Star:P dostaną „tylko” zestawy z Dimensions warte 15 funtów:P Niezłe żarty się ich trzymają:P


Z ciekawości znalazłam lepsze zdjęcie na necie. Ta kobyła po wyhaftowaniu ma mieć wymiary 28 x 46 cm!!!!!! Wow, nie? Normalnie jestem w szoku:D


wolves


Jeszcze nie wiem co z nim zrobię, bo to trochę nie moja tematyka i zdecydowanie nie mój rozmiar, ale Matkasowi bardzo się podoba:P Hmmm, chyba poczekam aż wyciągnę go ze skrzynki:P Byle tylko doszedł! Ostatnio pisałam do Cross Stitch Crazy, że nie doszło do mnie nic za mój zaparzacz do herbaty i mają mi wysłać drugi zestaw. Bo tamten chyba się zapodział:( Gazetka w końcu wyszła w Anglii 24 listopada, w zeszłym tygodniu udało mi się ją kupić w Joann, to prezent powinien już dojść, nie?


 


To tyle na dziś. Pewnie już nie dostanę żadnych komentarzy, bo to może być za wiele dla niektórych, ale ja się i tak cieszę:) A w planach jeszcze dwie publikacje moich prac (potwierdzone mailowo!) i coś jeszcze, ale tego nie zdradzę:P Powiem tylko, że byłam w wielkim szoku, jak rano czytałam maila:D


 


Dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie banerka dla mamy:) Matkas sugerowała, żebym go sobie powiesiła u mnie na ścianie, zanim do niej trafi, ale bez przesady! Jeszcze się zakurzy:P Kilka dni go sobie jeszcze pomacam, a później do teczki i będzie grzecznie czekał na mamę:)


 


haftytiny – Myślę, że w tym roku Holland ma realne szanse:)


misia-be – Jak mieszkałam w Katowicach w bloku to bardzo się cieszyłam, że nie muszę odśnieżać. Teraz bardzo mi tego brakuje, bo już czwartą zimę macham szuflą:( Mieszkam tu w budynku jednopiętrowym i każdy jest odpowiedzialny za dojście do swojego apartamentu. Mieszkam na piętrze, więc sporo nam pada, a balkon, który jest też dojściem do mnie i do sąsiadów trzeba odśnieżać. Poza tym jakoś moi sąsiedzi z pięterka lubią chodzić po zaśnieżonych schodach, więc zwykle ja je odśnieżam, żeby się „zrelaksować” po dniu na wydziale:P Więc niestety ale znam ból odśnieżania:( Ale dzięki temu wiem, że nigdy w życiu nie chcę miec własnego domu!!!!!!! Mieszkanie w bloku to jest to! Bardzo tęsknię za naszą dozorczynią:D


pagatek – Agata, ze specjalną dedykacją zdjęcia z zeszłego roku. Chyba rzeczywiście wielka przyjemność. Normalnie zaraz będziesz się ze mną chciala zamienić, nie? :P


DSC04440


I w zbliżeniu moje zamarznięte okno. W tym roku nie mam jeszcze lodu od wewnątrz, ale już od kilku dni nie mogę wietrzyć sypialni, bo mi okno zamarzło. Oj, „kocham” zimę!


DSC04439


Dla wyjaśnienia, nie tylko ja mam takie okna. I nie, usuwanie tego lodu nic nie daje, po jednym wieczorze wraca:(


Ewa – No wiesz, dzieci mam Ci do pracy przysyłać? :P


pusia – Wieszaczki były kiedyś dodatkiem do Cross Stitchera nr 153. Kupiłam je w „wielopaku” na ebayu (chyba z 6 czy 8 sztuk trafiłam) :) Czasem ktoś je wystawia, więc można na nie jeszcze trafić.


cs 153


april79 – No wypadałoby:P Witam, witam:)


carse – Kiedyś sama pisałam takie komentarze jak ten Twój:) Bardzo zachęcam do założenia bloga!

3 komentarze:

  1. Gość: gabryla, *.aster.pl
    2012/01/16 23:40:45
    Ja cię kręcę!!! Nie widziałam wcześniej tej gwiazdki, ale masz naprawdę super pomysły na wzorki! Zazdroszczę i podziwiam!!! No i dobrze robisz, że się chwalisz pomysłami, bo widać, że są doceniane i nagradzane. Pozdrawiam!!!


    paga-tek
    2012/01/16 23:51:07
    Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulowac. Prezent dostaniesz piekny, ale troszeczke wspolczuje bo jest wielki, prawie jak moje zamczysko :).
    Dzieki za zdjecia, t0 zamarzniete okno to jakas masakra... Musze niestety podziekowac za zime, nie zamienie sie :P. Tylko chcialam zerknac na snieg :)

    Pozdrawiam


    mamuska73
    2012/01/17 00:15:32
    przecudna podusia i pomysl wykorzystania wzoru tez; i fajnie ze pokazujesz swoje prace takze w gazetkch a co trzeba sie dowartosciowac


    misia-be
    2012/01/17 02:10:29
    No żebyś wiedziała że Cie nie lubię :P:P a na poważnie - to cieszę się razem z Tobą :) fajnie tak zobaczyć w gazetce swoje dzieło. A jeszcze fajniej dostac coś w nagrodę za pomysł :):)


    Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2012/01/17 03:10:39
    Rany, jaką Ty masz fantastyczną wyobraźnię! Zdolniacha z Ciebie :) Co do zimy i tego białego fuj za oknem, dzisiaj przykleiłam folię (!) na moje okna, bo tak mi przez nie piździ zimnym powietrzem. Niech źyje sztuka budowania domów w USA :D


    damar5
    2012/01/17 06:40:25
    Te wilki to chyba dla mojej rodzinki hehehe GRATULACJE ,chyba zazdrosnicy nie powinni tu dzis wchodzic ;-) ja w kazdym razie jestem dumna z Ciebie :) Masz pomysly ,umiesz je pieknie przeobrazac to dlaczego sie nie chwalic calemu swiatu? Dobrze robisz ,chwal sie jak najwiecej i niech sypia nagrodami, bo nalezy Ci sie :)Brawo Anka ,tak trzymac :)
    Poz.Dana


    taminacodzien
    2012/01/17 07:50:53
    Oj Ty , oj Ty :) komentarz będzie a co ;) piękna gwiazdka a co za tym idzie śliczny wzór dostaniesz. Ja zdecydowanie nie mam zdolności i cierpliwości do takich maleństw jakie tworzysz, ale z podziwem oglądam Twoje prace, może kiedyś spróbuję coś małego zrobić. Jak tylko wyjdzie coś z sensem to pokażę :)
    Buziaki :)


    OdpowiedzUsuń
  2. bebezet
    2012/01/17 08:12:56
    Ty farciaro!! Nie za dużo tych publikacji??!! Ja też będę próbowała swoich sił!! Już prawie mam gotowe to co im wyślę :) Tylko będę się musiałam strasznie pomęczyć nam mailem w jęz. angielskim... ale może mnie nie obśmieją :) Pozdrawiam i gratuluję :)


    mama3005
    2012/01/17 08:30:43
    widziałam te pracę u ciebie,i gratuluję publikacji! oby więcej polskich prac w "zagramanicznych" gazetach


    renataa25
    2012/01/17 08:49:25
    Ciesze sie razem z Tobą, Twoje dzieło zasłużyło na taka prezentację, bo rewelacyjne je zrobiłaś. Czekam na kolejne Twoje pomysly i oby prezencik dotarł!!
    Pozdrawiam ciepło:))


    haftyska
    2012/01/17 08:58:18
    raz jeszcze GRATULACJE! ostatnio tylko Ci gratuluję, a jeszcze mają być powody, więc chyba przydałby się jakiś automatyczny responder na tego rodzaju posty :)


    cecy44
    2012/01/17 09:39:08
    Chyba jednak nie przestaniemy Cię lubić.Cieszymy się razem z Tobą Twoimi sukcesami.Jesteś pomysłowa i kreatywna.Podziwiam Cię.Wzór z wilkami jest piękny ale ja nie wyszyłabym go.Za trudny na moje drewniane rączki.Lubię jednak małe nieskomplikowane wzorki.Pozdrawiam serdecznie.


    OdpowiedzUsuń
  3. Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/17 10:27:37
    A mama jest z Anka dumna i cieszy sie - bardzo....


    1_iwonan
    2012/01/17 12:00:02
    Nie przestaniemy !!! (To w zwiazku z tytułem posta). Cudności zrobiłas z tej skromnej podusi. Cudności warte tego drogiego zestawu. Bardzo jestem ciekawa, czy podejmiesz wyzwanie i będziesz "dziubła" te wilki w lesie...
    Wczoraj dostałam pocztą najnowszy numer TWOCS i tam w realu jeszcze raz poczytałam o twoich kolczykach. Moja rodzinka też podziwiała - byli zachwyceni - miiło mi, że znam Twojego bloga i inne prace!
    Pozdrawiam i wiosennej pogody zyczę. Nas w tym roku zima oszczędza:)


    blue-anna
    2012/01/17 12:07:22
    Hmm. Ale dlaczego mamy Ci nie lubić?;) Ja tam się zwyczajnie ucieszyłam. I jeszcze z tego, że mogę codziennie bez pukania zaglądać sobie do Gold Star ;) Pozdrawiam


    haftytiny
    2012/01/17 12:24:25
    jak ja Cię nienawidzę:DD ale biscornu niczego sobie, a prezent zasłużony:D chyba żartujesz z Holland?:D


    mamidana
    2012/01/17 13:27:38
    Gratuluję!!! I odwagi i wygranej a przede wszystkim takich zdolności i pomysłowości :) No i bardzo dziękuję za życzenia świąteczne :* Pozdrawiam serdecznie z kraju :)


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/01/17 14:38:14
    Gratuluję i ja. Trochę późno, ale szczerze. Zawsze podziwiałam Twoją pomysłowość w wykorzystaniu haftów.Tak trzymaj Aniu!


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/01/17 15:01:49
    Moje gratulacje !!!


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2012/01/17 15:40:59
    Gratuluję :) Gwiazkowe biscornu piękne :) Nagrodę otrzymasz cudną :)
    Pozdrawiam


    justeczkowymiszmasz
    2012/01/17 16:21:19
    Zazdraszczam wygranej :) piękny zestaw trafi w Twoje łapki....ja uwielbiam duuże projekty....zapraszam do siebie :)
    Ciepło pozdrawiam


    cornelka2
    2012/01/17 16:39:20
    Super Aniu zdolnicha jesteś cieszę się ,że nagrodę dostałaś i to przepiękną pozdrawiam


    Gość: Jaemigrantka, *.bagu.broadband.ntl.com
    2012/01/17 17:07:31
    Dlaczego wychodzisz z zalozenia,ze jak ktos nie skomentuje to od razu z zazdrosci?:]
    Choc moze i jak dodaje komentarz przy kazdej notce i tutaj nic nie napisze,to rzeczywisxcie mozna snuc takie domysly:}
    Wcale sie nie dziwie,ze uznali Cie za STAR,ten pomysl jest wart duzo wiekszej nagrody.Plus wykonanie-mistrzostwo!Szok:)
    A swoja propozycje kazdy moze wyslac i takze miec szanse na wygrane,wiec coz stoi na przeszkodzie?W kazdym razie ja szczezre gratuluje,tym bardziej,ze wygrany obrazek jest jak najbardziej w moim guscie,przepiekny!Teraz musisz tylko obiecac ze napewno szybko zaczniesz go wyszywac,bede kibicowac!:]


    belluss
    2012/01/17 17:23:41
    widzisz znów ktoś nagradza Cię za kreatywnośc, gratulację
    pozdrawiam Iza


    mamuska73
    2012/01/17 21:38:05
    slowo do Baski czyli emigrantki-na przeszkodzie wysylania swoich pracek do publikacji stoi np brak znajomosci jezyka;ja wladam francuskim ale po anglosaskiemu to znam ino niecenzuralne zwroty;mysle ze jest duzo osob ktore zwyczajnie w swiecie nie operuje angielskim
    Piegucha ja bede grzeczna jak cholera nawet przez dni kilka tylko blagam o wzorek tej panienki a jak bys jeszcze miala dzien dobroczynnosci dla zwierzat to gwiazdkowym schemacikiem od publikacji tez nie pogardze;a co zrzne sobie twego pomysla na insze biscornu


    aeljot
    2012/01/17 21:56:44
    Pewnie, że nie powinnaś dostać komentarzy bo to już za wiele :P I drukują Twoje listy, i dostajesz prezenty i jeszcze komentarzy Ci się chce :P

    Gratulacje :)


    anenia-vladona
    2012/01/20 14:22:28
    gratuluje publikacji i wygranej !!!!
    to na pewno super uczucie zobaczyć swój "wytwór" w gazecie
    wilki fajne choć (tak jak u ciebie) zupełnie nie moja tematyka - szkoda że nie można sobie wybierać nagród nie....

    OdpowiedzUsuń