czwartek, 5 stycznia 2012

Rzutem na taśmę!

Moja ostatnia zeszłoroczna robótka:) Nazwałam ją świąteczną, bo zaczęłam robić przed świętami, a ostatni krzyżyk postawiłam w święta. Później niestety trochę zajęło mi myślenie jak z tego zrobić biscornu, bo miałam ambitny plan od spodu przyszyć zwykły materiał. Wzór był tylko górny, więc dół trzeba było samemu wymyślić, a mnie jakoś najbardziej pasował materiał w nietoperze niż kanwa:) Uparłam się i w sylwestra, rzutem na taśmę, skończyłam! Zszywanie nawet nie było takie straszne:) I jestem bardzo zadowolona jak wyszło! To teraz podziwiajcie moje świąteczne biscornu – Hallowscornu Barbary Any! Było w moich planach odkąd kilka lat temu zobaczyłam je w necie:)


DSC00475


Jak widać wybrałam fioletową kanwę:) Przyleciała do mnie jakiś czas temu z Nowego Meksyku:P Szkoda tylko, że nie jest drobniejsza (14ct), bo biscorniak wyszedł spory – średnica 12 centymetrów.


Wzór i muliny haftowane bez modyfikacji trzema nitkami muliny DMC.


DSC00476


Najbardziej w całym wzorze podobają mi się dynie:) Takie niepewne jakieś:D Wyszyte muliną Color Variations.


DSC00461


Dlatego dałam taką wesołą dynię na guziczku, żeby je rozweseliła:P


DSC00458


Od spodu materiał w nietoperze, który kupiłam w JoAnn już chyba 2 lata temu:P Wg mnie idealnie pasuje, choć rozważałam też ten z kotami, który służy za tło:D


DSC00468


Od spodu guziczek z brokatowym duszkiem:) Bardzo podobny do tych haftowanych na górnej części, które też mi się strasznie podobają:D


DSC00466


Ze zszywania jestem bardzo dumna! Podobały mi się już takie biscorniaki od dawna, ale nie miałam pojęcia jak to zrobić. Cóż, w sylwestra uwzięłam się i powiedziałam sobie: „Anka, koniec srania się z tym, zszywasz i już! A jak nie wyjdzie to sprujesz i przyszyjesz kanwę”. Prucia jednak nie było:P Udało się za pierwszym razem!


DSC00478


 


Oczywiście, że miałam wstążkę z nietoperzami, bo czego to ja nie mam, nie? :P Ale wolałam dać nieco grubszą i z duszkami:) Wg mnie pasuje idealnie:] Też z lekkim brokatem:P


DSC00473


No i jak? Podoba Wam się moja świąteczna robótka? :P


DSC00457


 


W tym roku jeszcze nie chwyciłam za igłę. I jakoś mi to nie przeszkadza:P Obecnie jestem na etapie porządków w moich przydasiach:) Z guzikami już się uporałam. Z wstążkami mam mały przestój, bo mi się woreczki skończyły, nie mam jak jechać do sklepu, więc nie mogę przewijać dalej:( Dziś niestety chyba grypa mnie bierze:( Na wydziale byłam tylko chwilę, żeby zobaczyć co i jak z pomiarami, a później wróciłam do domu i staram się leczyć. Łupie mnie w plecach, miałam zawroty głowy i ogólnie czułam się jakby mnie czołg przejechał:( Już jest lepiej, ale chyba jutro też pogniję w domu:P


 


Na następny raz zapraszam na podsumowanie, będzie długie:P Takie w moim stylu, bez zdjęć mozaikowych, bo nic na nich nie widać:P


 


Dzięki za komentarze! Choć nie bardzo rozumiem jak mam na siebie uważać w przypadku okolicznej przestępczości? Napisać na drzwiach czy na czole, że „proszę nie atakować, bo się boję”? :P Choć w Katowicach też mamy ciekawą okolicę:P Powiem tylko, że w naszym bloku mieszkał kiedyś gangster, a naszego sąsiada z drzwi obok często szuka policja:P


 


mama3005 – A zostawiłaś maila do siebie? Nie:P


anonimie – Odnośnie mojego wpisu o sklepach robótkowych w Katowicach. Hmmm, może zanim skomentujesz to przeczytasz uważnie wpis. Sama pisałam, że informacje są nieakuratne, po pierwsze wpis sprzed roku, a po drugie informacje w nim zawarte są z września 2010 roku. I już jadę na lotnisko w Detroit, żeby pojutrze zrobić rajd po sklepach w Katowicach! Świetny pomysł:P Normalnie uśmiałam się nieźle jak czytałam Twoje odważne, bo anonimowe wypociny:D

2 komentarze:

  1. alexls
    2012/01/05 04:20:48
    Aniu! Witaj w klubie zmagajacych sie z wirusami. Ja mialam wolny poniedzialek i caly przelezalam w lozku skrecajac sie z powodow lamancow grypowych:( Teraz jest niby lepiej, ale trzese sie o synka bo i on od wczoraj z goraczka....
    A jeszcze strasza, ze u nas panuje grypa zoladkowa:(
    Ale nie o chorobach, tylko o swietnym biscorniaczku ja tu chcialam napisac:)
    Bardzo mi sie podoba! Lubie podgladac jak dobierasz te wstazeczki i guziczki do swoich haftow.
    Na podsumowanie czekam z niecierpliwoscia i wcale sie nie musisz szczypac. Niech bedzie odpowiednio dlugie!;)

    Pozdrowionka!


    damar5
    2012/01/05 07:21:46
    oj,oj ale rewelka :) czapki z glow za reczne wszywanie materialu ,wyglada jak maszynowo ,no Anka ales poleciala :) :)
    Swietny wzor i zas wszystko dobrane jak nalezy ,chyba podbije Ci statystyki ;-) bo bede tu zagladac dzis czestooooo.
    Pieknie,brawo.
    Poz.Dana


    renataa25
    2012/01/05 07:33:26
    Uwielbiam oglądać Twoje prace, zawsze są takie dopracowane. Podusia prześliczna, materiał, wstążeczka i guziczki pasują idelanie:))) Nie mogę się doczekac Twoje podsumowania:)
    Pozdrawiam!!


    Gość: ewa, *.dsl.uli.it
    2012/01/05 07:56:37
    Chcialam cie tylko pocieszyc z ta przestepczoscia, ja mieszkam we Wloszech i w pierwszy dzien po moim przyjezdzie bylam swiadkiem wlamania z bronia w reku. Widzialam zlodziei uciekajacych po dziedzincu naszego bloku i goniacych ich policjantow wszyscy uzbrojeni.
    Dodam tylko ze to nie byl srodek nocy tylko 5 po poludniu...
    Mieszkam juz tu od ponad 11 lat i nic mi sie nie stalo :)


    OdpowiedzUsuń
  2. haftyska
    2012/01/05 08:28:31
    wyszło mega fajnie, bardzo kolorowo i optymistycznie :) jeszcze nigdy nie robiłam czegoś takiego, więc tym bardziej biję pokłony


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/05 08:38:09
    I to jest to i nie chorowac mi tam!!!!!mama


    mama3005
    2012/01/05 09:16:24
    hej. no tak,nie podałam maila,ale u mnie na blogu jest...mimo to,podaję lidziuchna1@o2.pl. i pozdrawiam. a żeby odpędzić grypę czasem,na samym początku choroby,pomaga herbatka malinowa;)


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/01/05 09:21:13
    Biscornu przecudne! No i te guziczki! Masz swietna kolekcje, dynie, duszki i reszta, bardzo mi sie podoba! Czekam na podsumowanie roku. Ja tez sie do tego przymierzam, i tez bedzie dlugo...


    cecy44
    2012/01/05 09:21:48
    Twoje biscornu nie kojarzy mi się ze świętami ale co tam.Chyba się nie znam.Halloween to chyba Twoja pasja?Pozdrawiam gorąco i życzę duuuużo zdrowia."


    magiczna-szuflada
    2012/01/05 10:30:22
    przepiekne prace, a fioletowy kolor tej kanwy mnie powalil, takiego szukam, czy moglabys podac dokladnie gdzie go mozna kupic... please :)


    edytag74
    2012/01/05 11:22:29
    Biscorniaczek jest debeściarski! Bardzo mi się podoba! Świetne dodatki, jak zawsze, i idealnie zszyty. Gratulacje! Dużo zdrowia życzę! Ja, jak czasem czuję, że mnie coś pobiera to serwuję sobie musującą, uderzająco mocną dawkę wit C 1000 mg i czasem pomaga. Pozdrawiam!


    1_iwonan
    2012/01/05 12:39:20
    Biscornu PRZECUDNE! Wzór, kanwa, guziczki, wstążeczka, "spodni" materiał - wszystko dobrane idalnie, ale czy u Ciebie bywa inaczej?? No nie!!! I tak trzymać! Juz kiedyś pisałam, że jesteś mistrzynią, ale muszę znowu napisać że jesteś najlepsza!!!


    paga-tek
    2012/01/05 12:48:42
    Przepiekne biskornu. Wykonczenie pierwsza klasa, bardzo podoba mi sie polaczenie kanwy z materialem...
    Wracaj do zdrowia!!!

    Pozdrawiam


    Gość: , *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/01/05 13:08:13
    Piękne prace :) A guziczki rewelacja. Uwielbiam takie maluszki, bo nadają charakteru robótkom. Pozdrawiam Edyta :)


    Gość: , *.dsl.bell.ca
    2012/01/05 13:40:17
    WOW! Biscornu jest super te kolory i dodatki, a i ta fioletowa kanwa jest bomba. Jest naprawde urocze. Pozdrawiam.


    cornelka2
    2012/01/05 14:09:37
    Super Biscorniak wszysto pięknie przemyślane ,a z materiałem to wyszło obłędnie tak mi się podoba . To Aniu mleczko z miodem i czosnkiem i pod kołdrę zdrowia szybkiego życzę


    ann_margaret
    2012/01/05 14:44:15
    A wiesz, te duszki wyszyte wyglądają z góry trochę jak gekony?:D
    Dynie w wiedźmich kapeluszach świetne są, takie przyczajone:)
    Bardzo sympatyczne, kolorowe biscornu!

    Zdrowia życzę i szybkiego dojścia do siebie. Pij dużo, najlepiej herbatę z miodem i cytryną.
    Już się cieszę na Twoje podsumowanie roku!


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2012/01/05 16:32:14
    Prześliczny ten biskorniak. Szczególnie podoba mi się ta fioletowa kanwa, bo u mnie w pasmanterii niestety takiej nie mają :( więc od razu oczy mi się świecą, bo strasznie mi się podoba. Oczywiście z guziczkami podobnie ;) Cała biskornu pięknie wykonane i gadżety idealnie pasują :) Ślicznie dobierasz drobiazgi do haftów :) Pozdrawiam


    Gość: Aishas, *.superkabel.de
    2012/01/05 16:45:55
    Piękny biscorniak. Idealnie dobrany materiał, guziczki i wstążka. :-)
    Każdy Twój haft podziwiam bez pozostawienia komentarza ale postaram się zmienić. ;-)
    Pozdrawiam


    haftystelli
    2012/01/05 22:12:45
    Aaaa! Ta kanwa, zakochałam się. To jest mój absolutnie najulubieńszy kolor. Biscornu istne cudo. Zazdroszczę pomysłowości w dobieraniu dodatków - materiałów, tasiemek, guzików. Jak następnym razem usłyszysz dobijanie do drzwi, to wiedz, że będę to ja! Przyjdę wykraść lub odebrać ten cudowny wytwór Twoich rąk.

    pozdrawiam
    stella


    belluss
    2012/01/06 18:18:50
    Super podusia!!!

    OdpowiedzUsuń