środa, 4 stycznia 2012

Tak mi żle ...

Nie podoba Wam się mój grudzień wafelkowy;( Dlatego nie będzie dziś mojej świątecznej robótki:P


A tak na serio, to lubię piosenkę z Wojny Domowej:) Matkas mnie nią zaraziła! A poza tym na perkusji Anula, dzięki której mam na imię Anka! :D Moje Rodzicki są z polotem:D







Szkoda, że teraz nie kręcą takich seriali:( 


 


Dziękuję za troskliwe komentarze, ale ja zawsze na siebie uważam:) Na mojej “wiosce” na kampusie raczej jest bezpiecznie:) Słyszałam tylko o dwóch śmierciach w niewyjaśnionych okolicznościach. Ciała znaleźli w zamkniętych od środka apartamentach. No i już się przyzwyczaiłam do kłótni moich sąsiadów z lewej. Chińskie małżeństwo jest tak wybuchowe, że rok temu rozwalili swoje drzwi wejściowe. I często krzyczą, ale mi zawsze z uśmiechem na twarzy mówią „cześć” :P Myślą, że ich nie słychać:P Ściany są cienkie, w sypialni też:( Oj, wiecie Ameryka to Ameryka, więc różne rzeczy się dzieją:( W akademikach jest gorzej – kradzieże i molestowania:( Napady na kampusie zdarzały się głównie w środku nocy czy w okolicy biblioteki. Wiadomości lokalne jak już oglądam to staram się Matkasowi nie przekazywać najnowszych newsów, bo się później denerwuje, że w sklepie, gdzie kupowałam mleko był napad z bronią w ręku albo, że poza kampusem, gdzie mieszka jedna moja znajoma były włamania do mieszkań też z bronią w ręku. Po co ma się denerwować? Głowa do góry i Wy też na siebie uważajcie! Byłam już na dwóch kursach samoobrony, więc żywcem się nie dam:P

2 komentarze:

  1. barbaratoja
    2012/01/04 06:49:56
    Świetnie zaczęłam dzień, z Wojną domową;-)
    Ściany nawet w nowych domach są bardzo cienkie. W mojej sypialni słychać i muzykę i miłosne odgłosy od sąsiadów;-)


    damar5
    2012/01/04 07:50:00
    ooo takie seriale to i ja lubie :) i mimo ,ze leca w Tv po raz setny to i tak ogladam:) :)
    A Dziewczyny niech sie wstydza ;-) taki sliczny Pinkeep a tak malo slow pochwal ,wstyd ,wstyd:)
    To ja napisze jeszcze raz ,ze jest swietny i bardzo rowniutko wykonany,wczoraj jeszcze na duzym kompie dokladnie poogladalam ,a co!
    Poz.Dana


    haftyska
    2012/01/04 08:20:31
    w starym polskim budownictwie ściany były trochę grubsze, niż w nowo stawianych blokach, ale mimo to, jak jeszcze mieszkałam z rodzicami- zawsze słyszałam mojego sąsiada z piętra niżej- on po prostu ma bardzo donośny głos hehe
    ale tak serio, to myślałam, że napady z bronią w ręku to raczej świat wykreowany przez scenarzystę i w ten sposób prezentowany w amerykańskich filmach...


    cornelka2
    2012/01/04 09:22:32
    A ja lubię ten serial , Ile razy go puszczają to patrzę i mam radochę. No i ten chleb suchy dla konia rewelacja. Mąż się śmieje ile razy można oglądać to samo a ja patrzę piosenki są śmieszne i cały serial Aniu uważaj na siebie pozdrowienia


    aeljot
    2012/01/04 09:26:44
    Wojnę domową tez lubię oglądać :)

    Trzymaj się dzielnie. I ja myślę, że to dobijanie się to po prostu pomyłka ale sama wiem jaka ma się wyobraźnie w nocy i to będąc samą w domu.


    OdpowiedzUsuń
  2. mama3005
    2012/01/04 09:32:00
    a kto ci powiedział,że twój grudzień się nie podoba??? ja się zachwycam wszystkimi twoimi pracami. szczególnie te maciupeńkie kolczyki......a w komentarzu do któregoś wcześniejszego posta napisałam prośbę....:D


    alkakz
    2012/01/04 10:15:11
    opowieści jak z filmów sensacyjnych.
    a sąsiadów słychać chyba wszędzie, ja kiedyś się wkurzałam jak byłam zmuszona do słuchania radia czy innych odgłosów zza ścian, ale jak kiedyś mąż mi wyjechał, a ja zostałam sama z malutkim dzieckiem i było cicho jakby wszyscy z bloku gdzieś pojechali, miałam zjeżone włosy ze strachu, przestały mi przeszkadzać sąsiedzkie hałasy - teraz lepiej mi jak słyszę, że niedaleko są ludzie. może to też dlatego, że mam szczęście i mieszkam wśród fajnych ludzi.


    Gość: monalisa, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/01/04 10:33:21
    Sprobowalam i sie udalo! Mnie tam bardzo podoba sie grudzien! Tez bym chcial zrobic sobie taki kalendarz tylko kiedy? Do tego masz cudne guziczki! Bardzo mi sie podobaja!!!


    ann_margaret
    2012/01/04 13:30:09
    Lubiłam ten serial, dzięki za przypomnienie:)

    Oj, nie masz tam łatwo:(
    Trzymaj się jakoś i uważaj na siebie - jeszcze bardziej, ok?


    paga-tek
    2012/01/04 14:12:46
    Ten serial byl super. No ja to balabym sie tam mieszkac w takich warunkach :P. U mnie na osiedlu w zeszlym roku jakas kochajaca sie para malzenska tak sie klocila ze jedno drugiego dzgnelo nozem, a pozniej jeszcze strzelili jedno do drugiego i nastall koniec klotni... Rezyserzy amerykanskich filmow nie musza duzo szukac zeby zaczerpnac jakis pomysl z zycia. Tutaj pomyslow pod wzgledem przestepczosci prawie nikomu nie brakuje :(. Oczywiscie wlamania do mieszkan i domow, zwlaszcza przed swietami, to juz chyba norma na calym swiecie :P. Naszczescie mamy psa ktory sieje groze na calym osedlu i nikt do nas nie puka :)

    Pozdrawiam


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2012/01/04 18:56:01
    Nie zebym byla fanka wylacznie lat 60 i 70 ale pisenki z tamtych lat tak jak i filmy w znacznej czesci lubie bardzo.A Wojna Domowa to jeden z najlepszych,ogladam zawsze jesli widze w telewizji:] A ten kawalek jest bezbledny,jak mialam lat nascie i czeste hustawki nastrojow oraz tak zwane "doły" moja mam czesto nucila mi to w konsekwencji czego ciezko bylo sie nie rozesmiac:] Duza czesc naprawde dobrych,polskich filmow,seriali czy muzyki sprzed kilkudziesieciu lat zawsze warto obejrzec czy posluchac.
    Wesolo to tam masz,nie powiem:] Na mojej ulicy tez srednio co pol roku przychodzi policja z zapytaniem czy czegos nie widzielismy,nie slyszelismy bo znow ktos gdzies zywot stracil.A niby nie jest to jakas okropna dzielnica.Dzisiaj sa takie czasy i ludzie,ze chyba nie ma juz miejsc o ktorych moznaby powiedziec ze sa bezpieczne i mozna spac spokojnie...

    OdpowiedzUsuń