środa, 11 stycznia 2012

Do mojego mieszkanka:]

Bo kiedyś będę miała własne:) Kupiłam sobie jeszcze przed chorobą na przecenie 50% w Michaelsie. Co? Serwetki Marthy Stewart, na które patrzyłam od sierpnia:)


DSC00521


Bawełniane z nadrukowanym wzorem trzech różnych muszelek i rozgwiazdy:) Uwielbiam morskie motywy!


DSC00522


Zdrowa już jestem, jeśli ktoś się martwił:P Tylko nieco słaba, ale staram się znowu zahartować i powoli jeżdżę na rowerze:) Pomaga też codzienne znoszenie i wnoszenie Czerwonki po schodach na moje pierwsze piętro. Przecież nie zostawię roweru na dworze na takim zimnie, jeszcze mi się przeziębi i będzie kichać w czasie jazdy:P Tylko szkoda, że jak docieram na wydział czy do domu to muszę przynajmniej pół godziny posiedzieć i nabrać na nowo sił:(


Drugi dzień semestru a ja już wiem co mnie czeka – sporo roboty. Sylabusy z trzech przedmiotów, które biorę w tym semestrze już przestudiowałam. Z jednego tylko przedmiotu czeka mnie 13 kartkówek:P Dobrze, że semestr ma 16 tygodni, to będzie nieco luzu:P A z drugiego przedmiotu inna ciekawostka – wykłady 2 razy w tygodniu = zadanie domowe dwa razy w tygodniu:P A przedmiot, jak powiedziała moja szefowa, bo ona go uczy, to jest po prostu zaawansowana matma:P Widziałam przerażenie w oczach mojej koleżanki, jak pani prof zaczęła rozwiązywać pochodne cząstkowe na tablicy:P Dwóch innych kolegów wołało kilka razy, żeby nieco zwolniła. A ja tylko kiwałam głową:) Nie ma to jak 3 semestry analizy matematycznej na polibudzie:) Siedzi się spokojnie na pierwszym wykładzie, bez paniki:D O egzaminach i pozostałych zadaniach domowych nie będę już wspominać:P Powiem tak – semestr zapowiada się ciekawie i pracowicie. Bo jeszcze przecież będę uczyć w labie i oceniać sprawozdania z labów moich studentów. No i jeszcze praca w labie oraz jak zawsze bardzo usypiające czytanie literatury fachowej:P Nie ma zmiłuj:D A jak Wasz tydzień się zaczął? :)

1 komentarz:

  1. haftyska
    2012/01/11 08:10:27
    serwetki piękne, morskie klimaty też by mi pasowały do mieszkania hehe
    kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas? studia, xxx i jeszcze pisanie do gazet?? jak Ty to robisz? :)


    damar5
    2012/01/11 09:43:50
    Sliczne serwetki ,bardzo klimatyczne :)
    No to bedzie sie u Ciebie dzialo,ruch w interesie musi byc jak to u nas w domu sie mowi :):)
    Poz.Dana


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/11 10:31:55
    A do wlasnego mieszkanka to juz mamy kilka "drobiazgow" i dobrze , bo trzeba miec marzenia!!!Wiec do roboty i nie obijamy sie- mama


    aeljot
    2012/01/11 11:09:19
    Miło czyta się jak ktoś nie narzeka na prace i naukę tylko potrafi czerpać z niej radość :)

    A u mnie tydzień zaczął się jajkowo ;) SALowe jajo mnie napędza jak na razie :)


    malgorzata-p17
    2012/01/11 12:33:43
    fajne te serwetki:)
    bardzo lubiłam oglądać programy pani Marty - jak kiedyś były w TVN STYLE - szkoda że ich już nie ma:)


    anenia-vladona
    2012/01/11 15:05:27
    no ja tez nie mogłabym przejść obojętnie obok takich serwetek
    chociaż na początku myślałam, że one są już gotowe dopiero po dłuższej chwili zauważyłam nitki ot ślepota hihihi


    beatrix73
    2012/01/15 17:22:54
    Podziwiam Cię, nie wiem na czym polega dokładnie Twoje studiowanie w USA, ale z ciekawością śledzę wszelkie nowinki.
    Gratuluję też publikacji w gazetce - mam ten numer z misiem. Super.
    Pozdrawiam serdecznie - u nas też zimowo.

    OdpowiedzUsuń