środa, 25 stycznia 2012

Jaja jak arbuzy :D

Dzień był dziś długi i właściwie mi się nie chciało, ale się przymusiłam i podjechałam jeszcze zajrzeć czy nie ma czegoś w skrzynce pocztowej. A ostatnio często jest w niej pełno:P Dziś nie było inaczej! Dostałam kolejną przesyłkę z UK! Wiedziałam, że to od Cross Stitch Crazy, bo podobna jak ostatnia. I nie pomyliłam się:) Jak otwierałam kopertę to tylko powtarzałam w myślach; „żeby był inny zestaw niż ostatnio”! I udało się! Patrzcie co dostałam!


DSC00798


List pisany jak przez kalkę w porównaniu do ostatniego, tylko numer wydania zmienili:P Ale dzięki niemu mam potwierdzenie, że mnie wydrukowali w Cross Stitch Crazy nr 161!!!!!!!!! Ja wiem co dokładnie, ale Wy musicie jeszcze poczekać:P Niestety nigdzie w necie nie znalazłam tej gazetki:( Wiem tylko, że jestem na stronie 14. I tu mam prośbę, gdyby któraś z Was zdobyła Crazy zanim do Stanów dotrze, a nie trafił jeszcze do mnie nr 160:(, to bardzo proszę o skan lub zdjęcie! Będę bardzo wdzięczna! Oto i „moja” poszukiwana gazetka!


csc161


A teraz przyjrzyjmy się słonikowi:) Cudny jest, nie? I bardzo mi przypomina Maćka:D Bo Maciek ma kilka słoników w swojej kolekcji:)


DSC00800


Mało skomplikowany, ale zdecydowanie w moim guście:)


DSC00802


No i powiedzcie, czy ta dzisiejsza przesyłka to nie jaja jak arbuzy? A może jak słonie:P


 


Pozdrawiam wszystkich zaglądających, ale przede wszystkim komentujących:) Wiem, że ostatnio wystawiam Was na wielką próbę z moimi nudnymi wpisami:P


 


pagatek – Niezły dowcip! :D


summer21, mamuska73 – Hmmm, z tymi półkrzyżykami to mogą mieć problem osoby, które haftują jak ja, czyli od razu cały krzyżyk:( Nie wiem dlaczego, ale nitki mi się zawsze cholernie plączą:(


edytadzik24 – Tak, dziś było cieplej, jakieś -1C, choć odczuwalne -7C, bo trochę wiało. Hmmm, co do roweru, to jedyna zmiana co do stylu jazdy to kierownica, tzn. normalnie tylko lekko się o nią opieram, a w zimie mocno ściskam. Z przodu mam koszyk, który jest idealny na 2 galony mleka (czyli jakieś niecałe 8L). Choć czasem kupiłabym i 3 galon, ale nie zmieściłby się:( Aaaaa, zapomniałam dodać, że wczoraj mocno duło, jakieś 35 km/h :P Ale dopóki drogi i chodniki są niezamarznięte to będę dalej jezdzić. Nawet kałuże mi nie straszne, bo mam błotniki:) Choć ostatnio trochę gorzej mi się jezdzi, bo straciłam pół lewego pedału:( Za ostro wchodzę w zakręty i niestety często hebluję nimi drogę:P Z powodu ostrej jazdy podziurawiłam już też ze 3 albo więcej pojemników na mleko:( Nie cierpię później myć roweru, ale cóż, lubię szybką jazdę :] A po pedał jadę jutro, to Czerwonka będzie od razu przystojniejszy:)

1 komentarz:

  1. summer21
    2012/01/25 07:57:08
    no ładne rzeczy!Sama bym sie cieszyla, tyle ost podarunkow masz z gazetki!Nadziwic sie nie moge... nie wiem czy zazdroscic a moze bardziej gratulowac:)


    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/25 08:33:26
    Lubimy sloniki- ladny!!!!mama


    Gość: aneks17, 94.75.114.*
    2012/01/25 08:57:12
    Ale Cie rozpieszczają - nie ma co :P
    A zestawy są super! (;


    koraliki_agi
    2012/01/25 09:08:10
    Gratulacje. Świetne nagrody.
    Tego numeru nie mam, ale wczoraj dostałam TWOCS nr 186, w którym podziwiałam kolczyki. Pozdrawiam


    Gość: isabez, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/01/25 10:14:11
    Witaj Piegucho ! Od dłuższego czasu podczytuje Twój blog i w końcu wzięłam się na odwagę i piszę. Wykonujesz śliczne krzyżykowe maleństwa a ja razem z Toba cieszę się z nowych prac i super zakupów. Pokazuj i ciesz nasze oczy. Sama haftuję duże formy - teraz mam na warsztacie dwa HAEDy. Mieszkam w Gdyni z mężem i 18 letnim synem oraz małym zwierzyńcem. Pozdrawiam i obiecuję się odzywać. Iza.


    aeljot
    2012/01/25 10:34:13
    Chyba już pisałam, że za dobrze masz :P
    Gratulacje :)


    april79
    2012/01/25 10:44:00
    słoń rewelacyjny, taki prawdziwie słoniowy a nie cukierkowo słodki.gratuluję kolejnej publikacji:)


    paga-tek
    2012/01/25 14:01:27
    Slon rewelacja!!!! Widzisz, wszyscy wiedza jak odpowiednio trafic w Twoj gust :)

    Pozdrawiam


    vr1974vr
    2012/01/25 14:10:28
    Aniu, ,masz tam jakieś chody w tej gazetce? ;) Żartuję sobie - gratuluję kolejnego ładnego wzorku!


    renataa25
    2012/01/25 15:49:19
    Uroczy ten słonik i ma trąbe do góry, więc przyniesie szczęście:))) Pozdrawiam ciepło, bo mnie dzisiaj śnieg zasypał:)))


    Gość: zimna29, *.wlms-broadband.com
    2012/01/25 16:48:33
    Szalona! :D Jeszcze jakieś inne publikacje będą? :D


    cecy44
    2012/01/25 19:03:14
    Świetny słonik i to z trąbą do góry.Jesteś szczęściarą.Poprzedni haft ,ten z ptaszkami też fajny.Teraz tylko hafcić.Pozdrawiam serdecznie.


    chwilo_trwaj
    2012/01/25 20:11:36
    A jak Ty to wszystko chcesz do Katowic pozwozić? To na to chyba osobny bagaż będzie.


    Gość: wazka, *.play-internet.pl
    2012/01/25 22:20:34
    Piękny maleńki uroczy SŁOŃ :) już na niego czekam :)
    a ja zapraszam na candy wazkafioletowa.blogspot.com/2012/01/ogaszam.html


    Gość: Jaemigrantka, *.bagu.broadband.ntl.com
    2012/01/26 00:47:59
    Gratuluje!Dlub,kombinuj czym ich tu zaskoczyc ii wysylaj kolejne,koniecznie!Moj dziadek powiedzialby,ze masz na czym czapke nosic i bylby to niewatpliwie duzy komplement:]
    U mnie pewnie gazetka jest juz w sklpeach ale ja akurat hafciarskich nie kupuje.Ostatnio w zasadzie prawie zadnych nie kupuje:]Ale kto wie,jakby czyms mnie zafascynowali na okladce...:)


    damar5
    2012/01/26 12:19:45
    O rany ,faktycznie jaja :) Slonik jest fantastyczny :) Gratuluje kolejnej ,udanej nagrody :) Beda jeszcze jakies?Czy juz koniec tego milego chwalenia sie :P?
    Poz.Dana


    Gość: Joanna, 178.73.48.*
    2012/02/02 09:04:07
    Cudny słonik, gratuluję !!
    Gazetkę chyba widziałam w EMPIK-u, ale głowy nie dam sobie obciąć, wpadnę dzisiaj, bo nawet po drodze mam, i sprawdzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń