wtorek, 24 stycznia 2012

Suprajs!!!!!

Cholibka! Zaraz kolejne osoby będą jęczeć w komentarzach, że mam pokazywać prace xxx a nie chwalić się, ale ja to kicham! Nie umiem się nie cieszyć:P Zresztą jak mam okresy, że publikuję same xxx, to też się znajdują marudy:P Mój blog, to będę pisać o czym chcę:D Mnie się nie da do niczego przymusić:P


Ale wracając do niespodzianki! Po wesołym dniu na wydziale i fajnej wygranej na kampusie (tego Wam raczej oszczędzę:D), pojechałam na rowerze po 2 galony mleka. Niestety uzależnienie od tego pysznego napoju jest silniejsze ode mnie:) Oj, brakowało mi wiatru w czapce:P A jak wracałam było już nieco mniej przyjemnie, bo lekki grad padał a dostać taką zimną kulką w twarz to nic przyjemnego:( Ale, ale..... Podjechałam jeszcze pod Community Center i zajrzałam do mojej ukochanej skrzynki pocztowej! A tam......DUŻA KOPERTA BĄBELKOWA Z UK!!!!!!!!!!!!! Wiedziałam, że to od Cross Stitch Gold za mój gwiazdkowy igielnik:) Nieco rozpruta pewnie przez służby celne:( Czerwonka wołał, że chce do domu, więc kopertę dopiero w apartamencie otworzyłam. A tam najpierw pokazał mi się tył zestawu.


DSC00788


I coś mi się tu przestało zgadzać! Przecież wilki, które wygrałam nie były fioletowe!


Odwracam zestaw, a tam taki piękny widok!!!!!!!!!!!


DSC00790


Oj, oj, coś kłamią w Gold:P Ten zestaw miała wygrać osoba z numeru 86, a mnie wydrukowali w 90. Ale to i lepiej, bo ten zestaw podoba mi się bardzo:) Co prawda najpierw myślałam, że to wróbelki, ale sprawdziłam w słowniku, że chickadee to sikora jasnoskrzydła, czyli ptaszek który zamieszkuje południowo-zachodnią Amerykę Północną, czyli nie tak daleko ode mnie:P Kwiatki z zestawu też lubię:) Zestaw super, nie? Sto razy lepszy od wilków:) Choć na zbliżeniu widzę, że tło jest prawie całe z półkrzyżyków, a te mi niestety trochę kłopotów sprawiają:(


DSC00791


W kopercie był też list!


DSC00794


Bardzo miły list:)


DSC00795


„Droga Anno,


Bardzo dziękujemy za napisanie do Cross Stitch Gold. Opublikowaliśmy Twój list i zdjęcie w numerze 90 jako List Gwiazdy. Załączam Twoją nagrodę. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.


Pozostańmy w kontakcie – chciałabym usłyszeć więcej Twoich hafciarskich historii!


Najlepsze życzenia,


Hannah Bellis,


Wydawca Cross Stitch Gold, Cross Stitch Card Shop”


Przepraszam za moje słabe tłumaczenie, ale nigdy tego nie lubiłam, bo mi nie wychodzi:(


A co do Hannah, to już dwa razy pisałam maile do Cross Stitch Card Shop, ale jakoś im się moje pomysły nie podobają:( Trzeba będzie próbować do skutku:P


Wczoraj nieco poxxxx, więc mykam na kanapę kończyć. Choć będzie trudno! Ostatnio lubię sobie pomacać moje nagrody:)


No, to teraz możecie marudzić! Pozwalam:P


 


bebezet – Dziękuję:)


aeljot – Oj, nie jesteś dziwna:) Moja mama też lubi pastelowy róż, a babcia miała wielką słabość do kolorów, których nie lubię – właśnie różu oraz białego:P


uagnieszki – Wiem:P I to nie tylko Ciebie, ale inni się nie przyznają:P


pagatek – Oooo, wydało się, że robię za ulotkę reklamową:P


pakma – Ty, nie przesadzaj! Miały być dwa (?) naparstki i basta! Już nie mogę się doczekać:)


Matkas – To Ty jesteś the best! Dzięki za poranny pomysł na wykorzystanie wieszaczka:) Bez Ciebie ani rusz!

2 komentarze:

  1. paga-tek
    2012/01/24 03:07:57
    Ale super haft, rzeczywiscie o wiele lepszy od wilkow :). Ty szczesciaro jedna!!! A teraz bierz sie za haftowanie, bo ja juz sie nie moge doczekac efektu koncowego ptaszkow :P

    Pozdrawiam


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/24 07:10:32
    Dla mnie " bomba"- fajowy!!!!mama


    summer21
    2012/01/24 07:42:07
    ale nagroda, fiu fiu. SUper! A co do półkrzyzykow- jakos nie narzekam. bo w zasadzie jade w jedna strone i tlo gotowe:)


    haftyska
    2012/01/24 08:20:21
    ten wzór zdecydowanie przyjemniejszy od wilków :) macaj sobie do woli i ciesz się nagrodą, w końcu sama sobie na to zapracowałaś, nie? :)


    Gość: gabryla, *.ibd.gtsenergis.pl
    2012/01/24 08:57:54
    No nie! Aż zazdrość ściska jak się widzi takie cudeńka co można dostać, gdy komuś podoba się Twoja praca :P No ale do się"weź się sama do roboty zamiast tylko oglądać i zielenić z zazdrości". Szczerze właśnie Twoje pomysły i to że są osoby które doceniają Twoją pracę mobilizuje do działania... Choć na razie to tylko parę karteczek zescrapowałam a za igłę jakoś mi trudniej chwycić... Pewnie dlatego że papierki mam pod ręką a po igłę muszę przekopać się przez piwnicę.
    Ale, ale... Ptaszki zdecydowanie ładniejsze od wilków więc chyba dobrze że czasem się "pomylą" he, he...
    Pozdrawiam
    szmaragdowykotek.blogspot.com


    aeljot
    2012/01/24 08:58:06
    To jeszcze raz gratulacje.
    Ty to masz szczęście: nawet wygraną podpasowali pod Twój gust ;)


    aeljot
    2012/01/24 08:59:04
    No ale ja od dawna twierdzę, że masz za dobrze :P


    OdpowiedzUsuń
  2. haftystelli
    2012/01/24 09:15:25
    Wow! Sikorki zdecydowanie ładniejsze od wilków. Duży wzór, ale piękny, więc przełam się i go kiedyś wyhaftuj. Sama się nad nim zastanawiam.
    pozdrawiam


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/01/24 09:33:59
    Gratulacje! Ten hafcik ładniejszy od wilków, bo bardziej kolorowy ;) Szczęściara z Ciebie!


    mamuska73
    2012/01/24 09:49:30
    POPIERAM W CALEJ ROZCIAGLOSCI ZE TEN ZESTAWIK JEST O WIELE PIEKNIEJSZY OD WILCZYCH.BARDZIEJ BLISKIE MI KLIMATY;ups sorry za capslok
    jak bys miala problem z //// to dawaj do mnie u mnie ci one leca migusiem;ty zrobisz xxx a ja moge reszte,hihi


    mrs.knitters
    2012/01/24 09:58:33
    świetne sikorki :) chociaż wilki też były niczego sobie.....
    widząc ten hafcik od razu zatęskniłam do zapachu bzu... mmmmmmmm


    pakma
    2012/01/24 10:01:17
    Przepiekne sikoreczki! Ja tez uwazam, ze sa ladniejsze od wilkow :)


    Gość: mamasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/01/24 10:23:40
    Szczęściara. Znowu zazdraszczam:)


    misia-be
    2012/01/24 10:30:49
    I takie niespodzianki są najlepsze :) ten zestaw też bardziej mi się podoba niż ten z wilkami :)


    alex_sue
    2012/01/24 10:47:23
    Faktycznie dużo lepszy od wilków :)


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/01/24 11:22:15
    Piękny ten haft! Fajniejszy niż wilki. Gratuluję Ci tej wspaniałej przesyłki!
    Z tego haftu można wykorzystać do czegoś tylko same urocze sikorki.
    A co do guzików z poprzedniego postu to prawie wszystkie są super, no może poza tymi brokatowymi. Brokat ciężko strawny jest dla mnie. A cena tych guzików też do przeżycia. U nas, o ile gdzieś natrafisz na takie, to cena w granicach 12 złotych za paczuszkę i wybór od lat ten sam. Poszalałam bym z chęcią w tych twoich amerykańskich sklepach. Pozdrawiam ze Śląska! Edyta


    robotkoweroznosci
    2012/01/24 13:48:22
    No nieeee , ja sie na ten zestaw juz czaję od dawna dawna :P Rowniez wpadl mi w oko ale poki co tylko go ogladam na ekranie kompa :( Wredna jestes wiesz! :D :D :D :D Pozdrowionka z Centrum Polandu


    edytadzik24
    2012/01/24 14:09:28
    Jak ja uwielbiam do Ciebie zaglądać, jestem uzależniona od Twoich wpisów, a od zdjęć zakupowych i xxx- owych najbardziej. Nowości guzikowe jak zwykle powalają mnie na kolana...muszę znów grzebać na ebay buahah :)
    Obrazek jaki dostałaś o wiele ładniejszy od wilków, nie ma porównania jak dla mnie, ten jest rewelacyjny!!!

    Mam nadzieje, że u Was już cieplej i mrozy -13 już odpuściły u nas nadal na plusie...czy dzień czy noc...i zimy nie ma, tylko ten deszcz...a u Was grat...hm też ciekawie.
    Jak Ty się kobieto utrzymujesz na tym rowerze w taką pogodę? z galkonami mleka haha :)

    Życzę miłego dnia :)


    Gość: , *.dsl.bell.ca
    2012/01/24 14:25:04
    Ale nazbieralas wspanialych rzeczy, serdecznie gratuluje. Rob tak dalej bo takie prezenty fajnie sie wyszywa jak nic cie nie kosztuja. Pozdrawiam.


    damar5
    2012/01/24 16:19:22
    Gratulacje!!!!!! Piekny zestaw o niebo lepszy od wilkow ,mimo ,ze to moja rodzina hehe
    Bez uwielbiam ,ptaszki tez ,wiec ciesze sie razem z Toba :) A ja siedze cicho i wyszywam,wyszywam :)
    Poz.Dana


    Gość: carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/01/24 18:30:09
    Nie no, zakochałam się w tych sikorkach... sama teraz haftuję małe sówki i chyba odkryłam w sobie słabość do ptasich motywów... I chociaż zazdrość jest podobno zła i nie na miejscu, to przyznaję się bez bicia, że zazdroszczę. Ale pozytywnie ;)
    Pozdrawiam :)


    magda.madziula
    2012/01/24 20:42:13
    superos - gratulacje z powodu pomyłki wydawnictwa bo ten obrazek jest o wiele wiele fajniejszy niż wilki :)


    gentiana
    2012/01/25 00:05:30
    Gratulacje - piękne ptaki w liliowych krzakach.

    \
    vr1974vr
    2012/01/25 00:09:42
    Ty mi pogratulowałaś wygranej, ale Tobie także się należą gratulacje :) Wiesz, całkiem dobrze że się w tej gazetce pomylili, bo te ptaszorki są super! Pozdrowionka :)


    Gość: Alcia, *.torun.mm.pl
    2012/01/31 18:07:01
    super ten wzorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Alcia

    relitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń