sobota, 7 stycznia 2012

Nie dam się zrobić w bambuko!

Pomimo sporego doświadczenia w kupowaniu na ebayu niestety i mnie zdarzają się wpadki:( W zeszłym roku spotkała mnie jedna niemiła niespodzianka. Wypatrzyłam na aukcji dwa fajne zestawy w bardzo przystępnej cenie:) Spodobał mi się zwłaszcza kubraczek na jajko:) Idealny motyw dla Matkasa – biedronka:] Już ze zdjęcia widziałam, że to zestawy z jakiś gazetek xxx, więc od razu spytałam się sprzedawcy czy aby na pewno mają wzory? Odpowiedz była twierdząca, więc wylicytowałam i cierpliwie czekałam na moje nowe cuda:) Śliczne, nie?


DSC00587


Kopertę rozpakowałam zaraz przy skrzynce pocztowej i mina mi od razu zrzedła:( Wzorów brak:( Gołym okiem widać, nawet bez otwierania woreczków:(


DSC00589


Ja się tak nie bawię, więc zaraz napisałam, że co jest grane?  Przecież pytałam się! Odpowiedz była nieco niegrzeczna, ale dostałam kasę z powrotem. Choć wolałabym kupić zestawy z wzorami:(Zdjęcia na zestawach są w miarę wyraźne, więc jeśli się uprę pewnie uda mi się wszystko wyhaftować, ale nie lubię się tak męczyć:( I to już niestety nie pierwszy raz jak dostałam wybrakowany zestaw. A raz nawet kupiłam zestaw, który był niby nowy, a jak go otworzyłam to było juz trochę krzyżyków postawionych:P


Dziewczyny, może to Wam się przyda! O swoje trzeba walczyć i nawet za kilka dolarów! W życiu nie daję się robić w bambuko, to i na ebayu się nie dam:P


 


Dziś nie mam siły na dłuższy wpis:( Ale ogólnie czuję się lepiej:) Nawet zrobiłam sobie 10 minutowy spacer do skrzynki pocztowej, w której coś na mnie czekało:) Na jutro zaplanowałam sobie spacer do mojego ulubionego spożywczaka:D


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie mojej radosnej twórczości z zeszłego roku! Jestem w siódmym niebie dzięki Wam:D A wczoraj pomimo lekkich zawrotów głowy i trzęsących się łapek zaczęłam nowy hafcik:) Dla Matkasa, a co! Chociaż nieco mi się oberwało, bo Matkas mi przypomniała, że miałam haftować dla siebie. Ale czy haftuję dla siebie czy dla Matkasa, to mam tą samą przyjemność:)


 


aneks17, cecy44 - Dziękuję za chęci, ale nie wiem czy dobrze policzyłyście:P Jestem za leniwa, żeby sprawdzić:P


haftowaneprezenty – Michalina, odpowiedz na Twoje pytanie znajdziesz w poście, który komentujesz:P Wystarczy przeczytać to jedno niedługie zdanie nad zdjęciami kolczyków:P


 alexls – Oooo, widzę, że uważnie mnie czytasz i do tego masz dobrą pamięć:) Tak, to nie są wszystkie prace. Powrzucałam tylko po jednym zdjęciu danej pracy. Przynajmniej tak mi się wydawało, aż rano Matkas na skypie nie zaczęła mi wymieniać kolczyków, które są już w Katowicach a ich nie pokazałam:P Matkas ma lepszą pamięć niż ja:)


haftystelli – Super! Lubię tak inspirować! Jak skończysz koniecznie pochwal się:)


damar5 – Dana, wczoraj miałam tylko siłę dodać 4 zdjęcia i napisać końcówkę:( Resztę napisałam w grudniu:( A przyjemności w zeszłym roku miałam dwie:P Bo 2 razy Cię widziałam:P


 cecy44, haftyska  – Moja doba też ma tylko 24h. Haftuję głównie wieczorami i nocami, na czym cierpi długość mojego snu:( Ale czasem jak coś zacznę, to ciężko mi odłożyć i iść spać:P


blasiuk – To czym prędzej wykańczaj widzimisiowy kalendarz! Daj mi powód do dumy:)


jaemigrantka – Po ostatnich 12 miesiącach już aż tak nie lubię kalendarzy:P Basiu! A co to za sympatyczne czarownice, bo mnie zaintrygowałaś i się męczę myśląc!!!!???


ann_margaret – No wiesz! Obraziłaś mnie:P Żadnych truskawek nie popełniłam i nigdy nie popełnię! Nie cierpię tych owoców w żadnej postaci, bleeee.....


magda.madziula – Dziękuję:)

1 komentarz:

  1. anenia-vladona
    2012/01/07 08:27:49
    masz rację, trzeba walczyć o swoje i nie dać sobie w kasze dmuchać .... zwłaszcza że pytałaś czy wzorki są dołączone ...echhh czasami ręce opadają


    edytadzik24
    2012/01/07 10:10:20
    Wow ale wałek...;/ dobrze, że Ty babeczka jesteś odważna więc i odzyskałaś kase. Ja ogólnie na allegro zawsze walcze o swoje jeśli coś mi nie tak dojdzie, na ebay pewnie bym nie potrafiła haha chyba, że łamanym językiem haha :)
    Mam nadzieje, że mimo to uda Ci się wyhefcić te cudeńka małe.
    AAAAAAAAAA i najważniejsze, jako, że ostatnio mam noce bezsenne oglądałam sobie blogi w nocy na telefonie i zaglądnełam do Ciebie jak był wpis poprzedni o kalendarzach, jaki miałam wałek jak mój telefon pokazał w połowie wpisu BRAK PAMIĘCI aaaaaaaaa musiałam komp włączyć z ciekawości, bo kalendarze są piękne, podoba mi się każdy miesiąc bez wyjątków, ponieważ mają śliczne kolory i te guziczki tasiemki CUDNO!!! gratuluje ukończenia :)
    Miłego dnia :)


    damar5
    2012/01/07 12:34:36
    Juz z przyzwyczajenia weszlam na Twoj blog i zaskoczenie bo jednak notka jest a mialas odpoczywac ,jednak zupa pomogla
    No tak trzeba walczyc w koncu ciezko sie zarabia na te dolce a nieuczciwosc trzeba tepic :)
    Tak mialam z tymi moimi zlotymi zawieszkami ,kupowalam tez na eBay byly pakowane po kilka i tematycznie ,zakupilam klika zestawow i zaplacilam za 1 przesylke (zreszta na koncu pisalo :przy zakupie kilku artykulow jedna cena za przesylke ) a pani mi referat taki napisala ,ze myslalam ze sie obale hehehe chiala 6 a spokojnie sie zmiescilo w kopercie za 0,75 i tak tez dostalam po kilku mailach .No jak mozna tak nabierac ludzi ,wrrrrrrr... Anka,tak trzymac i nie dac sie :) :)
    Swoja droga fajny ten ocieplacz na jajco :)
    Poz.Dana


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/07 13:22:26
    I dobrze - o swoje nalezy zawsze walczyc / jak trzeba!!!/ i my to wiemy...mama


    lideczka102
    2012/01/07 13:23:32
    No przyznaję się bez bicia,że ja też odgapiłam pomysł na kalendarz Lizzie Kate od Ciebie :)


    paga-tek
    2012/01/07 16:01:21
    Ludzie zrobia wszystko zeby tylko wcisnac towar... Mimo wszystko wzorki sa fajne.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń